Brandurile americane Dodge şi Ram îşi schimbă logo-ul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Chrysler începe să resimtă tot mai multe influenţe din partea Fiat, italienii insistând asupra unui proces de reconstrucţie a principalelor branduri aflate sub umbrela conglomeratului din Detroit. Primele mărci afectate sunt Dodge şi Ram, care, pe lângă reconstrucţia gamei de modele, sunt nevoite să îşi schimbe şi logo-ul. Identitatea celor două branduri nu va fi însă afectată, pentru că restilizarea emblemelor este una discretă.
Dodge a înlocuit cele două linii oblice de culoare neagră cu unele roşii, asemeni celor regăsite pe versiunile de performanţă SRT. Ram, marca dedicată exclusiv pick-up-urilor şi SUV-urilor mari produse de Chrysler, pastrează aceeaşi emblemă şi acelaşi font, alegând o simplă repoziţionare a elementelor.
În cazul Dodge, primul model care va aduce pe piaţă noul logo va fi versiunea 2011 a modelului Charger.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Ford a inaugurat o nouă linie de asamblare pentru baterii la centrul său de electrificare din orașul german Koln. Bateriile produse pe noua linie de asamblare sunt destinate modelelor electrice Explorer și Capri. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)