Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra

Publicat Joi, 02.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 29
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 14
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 15
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra - Poza 16
Nissan a prezentat astăzi primele imagini oficiale ale lui Pulsar, noul său model compact. Hatchback-ul este succesorul spiritual al lui Almera şi completează gama de compacte de la Nissan, care avea în componenţă doar modelul Qashqai.

Nissan Pulsar este al treilea model compact din portofoliul actual al japonezilor şi reprezintă întoarcerea la hatchback-urile de segment C după o absenţă îndelungată. Reprezentanţii mărcii nipone au prezentat astăzi compacta care o înlocuieşte pe Almera, modelul la care Nissan a renunţat odată cu lansarea lui Qashqai, SUV-ul compact văzut de niponi ca o alternativă viabilă la hatchback-urile compacte. Noul Pulsar a fost proiectat la centrul tehnic Nissan din Bedfordshire, Regatul Unit, iar producţia va fi asigurată de o uzină Renault-Nissan din Barcelona, Spania. Modelul mizează pe spaţiul oferit ocupanţilor pentru a-şi cuceri clienţii, având cel mai mare ampatament din segment, de 2.700 milimetri şi cel mai mare spaţiu pentru genunchii ocupanţilor locurilor din spate.

Nissan Pulsar - modelul compact cu care japonezii vor ataca VW Golf din toamnă

În primă fază, Nissan va oferi modelul Pulsar doar în versiunea hatchback cu cinci uşi, neexistând informaţii privind alte versiuni de caroserie, cum ar fi un coupe, un break sau o decapotabilă. Gama de motorizări este preluată de la fraţii săi de gamă, însemnând că avem de ales între 1.2 DIG-S, 1.5 dCi şi 1.6 DIG-T.

Aceste motoare asigură între 110 şi 190 CP, unitatea turbo de 1.6 litri urmând să fie oferită abia din 2015 în gama Pulsar. Pe lângă motorizările comune cu modelele de clasă mică şi de segment compact ale mărcii, Pulsar primeşte şi sistemele de siguranţă ale acestora, înglobate sub conceptul numit Nissan Safety Shield.

Privit din acest unghi, Nissan Pulsar ne lasă impresia că este un Qashqai mai scund, fără să pară că a fost "turtit" SUV-ul pentru a fi creat un hatchback.

Urmareste Automarket
Pulsar este primul model non-SUV din gama Nissan care renunţă la grila "kamishimo" pentru partea frontală "V-motion".
Altfel spus, Pulsar este primul model Nissan care nu este SUV şi are un calandru în forma de V lansată de X-Trail şi Qashqai, renunţând la modelul trapezoidal.

„Nissan a fost la început un brand cu trăsături sportive. Pe parcurs am pierdut însă din această caracteristică. Tocmai de aceea ne-am propus să redobândim sportivitatea.”, declară Shiro Nakamura, şeful departamentului de design al mărcii nipone.

Nissan Sport Sedan Concept are faţa viitorului rival al lui VW Golf

Via Nissan


Comentarii (29)

  • acceptabil. spatele ok, fata ... asa si asa; mai fain e qashqai din fata
    17 4
  • daca are directia noului Qashqai atunci nu poate fi rival nici cu Polo...
    29 33
  • ok, la inceput ii credeam pe astia de la nissan nebuni...cum si cu ce sa rivalizeze un Golf?

    simplu...i-au copiat lipsa de imagine, designul sters si aspectul comun

    nici nu m-ar mira sa nu aiba succes si sa inregistreze vanzari foarte bune :)
    29 29
  • @rov, ce are directia noului Qqashqai.
    Acceptabil noul model, insa sa vedem si preturi si echipare. Mazda 3 arata mai bine....
    22 12
  • Nici urat ,dar....nici frumos.Sunt de parere ca noul Focus facelift va fi cea mai interesanta masina din segmentul asta.
    27 23
  • Tida efect sau soarta! Cu greii segmentului nu prea ai sanse la ce avans au!
    15 19
  • parca aduce un pic cu auris, adica la fel de neinspirat in design, as zice eu.
    eu cred ca un golf bine dotat exterior arata mai bine decat un pulsar dotat (ma refer la faruri cu xenon si leduri, stopuri cu led, jante, samd) deci nu vad cum vor ei sa se bata cu golful sau focusul avand in vedere ca nu arata mai bine decat ele si nu are nimic in plus de oferit. poate doar faptul ca ofera o alternativa e suficient.
    asteptam testele!
    17 7
  • Dar pentru Tiida oare ce este?
    0 7
  • Dacia Plant
    Fata de Tida, este un pas mare pentru ei.
    16 2
  • Tot Note e mai frumos si mai practic1Pulsar este asa....o chestie aparuta sa mai ocupe un loc in categorie.Nici nu o a miste praful de pe vanzarile VW, Ford si Renault.Iar noul Qashqai e muuult sub vechiul model.La orice capitol.Parerea mea.
    11 18
  • Scrooge
    deci am aflat cum e sa te nasti batran........
    17 13
  • @LUCCI: Parerea ta bazata pe ce???
    2 14
  • Eu zic sa va ganditi de doua ori inainte de a spune ca va fi un esec comercial. E drept insa ca generatiile anterioare din clasa compacta de la Nissan nu s-au vandut prea bine. Dar acum abordarea este diferita. Avem un design inspirat din Qashqai care este considerat un crossover foarte bun, as spune chiar si in privinta designului. Nissan a inteles asta, a vazut ca acest aspect prinde si l-a adoptat si la clasa compacta. Eu cred ca va face o figura destul de buna pe pietele pe care Qashqai se vinde bine, precum Anglia, Italia, Franta sau Rusia.
    Poate ca nu are cele mai performante motoare, cutii de viteze si probabil nici tinuta de drum nu va fi un etalon. Dar cum nu toata lumea alearga dupa masinile nemtesti, poate fi o alternativa interesanta. Si inca o chestie: in clasa compacta nu stiu cati dintre voi ati observat ca Nissan a urmat exemplul lui Renault: multa masina, dotari bune la preturi (foarte) bune.
    Eu ii doresc succes si abea astept sa o iau "la puricat", sa vad acea evolutie cu care se lauda Nissan, de ce nu, chiar si la un drive test.
    17 6
  • @LUCCI Fugi cu ursu de aici!!Qashqai are un interior super tare in clasa lui daca nu cel mai bun.
    15 6
  • costel
    Pe mine unul m.a convins insa aceasta masina nu este adresata manelarilor...pt ei exista bemveu etc.la noi nu sa aibe succes rasunator insa din fericire exista piete unde o sa duduie...
    Sa auzim de bine..
    9 6
  • @costel, mare dreptate ai! Un exemplu foarte bun ar fi Qashqai care in luna aprilie a fost parca pe locul 5 la vanzari in Europa. In ROmania nu cred ca s-au vandut 5 qashqai in aceiasi perioada...
    5 3
  • Din spate da impresia unui Rav mai mic.
    1 6
  • Un Clio japonez ...cu cine se va bate?cu A3? sau cu Leon ? poate cu Alfa .....
    3 10
  • cineva
    Eu astept sa o vad in "carne si oase" inainte sa sar cu pareri atotstiutoare. Eventual chiar sa fac un drive-test. Si chiar daca par absurd, o sa vreau sa stiu si preturile inainte sa ma pronunt asupra vanzarilor pe care le va face...

    Totusi, design-ul imi place de pe acum.

    Iar fata de bunicutza Almera, jos palaria.
    10 1
  • Nissan
    Am ultimul model Almera (2005) si, sincer, ne-am inteles foarte bine. Nu are dotari de ultima ora, dar merge si acum foarte bine. Cu urmasul cred ca va fi si mai bine, mai ales ca au aparut motoare mai performante. Succes, Pulsar!
    10 3
  • @rov
    Qashqai e un CROSSOVER ! ce directie ai vrea sa aiba? Ia-ti un X5m daca te tin figurile si taci din gura ! numai sa nu te duci cu el pe stradute inguste ca acolo mori. Numai amatori !
    9 4
  • mda, daaa!
    Ai dreptate, numai amatorii nu se pot descurca cu o masina mare intr-un oras mare. E drept ca nu poti sa compari in oras un Polo cu un X5, dar asta nu inseamna ca nu poti sa-l conduci, ca mori. Sau daca era vorba de un Pathfinder era ok, ca avea directia excelenta. :))
    Sau mai bine fii tu profesionist si lasa-ne! ;)
    4 8
  • E o figura de stil copile ; ideea e ca pe stradute inguste precum cele din Europa de vest iti este foarte greu cu o masina de gabarit mare.
    Mai iesi tu prin lume. Directia e adaptata in functie de segmentul din care face parte masina si intrebuintarea preponderenta a acesteia.
    Scrii ca sa te aflii in treaba.
    7 3
  • da-mi voie sa te citez:

    "Ia-ti un X5m daca te tin figurile si taci din gura ! numai sa nu te duci cu el pe stradute inguste CA ACOLO MORI."
    "ideea e ca pe stradute inguste precum cele din Europa de vest iti este FOARTE GREU cu o masina de gabarit mare. "

    Tu macar esti amator in exprimare. Faci pe desteptul si defapt vorbesti aiurea. Stali linistit ca nu e prima data, deci e vorba de obisnuinta. Oare cei care stau in Roma, Madrid, Barcelona, Paris si au BMW Seria 5 sau chiar Clasa S, oare acolo mor cu ele, in centrul oraselor pe stradute? Mai baiete, baga-ti mintile in cap. Aceste masini au inclusiv directia gandita si pentru asa ceva. De exemplu rotile se bracheaza mai mult, astfel diametrul de bracaj nu este cu mult mai mare decat un Passat sau un Golf.. Si mai sunt si masini, putine e drept, la care si rotile din spate se bracheaza putin pentru ca manevrele in locurile inguste sa se faca mai usor. Chestia asta a aparut prima data la camioane si autocare. Apropo, un autocar care trebuie sa duca turistii intr-un aemenea oras, ce face? Ca involuntar trebuie sa se bage si in locuri inguste. Aia clar acolo mor. Toti :)))
    Deci cine trebuie sa se mai duca prin lume si cine scrie ca sa se afle in treaba? :))
    4 9
  • Ma faci sa rad. Despici firul in 4 degeaba. Ideea e simpla: masinile mici PREDOMINA de exemplu intr-o italie aglomerata cu stradute inguste. Asta inseamna ca sunt oameni practici, nu romani prosti si grandomani.
    Cine are S Class, dube, tiruri sau alte handranale EVITA sa intre in aceste zone. Dar ce te faci cand nu esti in vacanta cu S Class-ul, ci locuiesti efectiv acolo si trebuie sa-ti desfasori activitatea zilnica?
    Iti iei o masina mini, mica sau cel mult compacta! RAZA DE BRACAJ este SEMNIFICATIV mai mica decat la o masina de clasa segment D, E sau F (apropo de S Class). Pe langa asta consola fata / spate e mai scurta, lucru ce ajuta la manevre de intoarcere si coborare a bordurilor 9cazuri frecvente in oras). Probabil n-ai inteles nimic din ce am scris mai devreme.
    Amatorismul tau tine de lipsa completa a viziunii in domeniul auto, ceea ce e mult mai grav. Inseamna ca esti doar un roman bagator de seama.
    8 0
  • Un Auris simpaticut, dar nu prea...
    2 4
  • razvanis
    O masina care isi doreste sa fie cat mai banala cu putinta, succes !
    2 4
  • @razvanis
    Hey, poti oricand sa-ti alegi Pulsar NISMO , deci n-as spune deloc ca-si doreste sa fie banala, ba din contra, focul arde undeva acolo in interiorul ei
    4 0
  • ovidiu
    NU ARE CUM SA NU AIBA SUCCES LA VANZARI
    ESTE STERS CA ASPECT LA EXTERIOR
    INTERIOR ACCEPTABIL, ERGONOMIC, BINE FINISAT SI ATAT, CRED CA ESTE GREU SA ZAMBESTI CAND ESTI LA VOLANUL UNEI ASTFEL DE MASINI
    SUCCES ASIGURAT
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru