Audi a cumparat spatiu publicitar la Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In 2007, Audi a difuzat o reclama in timpul campionatului Super Bowl, in urma careia a beneficiat de o dublare a traficului de pe site-ul sau american. R8 a devenit rapid cel mai cautat termen pe Google. Din dorinta de a repeta acest succes, Audi a cumparat 60 de secunde de spatiu publicitar in timpul meciurilor din campionatul Super Bowl din acest an.
Spot-ul va fi difuzat in prima parte a meciului, ceea ce ar putea fi extrem de costisitor pentru Audi. Publicitatea in timpul meciurilor Super Bowl este cea mai costisitoare din lume, difuzarea unui spot de 30 de secunde costand circa trei milioane de dolari.
Prin aceste miscari de marketing, Audi spera sa mareasca popularitatea marcii in Statele Unite ale Americii si sa atraga mai multi vizitatori catre site-ul sau. Dintre cele trei marci germane premium, Audi este cel mai putin cunoscut brand din America. Segmentul de piata al Audi in SUA a fost de 8.6 procente in decursul acestui an, fata de 6.2 procente in 2007.
Subiectul spotului de 60 de secunde nu a fost divulgat, dar directorii Audi se bazeaza pe agentia Venables Bell & Parteners pentru a crea o reclama de succes.
Via | Autoblog
Mai jos puteti vedea spot-ul publicitar de anul trecut:
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (1)