Care sunt activitatile conducatorilor auto romani la semafor?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cine se incumeta sa conduca in traficul ucigator si sufocat din Bucuresti stie ce inseamna sa stai la acelasi semafor de cel putin 4 ori. Semafor care sta pe rosu un minut jumate si pe verde 20 de secunde. Si cum trebuie sa ne tinem mintile ocupate in orice circumstanta, fiecare dintre noi incearca sa-si gaseasca de lucru chiar si in timpul asteptarilor de la semafor.
Pentru a vedea pentru ce opteaza romanii in timpul interminabilelor asteptari de la semafor, www.radio21.ro si-a sondat vizitatorii obtinand niste rezultate cel putin interesante. Astfel, cei mai multi conducatori auto (29% dintre cei 630 de respondenti) opteaza sa-si faca putina curatenie in masini (aviz nevestelor / prietenelor: deci se poate!), urmati la mica distanta de cei care trimit SMS-uri (pariu ca majoritatea trimite SMS-uri la concursul Ascult Radio 21?). In timp ce 11% utilizeaza acest ragaz fortat pentru a naviga putin pe internet cu ajutorul telefonului mobil, altii se aranjeaza: se barbieresc (2%), se machiaza (9%) sau se rad la subrat (5%).
Doar 7% citesc presa sau vorbesc la telefon (5%). Sa mai mentionam ca 6% trag si un pui de somn la semafor? Asta ca sa intelegem mai bine de ce nu reactioneaza participantii la trafic la semnalele acustice.Concluzie: time is money si se pare ca singurii constienti de acest lucru sunt cei care trimit SMS-uri la concursul Ascult Radio 21 din masina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Advertorial
-
Se apropie iarna și, odată cu ea, apare întrebarea: să aleg anvelope iarna dedicate sau să merg pe variantaall-season? Alegerea nu e ușoară, mai ales când fiecare tip de anvelopă vine cu propriile sale promisiuni:siguranță, performanță, economie sau confort. Așadar, hai să explorăm diferențele dintre cele două opțiuni,ca în final să iei o decizie cât mai informată și potrivită stilului tău de condus. (10.11)
-
Investiția totală este estimată la aproximativ 39 milioane euro. Peste 15 milioane euro din valoarea totală a investiției este acordată de Uniunea Europeană. Proiectul din România este dezvoltat de OMV Petrom Marketing, care coordonează și dezvoltarea rețelei din Ungaria și Slovacia, împreună cu OMV Hungária Ásványolj Kft/ OMV Hungária Kft. (OMV HU) și OMV Slovensko s.r.o (OMV SK). (07.11)
-
Vrei să-ți pui mașina în vânzare, dar ideea anunțurilor pe diferite platforme nu teatrage? E de înțeles. Poți aștepta săptămâni, chiar luni întregi să o cumpere cineva, iarcând sună ori nu vă înțelegeți la preț, ori programați o vizionare dar se răzgândește înultimul moment, ori vrea să o vinzi la un preț mai mic decât cel stabilit inițial de comun acord. (31.10)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Comentarii (3)