Automarket te ajută să îţi alegi husa exterioară potrivită pentru maşina ta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacă ai o maşină pe care o foloseşti ocazional şi vrei să o protejezi de intemperii, probabil că te-ai gândit deja la o husă exterioară. Problemele tale au început abia când ai început sa te documentezi despre acest accesoriu auto destul de cunoscut, dar întâlnit din ce în ce mai rar în ultimii ani. Iată ce trebuie să faci dacă vrei să-ţi cumperi o husă exterioară pentru maşina ta:
1. Chiar ai nevoie de o husă exterioară?
Dacă iti foloseşti maşina în fiecare zi, o să îţi fie greu să dai jos husa în fiecare dimineaţă şi să o montezi la loc în timp util. Ca să nu mai vorbim de situaţia în care faci mai multe drumuri cu maşina într-o zi. Daca foloseşti maşina doar în weekend, sau chiar mai rar, e posibil să ai nevoie de o husa exterioară. Dar ce tip de husă e mai potrivit pentru nevoile tale?
2. Unde parchezi?
Locul de parcare are o importanţă deosebită atunci când vine vorba de utilizarea unei huse pentru maşina ta. Dacă parchezi sub un copac sau într-o zonă expusa razelor UV, ai nevoie de o husă pentru exterior mai rezistentă. Dacă parchezi într-un garaj, dar mergi rar cu maşina, e suficientă o husă exterioară pentru interior, care vă protejează maşina de praful din garaj, nefiind nevoie de protectie împotriva intemperiilor.
3. Unde depozitezi husa exterioară când nu o foloseşti?
Sigur, vei spune că husa se împachetează şi o ţine în portbagaj.
Greşit. Dacă plouă sau ninge, nu vei mai dori să depozitezi o husă murdară şi udă în portbagaj. Nici casa ta nu este o soluţie, deoarece trebuie să o cari în braţe până la destinaţie. Iţi trebuie un spaţiu de depozitare aproape de maşină, în care poţi avea încredere. Cel mai bine este să ai la îndemână un coş în care să poţi să o depozitezi, sau măcar o pereche de mânuşi cu care să manevrezi prelata atunci când este murdară. Există opţiunea unei prelate care se montează în portbagaj şi are un sistem propriu de strângere, dar aceasta are un pret mai ridicat.4. Ce climat are zona în care locuieşti?
Dacă vremea nu e tocmai prietenoasă cu maşina ta, e bine să te gândeşti la o husă exterioară pentru a menţine vopseaua si interiorul într-o stare cât mai bună. În România, întâlnim un climat dificil pentru vehicule, ceea ce înseamnă că vă trebuie o prelată rezistentă atat la razele UV, cat şi la înghet sau zăpadă. În cazul zonelor cu umiditate ridicată, trebuie să folosiţi o husă care permite circularea aerului, pentru a nu provoca mucegăirea interiorului sau coroziune la exterior. În cazul unor zăpezi trainice, trebuie să alegeţi o husă rezistentă cu o nuanţă de culoare închisă. Spălaţi toată sarea care se depune pe vehicul înainte să aplicaţi husa, deoarece riscaţi să avariaţi vopseaua cu propriile mâini.
5. Dimensiunile contează
Nu trebuie să îţi cumperi o prelată care sa “vină” fix pe caroseria maşinii tale.
Dacă vei face această alegere, rişti să descoperi zgârieturi pe marginile caroseriei după câteva sesiuni de montat/demontat husa exterioară. Evită sistemele de montaj cu elastic şi nu strânge prea tare cablurile de fixare ale husei exterioare. Cu toate acestea, încearcă să te protejezi de hoţi. O husă exterioară de calitate este scumpă şi nu poţi să rişti să ramâi fără ea din prima noapte sau de la o rafală mai puternică a vântului. Astfel, trebuie să alegi o husă cu un sistem de montare inteligent, care să nu strângă prea tare caroseria, dar să nu fie nici prea sensibilă atunci când încearcă cineva să o deschidă.6. Cum alegi o husă exterioară?
În primul rând, trebuie să iei în considerare bugetul tău. Nu este indicat să cumperi nici cea mai ieftină, dar nici cea mai scumpă husă exterioară. Alege un model de husă care să nu atragă atenţia hoţilor, dar să îţi protejeze maşina cât mai bine. Ideal ar fi să ai un loc de depozitare pentru husă, ca să nu fii nevoit să o transporţi în braţe până în casă. Dacă nevoile tale de deplasare se bat cap în cap cu folosirea unei huse exterioare, foloseşte măcar un parasolar pentru protectia bordului şi a volanului, alături de un loc de parcare ferit de intemperii – în limita posibilităţilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
Eu caut asa ceva: http://www.alibaba.com/product-gs/273907935/camo_folding_garage.html
In Europa de preferinta.