Big Three pierd din piata americana
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Big Three, asa cum este cunoscuta gruparea auto din Detroit, formata din GM, Ford si Chrysler, este pe punctul de a pierde majoritatea pe piata auto americana. Si cand spunem majoritate, ne referim la cel putin 50% din piata.
Daca anul trecut Big Three detinea 56% din piata americana, in acest an cei trei producatori auto din Detroit au ajuns la pragul critic de 50,2%. Competitia cea mai puternica vine din partea producatorilor japonezi care au ajuns sa detina impreuna 37,5% din piata, iar modelele lor inregistreaza o popularitate din ce in ce mai ridicata.
Se pare ca singura masura pe care Big Three sunt in acest moment capabili sa o adopte este o politica de reduceri ale preturilor la automobile, dar acest lucru nu va fi eficient pe termen lung avand in vedere situatiile financiare in care se afla cei trei giganti americani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche sărbătorește anul acesta 60 de ani de la debutul primului model 911 Targa. Acesta a apărut pentru prima dată în 1965 la salonul auto de la Frankfurt, iar de atunci bara Targa a devenit un element simbolic în istoria Porsche. (30.08)
-
Formula 1 revine după pauza de vară în acest weekend, iar la Marele Premiu al Olandei va fi prezentată o mașină nouă în fruntea plutonului. Este vorba despre un Safety Car diferit, adică noul Aston Martin Vantage S. (30.08)
-
Ford recheamă aproape 500.000 de vehicule care ar putea fi predispuse la scurgeri de lichid de frână. Constructorul auto a emis o notificare către dealeri, invocând un defect al sistemului de frânare, potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (29.08)
-
Horse Powertrains produce un nou motor de 1.2 litri mild-hybrid cu GPL în România
-
Noi imagini de pe șantierul Autostrăzii Moldovei. Pe tronsonul Ploiești-Buzău s-ar putea circula chiar în 2025
-
Seducție
-
Volvo lansează noul XC70: versiune PHEV cu autonomie electrică de peste 200 km
-
Noua generație Volkswagen T-Roc: design nou și, în premieră, motorizări hibride
Comentarii (0)