Audi a cumparat spatiu publicitar la Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In 2007, Audi a difuzat o reclama in timpul campionatului Super Bowl, in urma careia a beneficiat de o dublare a traficului de pe site-ul sau american. R8 a devenit rapid cel mai cautat termen pe Google. Din dorinta de a repeta acest succes, Audi a cumparat 60 de secunde de spatiu publicitar in timpul meciurilor din campionatul Super Bowl din acest an.
Spot-ul va fi difuzat in prima parte a meciului, ceea ce ar putea fi extrem de costisitor pentru Audi. Publicitatea in timpul meciurilor Super Bowl este cea mai costisitoare din lume, difuzarea unui spot de 30 de secunde costand circa trei milioane de dolari.
Prin aceste miscari de marketing, Audi spera sa mareasca popularitatea marcii in Statele Unite ale Americii si sa atraga mai multi vizitatori catre site-ul sau. Dintre cele trei marci germane premium, Audi este cel mai putin cunoscut brand din America. Segmentul de piata al Audi in SUA a fost de 8.6 procente in decursul acestui an, fata de 6.2 procente in 2007.
Subiectul spotului de 60 de secunde nu a fost divulgat, dar directorii Audi se bazeaza pe agentia Venables Bell & Parteners pentru a crea o reclama de succes.
Via | Autoblog
Mai jos puteti vedea spot-ul publicitar de anul trecut:
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale




Comentarii (1)