Audi: "Viitorul S8 va revolutiona modelele sportive"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi nici nu a apucat sa se usuce cerneala pe comunicatul oficial care anunta lansarea lui Audi A8, in presa au aparut deja informatii despre versiunea sportiva a acestuia, mult asteptatul S8. Se pare ca alternativa de performanta va stabili o noua directie de design pentru modelele care vor purta indicativul S in gama Audi.
Declaratia a fost facuta de insusi Stefan Sielaff, director de design in cadrul constructorului din Ingolstadt, care a declarat intr-un interviu acordat Autocar, ca viitorul S8 va fi un model foarte important in evolutia brandului: "Cea de-a treia generatie S8 va introduce o noua linie de proiectare, pe care o vom regasi mai apoi si pe viitoarele S1, S6 si S7".
Declaratia oficialului german confirma inca o data, daca mai era nevoie, existenta unor versiuni sportive a modelelor A1 si A7, asteptate in gama constructorului din Ingolstadt pe parcursul anului viitor.
Sielaff a subliniat totodata ca viitorii membri ai diviziei S vor fi mult mai sportivi decat modelele din care deriva. Habitaclul va fi caracterizat de o calitate superioara si de materiale "nobile" ca fibra de carbon si aluminiul.
Revenind asupra viitorului S8, directorul de design a declarat ca propulsia acestuia va fi asigurata de un nou motor V8 si nu de vechiul V10, de provenienta Lamborghini.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Shelby a dezvăluit oficial noul Super Snake-R, o mașină de performanță bazată pe Ford Mustang Dark Horse. Noul model primește un motor V8 de 850 de cai putere și numeroase modificări specifice create de Shelby. (14.08)
-
Koenigsegg Jesko a recucerit un record mondial deținut până acum de Rimac Nevera R. Hypercar-ul suedez deține recordul pentru cea mai rapidă mașină de serie de la 0 la 400 km/h și înapoi la 0. (14.08)
-
Tesla a lansat o versiune nouă pentru Model 3. Noua versiune se numește Model 3 Long Range și promite o autonomie de 830 de kilometri, fiind cea mai mare autonomie din gama Tesla. (14.08)
-
Noul Bentley Batur Convertible: decapotabilă cu motor W12 de 740 CP
-
Noul Bugatti Brouillard: exemplar unicat cu motor W16 de 1600 CP
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Polestar se retrage de pe piața din China
-
Mașinile mai vechi de 15 ani, supuse unor noi taxe de poluare din 2026
corect era "vechiul V10 folosit si la lamborghini"
motoarele Lamborghini nu sunt de provenienta Audi ci motoarele Audi V10 sunt de provenienta Lamborghini...ei practic au cumparat Lamborghini au luat ce era mai bun de la ei, au aplicat strategia lor de a strica orice marca pe care pun mana realizand o mie de facelifturi ca ingineri numai au acolo, doar gay care pun leduri la masini si retuseaza interioarele 100 de ani. Acum nu va faceti iluzii si nu va udati ca Audi are motoare de Lamborghini pentru ca oricum nu aveti acces la asa ceva iar masinile pe care vi le permiteti din gama Audi sunt doar niste VW-uri cu alte caroserii si alte interioare.
faceti aceeasi greseala mereu ! lambo nu a produs NICIODATA motoare in V la 90 de grade
acum un an m-ai contrazis ca A8 din Auto Bild 4/2008 este computer retus si poza de bord este de asemenea facuta pe computer. ia compara te rog masina aia cu cea oficiala si acea poza de bord cu poza oficiala. daca este vreo diferenta, eu sunt gata sa mananc un A8 real din tabla la masa de pranz.
Audi avea gata masina de un an dar a venit criza si nu era gata cu 8 trepte la ZF.
Oricum, esti unul dintre redactorii de top din Romania, citesc cu deosebita placere articolele tale!