BMW Isetta si Fiat Topolino se lanseaza in aceasta toamna
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc in luna octombrie a anului in curs, va fi locul in care BMW si Fiat vor relansa doua branduri care au facut istorie acum cateva zeci de ani in insudtria auto: Isetta si Topolino. Cele doua modele de segment mini sunt dezvoltate in comun de cei doi mari constructori, impartind aceeasi platforma.
Filosofia de lansare a noului BMW Isetta si a noului Fiat Topolino va urma logica pe care Toyota a marsat in momentul lansarii noului iQ. Astfel, desi cele doua citycar-uri vor fi prezentate la Frankfurt, ele vor intra pe piata abia in 2011, din cauze care tin atat de criza economica, cat si de testarea reactiei pietei pe o perioada ceva mai indelungata.
Foarte interesante sunt solutiile de motorizare alese de catre cei dou constructori. Daca Fiat Topolino va beneficia la start de armata de motoare diesel Multijet de cilindree redusa deja existente in gama, Isetta va fi prezentat direct in versiune electrica, modlul BMW urmand sa beneficieze de aceeasi tehnologie prezenta pe electrica Mini E, aflata deocamdata in teste. Mai mult, Isetta urmeaza sa primeasca ulterior motoare separate pentru fiecare roata in parte, o solutie care va imbunatati radical spatiul interior oferit de modelul german
Ambele modele vor dispune de patru locuri, desi in prima faza se vorba de o configuratie cu doar trei scaune individuale.
Marea diferenta dintre cele doua modele va fi reprezentata insa de pret. Daca Fiat se va baza pe tehnologie clasica, solutie care va permite afisarea unor preturi reduse pentru noul model de oras (undeva la nivelul actual al lui Panda), BMW Isetta va fi un produs premium, iar acest lucru se va vedea si in eticheta. Primele zvonuri arata ca Isetta va costa in jur de 18-20 de mii de euro.via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
McLaren a lansat o nouă ediție specială pentru 750S. Noua ediție specială se numește JC96 și este destinată exclusiv pieței japoneze. Doar 61 de exemplare ale acestei ediții vor fi produse. (15.09)
-
Ford pregătește un înlocuitor indirect pentru Focus. Modelul de clasă compactă, care urmează să iasă din producție la finalul acestui an, va fi înlocuit de către un SUV care ar urma să apară în 2027. (12.09)
-
Lexus anunță o nouă ediție specială pentru LBX. Denumită Vibrant Edition, aceasta va fi produsă doar din septembrie 2025 și până în luna mai a anului viitor. (11.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
astfel din parteneriatul cu PEUGEOT ptr motoarele de 1.6 si din parteneriatul cu FIAt ptr buburuzele astea vor avea de castigat urmatorul lucru: ramanerea pe piata cu ceea ce vand cel mai bine.. Adica masini scumpe si puternice...
Parerea mea...
Nu de alta, dar daca ma iau dupa AutoBild am mari sanse sa ajung tractorist cu acte. O sa iti dau cateva exemple de "surse verificate" cand ne vedem.
O intrebarea in afara discutiei : Am vazut pe strada zilele astea un nissan primera cu volan pe partea dreapta , am vazut si anunturi cu masini de vanzare cu volan pe partea dreapta . Nu este o lacuna legislativa faptul ca se permite inmatricularea acestor masini in spatiul UE ( stiu ca in Marea Britanie ..) ? ma gandesc ca anumiti soferi , mai ales cei slabi , pot pune in serios viata in pericol a celorlalti participanti la trafic , numai sa incerce sa depaseasca intr-o coloana dupa ce se plictiseste sa stea " cuminte " ..si poate sa faca un carnagiu .
unde se va face aceasta masina fiat topolino?
in serbia-zastava?sau in italia?
ca in serbia proiectul topolino e stopat