Bugatti: "Vom face o masina mai scumpa decat Veyron!"

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 04.02.2008
Sefii Bugatti au prins gustul exclusivismului si pluseaza: vor o limuzina de lux care va costa circa 1.5 milioane de euro.

Esential

1.5 milioane de euro va costa viitoarea limuzina Bugatti.

Daca aveati impresia ca Bugatti Veyron este maximum de exclusivism pe care il poate atinge un constructor auto, mai ganditi-va o data. Desi Veyron nu a reusit si nu va reusi niciodata sa aduca profit companiei-mama Volkswagen, sefii VAG sunt pregatiti sa mai dea o lovitura de imagine pe baza marcii franco-italiene Bugatti.

Este vorba de un nou model, mai scump decat Veyron, care va reprezenta cel mai probabil o limuzina super-luxoasa ce va readuce in prim-plan imaginea de top a modelului Lydia/Royale din 1927. Nu se stie inca daca denumirea sa va fi una dintre cele doua, insa stim sigur ca modelul este in faza de pre-productie.

"Chiar daca din punct de vedere economic nu este viabil pentru noi, vom continua pe aceeasi linie. Avem planuri mari pentru viitor iar urmatorul model care va iesi pe portile fabricii noastre va fi si mai scump decat Veyron", a declarat Julius Kruta, seful de comunicare al celor de la Bugatti, intr-un interviu acordat publicatiei Emirates Business.

Pe langa noua limuzina, Bugatti se gandeste serios si la o versiune viitoare mai mica a acesteia care se va bate pe aceeasi piata cu Audi RS6, Mercedes E AMG, Cadillac CTS-V, Jaguar XF-R sau cu Porsche Panamera.

Nici Veyron nu va scapa fara o declinare mai mica, mini-Veyronul urmand sa apara pe piata in acelasi segment cu Ferrari F430 si Lamborghini Gallardo.

Comentarii (6)

  • never say never
    Cred ca e neprofesionista afirmatia conform careia Bugatti nu va reusi niciodata sa aiba profit. "Never say never" e un citat celebru si nu degeaba e asa.
    0 0
  • Mircea
    veyron.
    In fraza respectiva nu era vorba de profitul global al Bugatti, care ar putea deveni o cifra pozitiva la un moment dat, ci de profitul scos de companie exclusiv din vanzarile modelului Veyron.
    0 0
  • ba castiga
    stati linistit ca ei castiga destul din imaginea creeata, iar modelele de care se vorbeste in articol sigur vor aduce profit pentru ca nu mai implica costurile proiectului Veyron.
    0 0
  • Kosmyn
    5 milioane
    Fratilor! nu stiu cati cunosc faptul ca productia unui singur Veyron se ridica la aproape 5mil, in consecinta fabrica avand pierderi de aproape 4mil/ bucata, dar nu-i intereseaza pt ca imaginea creata face toti banii. La o productie de aprox 50-60 de bucati pe an ar insuma costuri de 240mil, ceea ce este kk bani fata de reclama facuta inginerilor si grupului. Un singur minut de reclama tv la ora de maxima audienta in romanica poate depasi 25mii asa ca ce mai conteaza 300mil pe an dati pe asemenea publicitate, caci ei de spoturi si campanie PR nu mai au nevoie ocupandu-se populatia de asa ceva. Astia sunt baieti destepti si cand zic ca nu au profit au dreptate dar ei nu spun ca de fapt acei bani pierduti sunt banii altfel investiti in publicitate.
    0 0
  • bbbobbbo
    asa e
    total de acord cu Kosmyn.in plus, castiga si ei, si castiga si automobilismul revitalizarea legendarei marci Bugatti (http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=Bugatti&fulltext=Search)si dati pe google images search la Bugatti Atlantic sa vedeti poate cea mai frumoasa masina din istorie.
    0 0
  • :))
    costul masinii era de 5 mil pt 50 de bucati, dar avand in vedere ca s-au vandut 300 cel putin si-au scos banii + reclama la greu ;)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru