54% din germani vor limita pe autostrada!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce unul dintre oficialii europeni a propus acum cateva zile instalarea unor limite de viteza pe autostrazile din Germania, unul dintre singurele "paradisuri ale vitezei" din lume, majoritatea germanilor se pronunta pentru luarea unei astfel de masuri. In timp ce toate canalele de stiri au publicat reactii negative la aceasta idee din partea germanilor, postul de televiziune ZDF a avut ideea de a organiza un sondaj de opinie ale carui rezultate sunt cel putin surprinzatoare.
Astfel, s-a ajuns la concluzia ca nu mai putin de 54% dintre germanii care au raspuns la sondaj sunt in favoarea unei limite de 130 km/h. Mai mult, 10% isi doresc o limitare chiar mai stricta. Rezultatele nu au reusit sa fie echilibrate de celelalte 35 de procente dintre germani care nu accepta ca pe autostrazile lor sa existe limitari de viteza.
Discutiile legate de eventualitatea introducerii unor limitari de viteza pe Autobahn-urile germane au pornit de la faptul ca vitezele mari inseamna energie risipita si implicit un atentat asupra mediului inconjurator.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Skoda Enyaq iV și Volkswagen ID.4 au fost testate de Euro NCAP în cea de-a doua sesiune din 2021. Ambele modele electrice au fost recompensate cu 5 stele la testele de siguranță. (14.04)
-
Noile Dacia Sandero și Logan au primit două stele la testele de siguranță. Mașinile românești au fost evaluate la 4 stele din punct de vedere structural, însă sistemul automat de frânare în situații de urgență a viciat rezultatul final. (14.04)
-
Euro NCAP a publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de siguranță. Noile Dacia Sandero și Logan au primit doar 2 stele din partea organizației independente. (13.04)
-
OFICIAL: Noul Mercedes-Benz EQS - limuzina electrică are uși care se deschid singure și 770 de km autonomie
-
Dacia Sandero și Logan au primit 2 stele la testele EuroNCAP. Rezultatul, viciat de sistemele de siguranță
-
Industria auto, amenințată de o nouă criză: rezervele de cauciuc sunt din ce în ce mai scăzute
-
Noul Nissan X-Trail: prima imagine și primele informații ale SUV-ului cu 7 locuri
-
Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV
Cei care ati condus in Germania stiti cu totii ca e o adevarata placere sa rulezi cu 180 km/h si sa vezi ca pe langa tine trec in viteza un BMW si un Mercedes care se intrec la viteze mult mai mari.
dar sa nu uitam ca siguranta scade proportional cu cresterea vitezei...
Va fi mai greu de aplicat , ca vor fi tabele , dar toti politzaii au masini dotate cu telefon /laptop. Asa e acceptabil ptr. toata lumea.Adics , ma vad cu Loganul - limita la 120 km/h , ma duc cu Porsche - limita 200 .Parerea mea.
Cati din voi au cauciucuri clasa H? ca sa nu vorbin de clasa V.... cati stiu macar ce inseamna aceste litere?
Pentru mine o viteza mai mica inseamna: siguranta, consum acceptabil, placerea de a conduce mai relaxat, plus ca nu fortez masina.
Pasionatii de viteza sunt invitati pe circuit nu printre oamenii normali, e simplu. Pe circuit nu stiu cati din voi ar face 20 de ture fara sa loveasca masina sau sa iasa in decor, acolo se vad zmeii nu pe autostrada
. Sa nu uitam ca Sumacher a facut anul asta un Ferrari praf pe autostrada si daca el nu stie sa conduca si daca Ferrari nu e masina... ce sa mai zic... asa ca stati cuminti ca pe urma plangeti.