Bob Lutz considera ca Saab si Volvo ar trebui sa fuzioneze

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 06.03.2009
Vicepresedintele GM, Bob Lutz, considera ca ar fi bine pentru toate partile implicate ca Saab si Volvo sa fuzioneze.

Bob Lutz, vicepresedintele GM, considera ca Ford si General Motors ar putea scapa de problemele financiare legate de Volvo si Saab prin fuziunea dintre cele doua companii suedeze. Producatorii suedezi de automobile Saab si Volvo sunt in situatii similare din punct de vedere financiar.

Ambele companii suedeze sunt detinute de producatori americani, iar situatia financiara a acestora a fost nefavorabila in ultimii ani. Lutz a confirmat faptul ca GM cauta un cumparator pentru marca Saab, si banuieste ca Ford face acelasi lucru pentru marca Volvo.

Conceptul acestei fuziuni dintre cei doi producatori suedezi nu este nou, mai ales ca Volvo si Saab au luat in considerare aceasta posibilitate inca din anii ’70. Cei doi producatori suedezi au analizat si posibilitatea de a imparti platforme si de a produce in comun anumite modele. Singurul element negativ al acestei fuziuni ar fi problemele financiare prin care trec cele doua companii, care nu s-ar rezolva printr-o fuziune, si au potentialul de a se agrava in mod dezastruos.

Via | MotorAuthority

Comentarii (5)

  • strategul lu' peste prajit
    Dupa managementul de plin de succesuri si daca ar zice ca albul e alb s-ar considera o propozitie eronata. Mai bine ar da pe 1 DOLAR marcile si te-ar retrage la vreo ferma. Spre binele tuturor.
    0 0
  • eu cred ca e o idee buna
    daca as fi un fond mare de investitii, as incerca sa cumpar saab si volvo, si sa fac cumva sa iau si pe opel din mainile celor de la GM, asa desi toate trei au nevoie de de bani pe termen scurt, pe termen lung au planuri bune, problemele companiilor nu sunt ca au produse neaparat proaste ci ca au preconizat vanzari prea mari, si n-a fost asa pentru ca sunt marci fara "excitement" nimeni nu viseaza la un volvo sau saab ci viseaza la un bmw, audi ... si cand vine vorba sa fii mai selectiv la masina la ele se renunta. dar cred ca cele 3 ar fi capabile sa devina un concern important. ar acoperii intreaga piata.
    0 0
  • AndreiRN
    Adevarul
    Adevarul este ca ambele firme fac masini pe care lumea nu le doreste si la un cost ridicat.
    Solutia: Taierea salariilo si plata de prima legata de vanzari si/sau producerea de modele care sunt dorite de public ceea ce e mai dificil.
    Concurenta ii elimina pe cei slabi.
    0 0
  • Maka...
    Cat tupeu!
    Sa fii Bob Lutz si sa dai sfaturi lui Saab si Volvo e ca si cum Basescu s-ar apleca patern asupra lui Obama sa il invete democratia.

    La ce masini s-au produs sub bagheta lui Lutz am impresia ca simtul penibilului e cea mai rara calitate in America.

    Ce le mai place sa se dea in stamba...
    0 0
  • george
    IN EUROPA,
    @ AndreiRN

    ...concurenta ii elimina pe cei slabi, chiar daca au fost adusi in situatia de faliment de niste manageri cretini carora incompetenta le-a fost rasplatita cu avansari, salarii obscene si prime nesimtite...Ceea ce dovedeste ca si actionarii sunt cel putin tot la fel de idioti daca au putut sa tina un Bob Lutz in echipa manageriala a unui constructor care era pana nu demult cel mai puternic din lume...

    Chiar si astazi, dupa ce au supt zeci de miliarde de dolari din banul public (adica din impozitele platite de americanul de rand) isi mai pot permite sa fie aroganti. Dupa cum spunea si "Maka", simtul penibilului a devenit pasare rara in America...

    Iar tu nu esti departe de el, AndreiRN...Termina odata cu gugumaniile si scuteste-ne de atitudinea asta atotstiutoare si superioara...Chiar nu ai dreptul moral sa te exprimi in felul asta, mai ales dupa ce ai facut si ai spus pana acum.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru