Decizie curioasă a celor de la Mercedes: şeful SUA, dat afară în ciuda unor rezultate excelente
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a anunţat astăzi, printr-un comunicat de presă sec, că Ernst Lieb - preşedintele biroului american al mărcii - a fost eliberat din funcţie cu efect imediat. În locul acestuia va fi investit în funcţie Herbert Werner, care va prelua termporar atribuţiile lui Lieb
Decizia Consiliului de Administratie al celor de la Mercedes a produs rumoare în rândul jurnaliştilor şi al oficiaililor din industrie, marca germană fiind pe o pantă clar ascendentă pe piaţa de peste Ocean. Astfel, Mercedes a reuşit să depăşească Lexus în primele nouă luni ale anului, devenind prima marcă premium din SUA. Creşterea efectivă a vânzărilor mărcii a fost de 10.4%, una net superioară mediei pieţei americane.
Hotărârea pe care au luat-o cei de la Mercedes este cu atât mai curioasă cu cât Lieb se află în rândurile mărcii încă din 1976, când germanul avea 21 de ani. Pe lângă faptul că a condus divizia americană Mercedes, Lieb a fost şeful Mercedes-Benz Canada şi a condus anterior operaţiunile Daimler-Chrysler în zona Australia-Pacific.
- "Ernst Lieb a fost concediat din poziţia de CEO al Mercedes-Benz USA (MBUSA), decizia având efect imediat. Operaţiunile zilnice ale MBUSA vor fi conduse termporar de Herbert Werner (CFO şi vicepreşedinte al birourilor de Finanţe, Control şi IT)" - comunicatul Mercedes-Benz.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Miko Marczyk, campionul european de raliuri din 2025, a condus noua generație Skoda Superb în versiunea 2.0 TDI pe o distanță de 2.831 kilometri fără să realimenteze. Prin urmare, acesta a realizat un nou record. (23.10)
-
Also, startup-ul de micromobilitate desprins din Rivian, a dezvăluit primul său produs destinat consumatorilor: o bicicletă electrică care va costa până la 4.500 de dolari. (23.10)
-
Începând cu luna ianuarie, marca Renault va avea un nou director de design. Este vorba despre Alexandre Malval care a lucrat pentru Audi, Volkswagen, Peugeot, Citroen și Mercedes-Benz. (23.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni













Comentarii (2)