54% din germani vor limita pe autostrada!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce unul dintre oficialii europeni a propus acum cateva zile instalarea unor limite de viteza pe autostrazile din Germania, unul dintre singurele "paradisuri ale vitezei" din lume, majoritatea germanilor se pronunta pentru luarea unei astfel de masuri. In timp ce toate canalele de stiri au publicat reactii negative la aceasta idee din partea germanilor, postul de televiziune ZDF a avut ideea de a organiza un sondaj de opinie ale carui rezultate sunt cel putin surprinzatoare.
Astfel, s-a ajuns la concluzia ca nu mai putin de 54% dintre germanii care au raspuns la sondaj sunt in favoarea unei limite de 130 km/h. Mai mult, 10% isi doresc o limitare chiar mai stricta. Rezultatele nu au reusit sa fie echilibrate de celelalte 35 de procente dintre germani care nu accepta ca pe autostrazile lor sa existe limitari de viteza.
Discutiile legate de eventualitatea introducerii unor limitari de viteza pe Autobahn-urile germane au pornit de la faptul ca vitezele mari inseamna energie risipita si implicit un atentat asupra mediului inconjurator.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tesla a fost nevoită să inițieze o nouă campanie de rechemare pentru camioneta sa electrică Cybertruck. Noua campanie a fost inițiată după ce mai mulți posesori ai modelului au raportat probleme cu pedala de accelerație, care poate rămâne blocată în mers. (23.04)
-
Uniunea Europeană va introduce oficial noi reguli de securitate cibernetică, un lucru care va afecta și industria auto. Noile reguli vor intra în vigoare din luna iulie, iar conform acestora, mașinile vor trebui să fie protejate de amenințări cibernetice. (18.04)
-
Euro NCAP, organismul pan-european de siguranță rutieră, a publicat cele mai noi rezultate după ultimele teste de siguranță. Astfel, noile Toyota C-HR, Nio EL6 au obținut maximum de 5 stele, în timp ce noua Honda CR-V a obținut 4 stele cu pachetul de siguranță standard și 5 stele cu pachetul de siguranță suplimentar. (10.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
Cei care ati condus in Germania stiti cu totii ca e o adevarata placere sa rulezi cu 180 km/h si sa vezi ca pe langa tine trec in viteza un BMW si un Mercedes care se intrec la viteze mult mai mari.
dar sa nu uitam ca siguranta scade proportional cu cresterea vitezei...
Va fi mai greu de aplicat , ca vor fi tabele , dar toti politzaii au masini dotate cu telefon /laptop. Asa e acceptabil ptr. toata lumea.Adics , ma vad cu Loganul - limita la 120 km/h , ma duc cu Porsche - limita 200 .Parerea mea.
Cati din voi au cauciucuri clasa H? ca sa nu vorbin de clasa V.... cati stiu macar ce inseamna aceste litere?
Pentru mine o viteza mai mica inseamna: siguranta, consum acceptabil, placerea de a conduce mai relaxat, plus ca nu fortez masina.
Pasionatii de viteza sunt invitati pe circuit nu printre oamenii normali, e simplu. Pe circuit nu stiu cati din voi ar face 20 de ture fara sa loveasca masina sau sa iasa in decor, acolo se vad zmeii nu pe autostrada
. Sa nu uitam ca Sumacher a facut anul asta un Ferrari praf pe autostrada si daca el nu stie sa conduca si daca Ferrari nu e masina... ce sa mai zic... asa ca stati cuminti ca pe urma plangeti.