Americanii bogati prefera Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Institutul Luxului din New York a declarat Porsche cea mai prestigiosa marca premium. Aceasta distinctie este primita de compania Porsche pentru al treilea an consecutiv.
Sondajul efectuat a dus la chestionarea unui numar de 1600 de persoane cu venituri mari. Mai precis aceste persoane au un profit anual mediu de cel putin 313.000 dolari si proprietati in valoare de circa 3,3 milioane dolari.
„Perceptia clientului este totul in segmentul auto de lux. Acesta distinctie demonstreaza ca marca Porsche reuseste sa ofere satisfactii intr-o lume auto extrem de competitiva. Prin produsele noastre, am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor de orice fel ale clientilor”, a spus Peter Schwarzenbauer, Presedinte si CEO Porsche pentru America de Nord.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (2)