Alfa Romeo 8C Competizione, pusă pe "steroizi" marca Wheelsandmore
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Alfa Romeo 8C Competizione este un model atât de rar întâlnit pe şosele, încât o întâlnire cu el este deja un eveniment important. În aceste condiţii, casele de tuning nu s-au prea aruncat pe modificarea celui mai sportiv membru al gamei Alfa, unul care oricum respiră sportivitate prin toţi porii. Şi totuşi, uneori, imaginaţia tunerilor zburdă şi în zone care nu au neapărat nevoie de îmbunătăţiri.
În cazul de faţă, vorbim de Wheelsandmore şi de propriul kit de personalizare a lui Alfa Romeo 8C Competizione. Denumit oficial Senza Cromo, pachetul include atât câteva modificări estetice, cât şi o serie de schimbări la nivel tehnic. Cele mai importante se regăsesc la capitolul putere totală, modelul italian trecând de la 450 la 485 CP şi de la 470 la 520 Nm cu ajutorul recalibrării unităţii de control a motorului şi al unui sistem de evacuare din oţel inoxidabil dezvoltat special pentru acest model.
Deşi nu avea mare lucru de modificat la capitolul estetic, echipa Wheelsandmore a ales să schimbe jantele cu unele din carbon de 21 de inch care sunt îmbrăcate de pneuri 345/25/21 semnate Hankook.
Peste toate vine însă folia mată de culoare albă care îmbracă acum caroseria şi o dungă roşu-neagră care pleacă de pe spoilerul frontal şi se încheie pe cel posterior.Nu trebuie uitate nici suspensiile noi care îmbunătăţesc astfel unul dintre marile lipsuri ale modelului de serie: ţinuta de drum. Sistemul imaginat de Wheelsandmore este ajustabil şi promite un comportament sportiv sau confortabil, în funcţie de nevoile celui de la volan.
via | Wheelsandmore
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
Nu se compara cu GranTurismo S la design.
ASTA SPUNE TOT. Italienele cele mai nasoale masini. Nu imi plac. Doar 159-le, 164 si Grande Punto si Maserati,Ferrari (adica masinile supersport dar fara 8C) imi plac, restul NU.
Cat de plictisit poti fi pt a-l lua in seama pe "Scorpy" ?