Chevrolet globalizeaza numele modelelor sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors si-a anuntat de mult timp intentia de a unifica numele brand-urilor sale din toata lumea. Dupa Opel acum si Chevrolet doreste o globalizare a numelui, toate modelele sale urmand a avea aceeasi denumire pe toate pietele lumii.
In prezent Chevrolet vinde modele sub nume diferite: Aveo din America se vinde sub numele de Kalos in Europa si Lova in China. Constructorul american planuieste ca urmatoarea generatie a modelului sa se numeasca Aveo pe toate pietele lumii.
GM planuieste si unificarea strategiei de piata si a sistemelor de retail care vand brand-ul Chevrolet in toata lumea. Atunci cand noul Aveo a fost introdus pe piata din India in 2006, Chevrolet a folosit sloganul "An indian revolution", preluat si adaptat de la campania din Statele Unite "An american revolution".
Pe viitor Chevrolet intentioneaza sa creeze si un mesaj unificat care sa reprezinte brand-ul pe toate pietele lumii.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (7)