Brandurile americane Dodge şi Ram îşi schimbă logo-ul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Chrysler începe să resimtă tot mai multe influenţe din partea Fiat, italienii insistând asupra unui proces de reconstrucţie a principalelor branduri aflate sub umbrela conglomeratului din Detroit. Primele mărci afectate sunt Dodge şi Ram, care, pe lângă reconstrucţia gamei de modele, sunt nevoite să îşi schimbe şi logo-ul. Identitatea celor două branduri nu va fi însă afectată, pentru că restilizarea emblemelor este una discretă.
Dodge a înlocuit cele două linii oblice de culoare neagră cu unele roşii, asemeni celor regăsite pe versiunile de performanţă SRT. Ram, marca dedicată exclusiv pick-up-urilor şi SUV-urilor mari produse de Chrysler, pastrează aceeaşi emblemă şi acelaşi font, alegând o simplă repoziţionare a elementelor.
În cazul Dodge, primul model care va aduce pe piaţă noul logo va fi versiunea 2011 a modelului Charger.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW pregătește un viitor model de teren care să concureze cu Mercedes-Benz Clasa G și cu Land Rover Defender. Viitorul model al bavarezilor ar urma să-și facă apariția în 2029. (13.08)
-
Pentru prima dată în 12 ani, Volvo și-a anunțat prezența la cel mai mare și important salon auto din Germania. Pe lângă prezentarea celor mai noi modele din portofoliu, Volvo vine și cu o premieră, un teaser cu noul EX60. (12.08)
-
Modelul simbolic al producătorului din Ingolstadt a înregistrat o creștere istorică. Audi Sport, divizia de înaltă performanță a companiei, care vinde doar modele cu sigla RS, raportează comenzi record pentru RS6 Avant. (12.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
Comentarii (0)