Americanii bogati prefera Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Institutul Luxului din New York a declarat Porsche cea mai prestigiosa marca premium. Aceasta distinctie este primita de compania Porsche pentru al treilea an consecutiv.
Sondajul efectuat a dus la chestionarea unui numar de 1600 de persoane cu venituri mari. Mai precis aceste persoane au un profit anual mediu de cel putin 313.000 dolari si proprietati in valoare de circa 3,3 milioane dolari.
„Perceptia clientului este totul in segmentul auto de lux. Acesta distinctie demonstreaza ca marca Porsche reuseste sa ofere satisfactii intr-o lume auto extrem de competitiva. Prin produsele noastre, am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor de orice fel ale clientilor”, a spus Peter Schwarzenbauer, Presedinte si CEO Porsche pentru America de Nord.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (2)