- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
Industrie
	Ultimele stiri din Industrie
- 
                        
                        Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. (31.10)
- 
                        
                        De la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. (31.10)
- 
                        
                        Producătorul auto japonez explorează noi idei, inclusiv locuințe și chiar catamarane de lux. (31.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
Alfa Romeo îşi revine: Giulietta duce brandul italian la cea mai mare creştere din Europa
		



























































 
        



Acel tabel de mai sus demonstreaza inca o data prejudecatile romanilor fata de aceasta marca in comparatie cu clientii acesteia din tarile civilizate.
Pe de alta parte, nu doar prejudecatile reprezinta un handicap al marcii in acest colt al europei cat faptul ca aceasta este reprezentata extrem de deficitar in tara.
In Brasov de exemplu nu am mai vazut o Alfa in showroom de aproape un an in timp ce in Bucuresti nu prea au masini de drive test.
Pana ce FIAT nu isi va deschide un birou de marketing in Romania, marcile acestui grup (cu exceptia Ferrari si Maserati) nu vor reusi sa se genereze vanzari substantiale.
Ce este insa important de retinut din cifrele prezentate in articol este faptul ca Alfa Romeo reuseste aceste volume cu doar 2 modele.
Din cele peste 63k unitati vandute in europa, peste 85% sunt Mito si Giulietta, in afara de acestea avand inca in productie doar modelul 159.
Probabil vanzarile vor fi cel putin dublate de aparitia a inca 4 modele in urmatorii 3 ani (Giulia, 2 modele de SUV si 4C).
@flavius sincer nu vad Mito si Giulietta ca iar fiecare in clasa sa,imi par cele mai atractive Dar, parca altul e potentialul Alfei ,spre alte clase mai superioare ;-)
Ma bucur pentru revenirea Alfa si cred ca, dupa cum vorbesc si cifrele de vanzari, se intampla ceea ce am citit intr-un articol : ''Romeo si-a gasit Giulietta in mod oficial''. Din punctul meu de vedere, este o masina frumoasa, care nu seamana cu celelalte modele de pe piata. De asa ceva este nevoie in peisajul auto.
iar mito e masina de gay oricand. sa zici ca e ami faina decat seria 1 sau mai stiu eu ce e vorba de gust. din poze imi place, in realitate cand am vazut-o nu-mi mai place.