Comentarii (9)

  • Pai si ...
    ... la ce viteza au fost facute testele?
    1 1
  • ...
    americanii astia sunt niste idioti! au vazut ca odata cu criza a inceput lumea sa cumpere masini din clasa mica ce au un consum redus si s-au gandit ei ca ar fi bine sa invioreze vanzarile din clasa medie... nu mai scot saracii profitul urias care iesea din vanzarile de sedanuri medii, asta e!
    0 2
  • 40 mph car-to-car tests
    adicatelea 64km/h...si daca compunem vitezele, obtinem in jur de 130km/h, adica dublul vitezei de la un crash test "clasic" al EuroNCAP. Gargara se gaseste aici.......http://www.iihs.org/news/rss/pr041409.html. Oricum ceea ce trebuia sa se demonstreze s-a demonstrat: un creier mic de redneck este "salvat" doar de un oversize indigen...
    0 1
  • nu chiar
    sau de un c klasse, toyota camry, honda accord nu numai de jeep grand cherokee. Oricum, iti da de gandit: vw polo vs passat? fabia vs superb?
    0 0
  • sailor66
    crash
    mai fratie dar voi va loviti de pom la 64 la ora? atat de dibaci sunteti? stiati ca americanii fac test si la impactul din spate? atat de europeni sunteti incat acceptati ochelarii de cal pe care vi-i pun producatorii de pe batranul continent? a avut vre-unul dintre voi norocul de un impact frontal? se pare ca vorbiti din auzite sau pe platite...mai bine tanc american decat cacareaza europeana...vreau sa ajung la o varsta cat mai apropiata de 100 si o basina pe roti nu-mi asigura protectia indiferent cate amarate de stele a luat la euro-ncap!!! cumparati consumer report si aflati cum se fac testele si care sunt adevaratele clasamente la nivel de siguranta auto!!!
    1 0
  • ochelaristul de serviciu
    1. nu am vazut nici un pom care sa vina de pe contrasens cu cel putin 64km/h (asta pentru a respecta macar in parte conditiile americanilor)
    2. personal nu am avut niciodata "norocul" intalnarii cu un pom. Asta inseamna ca nu sunt destul de dibaci?
    3. "tancurile" americane s-au dovedit de multe ori solide doar pentru ele insele adicatelea ele (tancurile) ramaneau intregi iar cei ce vroiau sa atinga suta (ca varsta) erau facuti praf in interior.
    4. in clasamentul celor de la IHHS majoritatea primelor locuri este ocupata de masinile de conceptie europeana.
    5. se dovedeste inca o data ca "tancurile" americane "este" bune pentru rednecks-iii americani sau evropeni carora curul le este mai important decat capul din simplul motiv ca organul de gandire este exact ala pe care stau in scaun.
    0 0
  • LauCalin
    care e noutatea?
    Cine stie putina fizica isi poate da seama ca este absolut normal sa se intample asa. Este ca si cum te-ai lovi de un corp de doua ori mai greu decat tine aflat in miscare. Normal ca te-ai rani foarte rau decat daca te-ai lovi singur de un perete.
    Adevaratele teste de siguranta nu se dau in laboratoare ci pe sosele. Multi spun ca Volvo ca nu mai face cele mai sigure masini din lume, insa putini stiu ca in momentul in care Volvo proiecteaza un model, pe langa analizele si testele de laborator (apropo, Volvo detine cel mai avansat tehnologic laborator de teste de siguranta) analizeaza peste 2 000 de accidente reale si nimeni din industria auto nu procedeaza astfel. Asta ar trebui sa va dea de gandit cat de relevante sunt testele EuroNCAP care, in opinia mea, au rol insemnat pentru imaginea unei marci (vezi Renault de ex)
    1 0
  • Dumitru
    Propunere
    Ca sa citez o observatie care mi-a placut mult, de ce nu se gandesc cei de la IIHS sa faca un test de impact frontal intre un Mercedes C-Klasse si o basculanta cu sasiu rigid, incarcata cu 40 de tone de piatra? Ca principiul e acelasi: lovesti ceva mai mare de ceva mai mic.

    Pentru LauCalin: nimeni nu contesta ca cei de la Volvo sunt foarte buni in domeniul sigurantei. Insa ma indoiesc serios ca ai studiat protocoalele de testare ale tuturor constructorilor auto din lume ca sa poti fi atat de categoric cand afirmi ca doar ei fac si dreg...
    0 2
  • LauCalin
    dumitru@
    Verifica si ai sa vezi ca asa e. In plus poate ca, daca si alti constructori ar proceda la fel ar face asta cunoscut, pentru ca ar avea de castigat inclusiv imaginea marcii respective in privinta sigurantei.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru