Comentarii (22)

  • asa da
    Foarte interesant ! Multumim Automarket !
    45 4
  • concluzie
    infrastructura noastra e praf si pulbere. Pacat, mare pacat... toti avem de pierdut enorm din cauza asta. Nu e frumos sa fac cu 8-9 ore cu trenul de la Iasi la Bucuresti sau 15 ore de la Iasi la Timisoara. Aceleasi distante in alte tari civilizate fiind acoperite in maxim 3 ore.
    Bravo exportatorilor nostri, dar ar cam trebui sa se prezinte cu bata la guvern sa le-ndrepte spatele pana ne-ndreapta si ei drumurile si caile ferate
    51 3
  • fain...
    bravo Automarket.:)
    31 4
  • @dumbravaandrei
    Pai "de-asta" vrea "marinarul" sa regionalieze Romania, cica vrea sa repare infrastructura tarii. :)) :p
    Foarte interesant articolul si buna ideea de a-l publica. :)
    28 5
  • Nedumerire
    Pana la urma despre cine este vorba in articol? Despre Gefco sau despre Dacia?
    Daca vorbim despre Gefco poti spune doar ca nu-s prosti cei de la PSA!
    5 22
  • @rolf
    Vbim despre transportul automobilelor Dacia in strainatate. Esti greu de cap?! Faptul ca PSA e actionar Gefco trece in plan secund si da, demonstreaza ca PSA stie sa faca investitii inteligente.
    27 2
  • Dacia..si Nokia
    Respect atat pentru Dacia cat si pentru Nokia..un producator la care am apreciat faptul ca nu s-a dus in China sa faca telefoane pentru Europa spre deosebire de Apple si toti ceilalti!
    13 2
  • Cristi
    @dumbravaandrei
    Cred ca avantajul serviciilor de cai ferate straine, este sustinut si oarecum de pretul serviciilor acestora. Am fost uimit sa vad cum o gara poate sa fie in reparatie si sa fie angajati cateva sute de oameni care erau pusi strategic prin acea gara doar pt a informa calatorii pe unde sa se deplaseze. Pe de alta parte am facut legatura cu pretul biletului, numarul de calatori care merg "cu nasul", faptul ca trenurile sunt pline de calatori care nu au nevoie sa se deplaseze cu o masina...
    In speranta ca se vor trezi transportatorii si vor trece din ce in ce mai multi pe linia ferata.
    Frumos articolul!
    12 0
  • andrei
    ....
    la partea cu trenurile nu`i chiar asa, oradea - cluj, am fost si cu 65.
    7 0
  • Precizare
    de fapt cei care transporta masinile sunt cei de la Grup Feroviar Roman (GFR), GEFCO este doar proprietarul vagoanelor, daca vedeti un tren uitati-va atent la ce scrie pe locomotiva
    11 0
  • @andrei
    Presupun că ai mers cu un tren de pasageri, nu unul de marfă. Trenurile de marfă trebuie să meargă mai încet. E vorba de o masă mai mare şi de o inerţie crescută, care duce la solicitări mai puternice pentru frâne.

    @marklin
    Unele vagoane aparţin de Gefco, altele de GFR, depinde.

    @all
    Mulţumim pentru aprecieri.
    14 0
  • @Cristi
    Sau constructori de camioane sa se gandeasca la hibrizi. ;))
    11 1
  • Renault si Ford
    Bravo lor, cei de la Dacia-Renault fac treburile cu cap.
    Spre deosebire de unii care se pling ca nu pot sa exporte atitea masini cite fac...sau mai bine zis ar face....
    Asta ca sa-i plinga lumea si mai mult pe coreeni, care faceau ceva, nu mincau &^$%^#, precum Ford.
    11 1
  • viteza tehnica/comerciala
    Cred ca este o mica eroare la punctul 20 unde se compara o viteza tehnica a francezilor (120 Km/h) cu o viteza comerciala a romanilor de ("abia 40Km/h"). Nicaieri in lume la transportul de marfa nu exista o viteza comerciala de 120 Km/h.
    11 0
  • Infrastructura praf - cine draq are nevoie de ea
    Lasa lasa, ca presedintele nostru cel chior dar cu viziune adanca-n viitor ne-a zis ca nu avem nevoie de infrastructura. Turistii vin cu avionul la noi.

    Sa exporte si Dacia masinile tot cu avionul.

    Ce carcotasi suntem.

    Dupa ce ca ne lasa sa respiram gratis in Rromanica lor, mai si cartim.
    10 3
  • crysti09
    . 5% din preţul unei maşini este reprezentat de costul de transport al acesteia. În cazul unui Dacia Duster, banii pe care un client îi dă pe transport reprezintă minim 557.5 Euro.

    Deci daca bat eu drumul pana la uzina am sa o iau mai iesfin cu suma de mai sus...aiurea....
    transportul pana unde? Germania, Ungaria, slobozia....niste hoti
    4 3
  • @crysti09
    Ar trebui sa numesti hoti intreaga industrie auto pentru ca asa merg treburile aici copile... Dacia ca ORICE alt constructor care se respecta are aceleasi preturi in toata reteaua. Altfel ar fi concurenta neloiala si niciun dealer de la nicio marca n-ar vrea sa se complice cu asa ceva. Si atunci sa te vad eu cum stai la "coada" la Mioveni in spatele miilor de doritori... Data viitoare sa gandesti mai mult.
    6 1
  • dandana
    Offtopic
    Si asa trimite Mercedes, masini in Bulgaria:

    http://www.flickr.com/photos/lexion/5880514999/sizes/o/in/photostream/
    1 0
  • din nou cu 20 de lucruri
    1 0
  • ha ha ha
    sihihigur ca da MHM
    Vagoanele care transporta marfa, spre deosebire de cele care transporta calatori, sunt mai instabile, adica daca nu le incarci corespunzator, se pot rasturna ;
    Ma indoiesc de faptul ca Duster ar fi in stare sa parcurga un milion si ceva de drumuri ;
    Da, e G.F.R, firma unor romi ;
    In final care e treaba cu Tirurile, daca vin si pleaca piese cu trenul ?11FB
    1 2
  • Nimeni
    aiurea
    Mai bine mai verificati informatiile inaite sa dati "dude"!!! Peste tot in lume se prefera transportul feroviar pt ca este mai ieftin decat cel rutier!!! De ce francezii si englezii nu incarca masinile pe trailer sa le transporte prin EuroTunel? De ce americanii, australienii si altii folosesc trenurile pt a transporta marfa la distante mari si nu folosesc transportul auto?
    Raspuns: PENTRU CA E MAI IEFTIN!!!
    E logic, daca ai de trimid 100 de masini, iti trebuiest 60 de camioane, care consuma cat casa, si au de plata o groaza de taxe. Asa ca le urca pe un singur tren care consuma curent nu motorina (in majoritatea cazurilor).
    Mai simplu, sa inteleaga toata lumea: cum e mai ieftin sa plecati 5 prieteni in concediu cu 5 masini, sau doar cu una?
    3 0
  • cristi
    ciudat pentru mine
    ce cauta renault duster in mioveni (romania) ???
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru