Audi a cumparat spatiu publicitar la Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In 2007, Audi a difuzat o reclama in timpul campionatului Super Bowl, in urma careia a beneficiat de o dublare a traficului de pe site-ul sau american. R8 a devenit rapid cel mai cautat termen pe Google. Din dorinta de a repeta acest succes, Audi a cumparat 60 de secunde de spatiu publicitar in timpul meciurilor din campionatul Super Bowl din acest an.
Spot-ul va fi difuzat in prima parte a meciului, ceea ce ar putea fi extrem de costisitor pentru Audi. Publicitatea in timpul meciurilor Super Bowl este cea mai costisitoare din lume, difuzarea unui spot de 30 de secunde costand circa trei milioane de dolari.
Prin aceste miscari de marketing, Audi spera sa mareasca popularitatea marcii in Statele Unite ale Americii si sa atraga mai multi vizitatori catre site-ul sau. Dintre cele trei marci germane premium, Audi este cel mai putin cunoscut brand din America. Segmentul de piata al Audi in SUA a fost de 8.6 procente in decursul acestui an, fata de 6.2 procente in 2007.
Subiectul spotului de 60 de secunde nu a fost divulgat, dar directorii Audi se bazeaza pe agentia Venables Bell & Parteners pentru a crea o reclama de succes.
Via | Autoblog
Mai jos puteti vedea spot-ul publicitar de anul trecut:
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (1)