Brandurile americane Dodge şi Ram îşi schimbă logo-ul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Chrysler începe să resimtă tot mai multe influenţe din partea Fiat, italienii insistând asupra unui proces de reconstrucţie a principalelor branduri aflate sub umbrela conglomeratului din Detroit. Primele mărci afectate sunt Dodge şi Ram, care, pe lângă reconstrucţia gamei de modele, sunt nevoite să îşi schimbe şi logo-ul. Identitatea celor două branduri nu va fi însă afectată, pentru că restilizarea emblemelor este una discretă.
Dodge a înlocuit cele două linii oblice de culoare neagră cu unele roşii, asemeni celor regăsite pe versiunile de performanţă SRT. Ram, marca dedicată exclusiv pick-up-urilor şi SUV-urilor mari produse de Chrysler, pastrează aceeaşi emblemă şi acelaşi font, alegând o simplă repoziţionare a elementelor.
În cazul Dodge, primul model care va aduce pe piaţă noul logo va fi versiunea 2011 a modelului Charger.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a treia oară în două luni, un incendiu a izbucnit la uzina de aluminiu Novelis din Scriba, New York. Incendiile acestea repetate amenință lanțul de aprovizionare cu aluminiu pentru industria auto din SUA. (22.11)
-
Foxconn va investi între 2 și 3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială, după spusele președintelui Young Liu. (21.11)
-
Stellantis cere o lege revizuită pentru a permite motoarele termice și după 2035. (20.11)
-
Dacia vrea să reducă producția de mașini la uzina din Mioveni, din 2026

-
Adio, Ford Focus. Ultimul exemplar a fost produs după 27 de ani de fabricație

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie

-
Cameleon



















Comentarii (0)