Basescu, in spatele afacerii Ford-Craiova
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Theodor Stolojan a declara ca pretul de vanzare al Fabricii de Automobile de la Craiova se stia de mai bine de un an, dupa o vizita oficiala a presedintelui Traian Basescu in Statele Unite ale Americii, anunta Mediafax.
Fostul consilier al presedintelui Traian Basescu a precizat ca pretul de vanzare al fabricii de la Craiova a fost stabilit printr-o intelegere tacita cu conducerea Ford din SUA.
"Se stia pretul aproximativ pe care cei de la Ford il vor da pe fabrica de la Craiova dupa o vizita a presedintelui Traian Basescu in SUA, in 2006. Atunci a fost o intelegere tacita dupa o intrevedere cu headquarter-ul Ford din SUA in care s-a stabilit ca pretul de rascumparare a creantelor fabricii de catre statul roman sa constituie pretul de achizitie de catre Ford. Adica ce dadeam noi pentru datoriile fabricii sa le recuperam de la Ford", a afirmat Stolojan.
Liderul PLD a adaugat ca un rol important in privatizarea uzinei craiovene l-a avut presedintele Traian Basescu care a negociat cu omologul sau sud-coreean diminuarea datoriilor pe care statul roman le avea fata de Daewoo Company.
"Negociatorul din partea Romaniei pentru rascumpărarea datoriilor fabricii de la Craiova s-a plans ca nu putea sa cada la negocieri cu institutia sud-coreeana similara AVAS-ului din Romania. Presedintele Traian Basescu a ajuns intr-o vizita oficiala si a vorbit cu presedintele sud-coreean de la care a primit asigurari ca se va gasi o solutie. Dupa ce presedintele sud-coreean a intors vizita in Romania, problema datoriilor a fost rezolvata, fabrica avand datorii in jurul a 60 milioane de dolari", a mai spus Stolojan.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat oficial o nouă sesiune de înscrieri pentru programul Rabla 2025. Înscrierile pentru persoanele fizice încep din 16 decembrie, iar acestea sunt deschise până la sfârșitul anului. (15.12)
-
Producția auto din România a avut parte de o scădere de 2.5% în ultimele 11 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna noiembrie au fost produse la fel de multe mașini ca în aceeași lună de anul trecut. (09.12)
-
Dacia a anunțat oficial deschiderea comenzilor pentru noile versiuni actualizate ale lui Sandero și Sandero Stepway. Primele exemplare vor fi livrate în primul trimestru din 2026. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA




Este interesant cum d-l Stolojan, un om dealtfel la fel de "prostanac" precum M. Geoana, face astfel de declaratii. Probabil si-a imaginat ca pune bile albe in buzunarul halatului d-lui Basescu. In schimb reuseste sa dezvaluie o intelegere mutuala, in urma careia este posibil ca "liberul comert" sa fi avut de suferit. Tocmai cand ne bucuram ca avem o economie de piata funtionala. Sa fie oare acesta motivul pentru care ceilalti ofertanti s-au retras din competitie? Si-au dat seama ca nu pot contracara intelegerile "mutuale" ale baiatului destept de la Controceni?
Cool! Probabil ca tocmai acum Basescu l-am chemat la el pe Stolojan pentru a-l dojeni pentru gafa de a divulga aceste actiuni. Vai de el ! Se va ajunge si la palme?
Tariceanu a facut toate jocurile si Valmar ( o sa vedeti ce sef o sa fie el peste Ford Romania ).
Nici Vladescu nu ramine pe dinafara.
Nu de alta, dar trebuie sa fii un prostanac adevarat sa te gandesti ca dupa ce coordonezi atatea branduri sub umbrela Porche, te-ai orienta apoi spre... Citroen?? Probabil iti trebuie si ceva Bebelushe sa te inspire.