Audi a cumparat spatiu publicitar la Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In 2007, Audi a difuzat o reclama in timpul campionatului Super Bowl, in urma careia a beneficiat de o dublare a traficului de pe site-ul sau american. R8 a devenit rapid cel mai cautat termen pe Google. Din dorinta de a repeta acest succes, Audi a cumparat 60 de secunde de spatiu publicitar in timpul meciurilor din campionatul Super Bowl din acest an.
Spot-ul va fi difuzat in prima parte a meciului, ceea ce ar putea fi extrem de costisitor pentru Audi. Publicitatea in timpul meciurilor Super Bowl este cea mai costisitoare din lume, difuzarea unui spot de 30 de secunde costand circa trei milioane de dolari.
Prin aceste miscari de marketing, Audi spera sa mareasca popularitatea marcii in Statele Unite ale Americii si sa atraga mai multi vizitatori catre site-ul sau. Dintre cele trei marci germane premium, Audi este cel mai putin cunoscut brand din America. Segmentul de piata al Audi in SUA a fost de 8.6 procente in decursul acestui an, fata de 6.2 procente in 2007.
Subiectul spotului de 60 de secunde nu a fost divulgat, dar directorii Audi se bazeaza pe agentia Venables Bell & Parteners pentru a crea o reclama de succes.
Via | Autoblog
Mai jos puteti vedea spot-ul publicitar de anul trecut:
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Comentarii (1)