Comentarii (8)

  • Mini-romanu'
    Va vindeti ieftin!
    Macar de-ar merita aceasta masina pseudo-economica ...

    Asa, sa scoti un consum mic, dintr-un motor vechi, zgomotos si cu tot felul de alte trucuri aero sau frectio-dinamice(care evident il costa tot pe clientul fabricii de bani porsche) poate sa faca si garaju' din coltu' strazii.

    Pentru cine nu s-a dat cu asa ceva (eu am avut - din intamplare, pentru vreo 10 zile - un astfel de polo 1.4tdi), consumul e deja pe aproape cu varianta de serie.

    Cand o sa ajunga vw la genunchiul lui bmw cu efficient dynamics (si chiar la nivelul psa sau fiat) atunci mai discutam ...

    Pacat de calitatea tipica vw - pentru ca inginerii de motoare nu se pot concentra din cauza larmei "ingineriilor financiare" ale achizitiei de catre porsche ...

    Pana atunci, ramane doar o vrajeala de marketing.
    La cate suv-uri au (si tot mai lanseaza) si la cat a crescut emisia medie de CO2 la grupul vw-audi, asta cu "blue" e praf in ochi!

    Sa puna banu' in investitii pentru eficienta, sa lucreze pe down-sizing si-apoi vom aplauda rezultatu'

    Deocamdata ramane o reclama de 2,2 lei ...

    Sper sa aveti decenta sa va opriti maxim la episodul 9. Deja e prea mult ...
    0 0
  • cozappz
    bluemotion
    Nu cred ca merită să investeşti in BlueMotion pe o masina cu motor de 1,4 si 3 cilindri! De fapt ce vor să demonstreze: că Polo nu consumă nimic? VW/Audi a renunţat la tehnologia hibrid pentru Q7 unde intr-adevar contează pentru reducerea poluării. Aşa că "mini-romanu" are dreptate. Că e _admirator_ de BMW, e dreptul lui. Că se supără pentru banii altora, tot dreptul lui, dar şi să mori de grija altora, nu cred că merită ;)
    0 0
  • Eu co Honda Accord 2.0 155 cp am scos 5,5 din Brasov pana la Bucuresti mers normal adica 60 in oras si 110 afara cu un mers destul de constant.
    0 0
  • Asta inseamna a stoarce tot?.
    "Dupa rularea in conditii economice am incercat sa stoarcem tot ce e mai bun din masina si am schimbat mereu la peste 3000 de turatii"

    Daca cumva nu stiti la un diesel se schimba normal la 3000 rot/min, ca sa stoarceti din el trebuia sa nu schimbati sub (minim) 4000 rot/min.
    Cine v-a invatat ca la un diesel se schimba la 2000 - 2500 e un inapt. De-asta raman cu ele in drum aia cu filtru de particule, ca asa este si gandit, filtrul de particule se curata de la 2700-3000 rot/min in sus.

    In rest articolul e ok, felicitari.
    0 0
  • noname00
    bbb,
    cel putin eu te cred. Sunt foarte dezamagit cel putin de 1.9 TDI 105 CP montat pe VW Golf 5. pe ruta Constanta-Bucuresti consumul a fost foarte ciudat. Pana la Cernavoda, cu destul de multe depasiri, si multe accelerari de la 80 la 120 (si chiar 130) consumul mediu a fost ~5.5 l/100 Km, dar pe autostrada pana la Bucuresti consumul mediu a crescut la 6.5 - 6.7 (motorul avea 2800 rpm), foarte rar consumul instantaneu a scazut sub 7 l/100Km. Poate ca nu este un consum mare, dar mi s-a parut totusi o crestere exponentiala.
    0 0
  • Consumul creste la orice masina destul de mult dupa ce depasesti 100 km/h deoarece intervine frecarea cu aerul iar aici aerodinamica masinii isi spune cuvantul.
    Totusi un 5.5 % din 155 cp si benzina eu zic ca este super bine. Binenteles in conditii de depasiri frecvente si trafic aglomerat consumul creste.
    0 0
  • DVictor
    renault megane II 80cp dci
    4.7 litri, consum mediu pana in Constanta, cu cruise control pe autostrada la 130 km/h. Deci... hai sa nu o fortam...
    0 0
  • pt bbb
    si tu faci parte din categoria mincinosilor ordinari a caror masini merg cu aer?
    uite ca nu-ti merge, am avut si eu placerea sa merg cu un accord sedan 2.0 ivtec, cutie manuala, si am apucat sa-i fac si consumul, merg cu cruise control la 100 km/h, consum 6, iar in condutii de drum aglomerat si depasiri in jur de 6.5, mincinosule :P
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru