Americanii se reorienteaza spre masinile mici
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Reorientarea americanilor spre modelele de clasa mica si compacta face ca Ford sa renunte la doua uzine de SUV-uri.
Daca aveati impresia ca SUV-urile se inmultesc pe strazile noastre si ca modelele de clasele cu gabarit redus duc lipsa de clienti, Ford va contrazice flagrant tocmai prin strategia pe care o adopta in privinta productiei. Constructorul american a decis sa transforme doua uzine producatoare de SUV-uri in fabrici de modele de clasa mica, pentru a intampina numarul crescut de cereri pentru acest segment in SUA.
Pretul crescut al petrolul si al carburantilor din SUA face ca tot mai multi americani sa isi indrepte atentia spre modelele de gabarit redus, epoca SUV-urilor si a pick-up-urilor ineficiente din punctul de vedere al raportului consum/performante parand ca apune.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru












Daca cei de la renault baga pe piata americana loganu da dacia nu renault ca dacia a mai fost la ei da renault nu prea sa vezi ce profit fac acolo
Loganul e masina spatioasa(cum le plac americanilor) si consum mic si ieftine
loganul ca sa aiba succes in state va trebui sa aiba "hybrid" sau electric in nomenclatura..:)
http://www.autosavant.net/2007/05/renault-logan-how-to-build-successful.html
Oricand e mai bun un motor mai mare si mai lent decat unul de curse.
Va ganditi macar ca acel motor de 1.4 si 170 este facut pe baza motorului standard de 1.4 ? Voi va ganditi macar ca acel motor nu a fost conceput pentru a scoate 170 ?
Da , e adevarat , si din motorul de Logan de 1,4 poti scoate 170 CP. Garantat. Problema e cat va rezista acel motor. Nu e vorba de 500 metri, va rezista 3-4 000 km cel mult. Probleme ar aparea la celelalte componente ale transmisiei care nu au fost dimensionate pentru o asemenea putere.
De cate masini cu motoare performante ( incepand cu 1.4 170 cp si pana la M5, S6 , S class AMG , Lamborghini...) ati auzit ca au atins 100 000 km cu motorul original ???
Apropo de locomotiva lui gigibidon... ce parere aveau nemtii despre calitatea japoneza acum 20-30 ani ???
Stiti ca acum vreo 4-5 ani Bernd Pischetsrieder a zis intr-un interviu ca ar vrea sa stie si el cum fac cei de la Toyota masinile de le ies atat de bune ca sa le poata produce si el la fel de bune??!!
Era pe vremea aia boss-ul BMW.
Pe langa multele "calitati" pe care le ai (brainwashed, grandoman, narrowminded, ipocrit, fals, cu pasiuni dubioase, fara scrupule, un IQ subunitar si un vapor de tupeu) am constatat oarecum surprins ca se mai poate adauga inca una "pozitiva: "chicken"...N-ai curaj sa precizezi cui raspunzi cand postezi un comentariu...parca ai fi un brav soldat american de la Abu Ghraib...
Back on topic, adica la preturile lui Ford Focus si Prius:
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-showroom#/ford/ford-focus-2008
http://www.automarket.ro/stiri/sua-prius-second-hand-mai-scump-decat-unul-nou-13809.html
Daca o sa faci o socotela extrem de simpla o sa vezi ca vorbim de o diferenta care poate merge pana la jumatate. Mai ales daca facem diferenta intre un Prius SH si un Focus SH. Pentru ca pretul Prius-ului creste cu varsta in vreme ce pretul Focus-ului scade cu varsta...
Ma rog, cum tie ti-e totusi foarte greu sa faci socoteli din astea, roaga pe cineva sa te ajute...si nu e nevoie sa cauti prea mult...poti sa te opresti la orice absolvent de clasa a 2-a...