Bob Lutz considera ca Saab si Volvo ar trebui sa fuzioneze
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bob Lutz, vicepresedintele GM, considera ca Ford si General Motors ar putea scapa de problemele financiare legate de Volvo si Saab prin fuziunea dintre cele doua companii suedeze. Producatorii suedezi de automobile Saab si Volvo sunt in situatii similare din punct de vedere financiar.
Ambele companii suedeze sunt detinute de producatori americani, iar situatia financiara a acestora a fost nefavorabila in ultimii ani. Lutz a confirmat faptul ca GM cauta un cumparator pentru marca Saab, si banuieste ca Ford face acelasi lucru pentru marca Volvo.
Conceptul acestei fuziuni dintre cei doi producatori suedezi nu este nou, mai ales ca Volvo si Saab au luat in considerare aceasta posibilitate inca din anii ’70. Cei doi producatori suedezi au analizat si posibilitatea de a imparti platforme si de a produce in comun anumite modele. Singurul element negativ al acestei fuziuni ar fi problemele financiare prin care trec cele doua companii, care nu s-ar rezolva printr-o fuziune, si au potentialul de a se agrava in mod dezastruos.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Ford a inaugurat o nouă linie de asamblare pentru baterii la centrul său de electrificare din orașul german Koln. Bateriile produse pe noua linie de asamblare sunt destinate modelelor electrice Explorer și Capri. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Solutia: Taierea salariilo si plata de prima legata de vanzari si/sau producerea de modele care sunt dorite de public ceea ce e mai dificil.
Concurenta ii elimina pe cei slabi.
La ce masini s-au produs sub bagheta lui Lutz am impresia ca simtul penibilului e cea mai rara calitate in America.
Ce le mai place sa se dea in stamba...
...concurenta ii elimina pe cei slabi, chiar daca au fost adusi in situatia de faliment de niste manageri cretini carora incompetenta le-a fost rasplatita cu avansari, salarii obscene si prime nesimtite...Ceea ce dovedeste ca si actionarii sunt cel putin tot la fel de idioti daca au putut sa tina un Bob Lutz in echipa manageriala a unui constructor care era pana nu demult cel mai puternic din lume...
Chiar si astazi, dupa ce au supt zeci de miliarde de dolari din banul public (adica din impozitele platite de americanul de rand) isi mai pot permite sa fie aroganti. Dupa cum spunea si "Maka", simtul penibilului a devenit pasare rara in America...
Iar tu nu esti departe de el, AndreiRN...Termina odata cu gugumaniile si scuteste-ne de atitudinea asta atotstiutoare si superioara...Chiar nu ai dreptul moral sa te exprimi in felul asta, mai ales dupa ce ai facut si ai spus pana acum.