Citroen isi schimba miercuri sigla si sloganul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
4 februarie 2009 va fi o zi speciala in sanul Citroen. Marca franceza va lansa maine noua identitate de marca si noul logo, aceasta mutare reprezentand prima schimbare a siglei din 1985 incoace. Foarte interesant este insa faptul ca acest pas este doar primul dintr-un lung sir de modificari ale gamei care fac parte din programul denumit de sefii Citroen, fara a fi nevoie de alte comentarii, "Trei ani pentru a impresiona lumea".
"Brandul nostru sta ascuns de ceva vreme in spatele masinilor pe care le vindem in lume. Vrem sa luam atitudine, astfel incat clientii sa vina spre Citroen pentru ceea ce reprezinta brandul, si nu pentru interesul aratat unui anumit model", spune Xavier Chardon, directorul de marketing al companiei franceze.
Schimbarea logo-ului si adoptarea unui nou slogan al marcii se afla in lucru inca de la jumatatea anului trecut, maine fiind ziua cea mare, in care rezultatele vor fi prezentate intregii lumi. De altfel, pe toate materialele promotionale prezentate de francezi la finalul anului trecut era scris "Pentru Citroen, anul 2009 incepe in 4 februarie", o trimitere clara la intentiile revolutionare ale marcii.
Schimbarea majora vizeaza orientarea Citroen spre o linie de produse premium in urmatoarele 1000 de zile, modificarile urmand sa afecteze - pozitiv, spun francezii - intreaga retea mondiala de dealeri.
Noua gama de modele hi-end de la Citroen va fi bazata pe ideile actuale ale marcii, insa va beneficia de plus-valoarea adusa de noua imagine. Unul dintre primele modele care vor aparea in cadrul noii filosofii va fi reeditarea clasicului DS, "nava amiral" a marcii intre anii '50 si '70. Conform Automotive News, primul model care se va naste in noua gama va fi DS3, asteptat sa intre pe piata la sfarsitul anului in curs."Vom oferi produse care au adus Citroen la nivelul de brand cunoscut la nivel mondial, acestea urmand sa poarte caracteristici-cheie ale modelelor din sectorul premium. In plus, vom schimba major arhitectura showroom-urilor noastre. Principalul punct de interes este adoptarea unei noi relatii cu clientii nostri", incheie Xavier Chardon.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Bafta!
Hai va rog se poate mai bine.