Bob Lutz considera ca Saab si Volvo ar trebui sa fuzioneze
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bob Lutz, vicepresedintele GM, considera ca Ford si General Motors ar putea scapa de problemele financiare legate de Volvo si Saab prin fuziunea dintre cele doua companii suedeze. Producatorii suedezi de automobile Saab si Volvo sunt in situatii similare din punct de vedere financiar.
Ambele companii suedeze sunt detinute de producatori americani, iar situatia financiara a acestora a fost nefavorabila in ultimii ani. Lutz a confirmat faptul ca GM cauta un cumparator pentru marca Saab, si banuieste ca Ford face acelasi lucru pentru marca Volvo.
Conceptul acestei fuziuni dintre cei doi producatori suedezi nu este nou, mai ales ca Volvo si Saab au luat in considerare aceasta posibilitate inca din anii ’70. Cei doi producatori suedezi au analizat si posibilitatea de a imparti platforme si de a produce in comun anumite modele. Singurul element negativ al acestei fuziuni ar fi problemele financiare prin care trec cele doua companii, care nu s-ar rezolva printr-o fuziune, si au potentialul de a se agrava in mod dezastruos.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Solutia: Taierea salariilo si plata de prima legata de vanzari si/sau producerea de modele care sunt dorite de public ceea ce e mai dificil.
Concurenta ii elimina pe cei slabi.
La ce masini s-au produs sub bagheta lui Lutz am impresia ca simtul penibilului e cea mai rara calitate in America.
Ce le mai place sa se dea in stamba...
...concurenta ii elimina pe cei slabi, chiar daca au fost adusi in situatia de faliment de niste manageri cretini carora incompetenta le-a fost rasplatita cu avansari, salarii obscene si prime nesimtite...Ceea ce dovedeste ca si actionarii sunt cel putin tot la fel de idioti daca au putut sa tina un Bob Lutz in echipa manageriala a unui constructor care era pana nu demult cel mai puternic din lume...
Chiar si astazi, dupa ce au supt zeci de miliarde de dolari din banul public (adica din impozitele platite de americanul de rand) isi mai pot permite sa fie aroganti. Dupa cum spunea si "Maka", simtul penibilului a devenit pasare rara in America...
Iar tu nu esti departe de el, AndreiRN...Termina odata cu gugumaniile si scuteste-ne de atitudinea asta atotstiutoare si superioara...Chiar nu ai dreptul moral sa te exprimi in felul asta, mai ales dupa ce ai facut si ai spus pana acum.