Designerul Jaguar: "Nu vom face SUV-uri. Land Rover se pricepe mai bine la asta"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi toţi marii constructori de lux au decis să se lase purtaţi de valul mercantilist al producţiei de SUV-uri, tot mai cerute de publicul european, Jaguar nu vrea să se alinieze curentului. O spune chiar Ian Callum, designerul şef Jaguar, în încercarea de a risipi zvonurile potrivit cărora în laboratoarele britanicilor se dezvoltă un SUV.
"Pot să vă spun categoric că un SUV iese din discuţie. Avem un frate care se ocupă de asta, Land Rover, şi face de departe cele mai bune SUV-uri di lume. Există însă, într-adevăr, şi nişte zone gri asupra cărora ne vom îndrepta atenţia", a declarat Callum.
Declaraţia cu final deschis a dus imediat la interpretări, mulţi pregătindu-se să anunţe un XF cu gardă la sol ceva mai înaltă, sistem de tracţiune integrală şi panouri de protecţie, gata să se bată cu Audi A6 Allroad.
Callum s-a rezumat însă doar la a dezvălui faptul că oficialii Jaguar iau în calcul şi debutul pe alte segmente şi că o decizie finală nu a fost luată.
via l wcf
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Jaguar in Romania
-
Jaguar E-Pace Preţ: 30.940 - 59.738 €
-
Jaguar F-Pace Preţ: 46.320 - 86.160 €
-
Jaguar F-Type Coupe facelift Preţ: 59.500 - 143.395 €
-
Jaguar F-Type facelift Preţ: 66.640 - 149.940 €
-
Jaguar i-Pace Preţ: 77.945 - 101.745 €
-
Jaguar XE Preţ: 39.000 - 57.715 €
-
Jaguar XJ facelift Preţ: 83.776 - 109.480 €
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Scoateti-va ochelarii de cal.
Ceva mai On topic: aici e vorba de SUV-uri, asa ca nu are legatura traversarea padurii amazoniene cu un Defender.
In particular, observ ca se incumeta insisi marii concurenti sa se "infrateasca" intre dansii in numele sacrosanct al lui Zeus Profitus, de pilda Tata cu Chery, mai nou...Astfel, proorocia domnului Marchionne tinde sa capete un contur tot mai accentuat: vom ramane pana in 2050 cu maxim 5-6 megacorporatii auto la nivel mondial, dupa ce, in prealabil, o multime de marci individuale, majoritatea traditionale, isi vor fi dat ultima suflare de duh...mecanic. Concluzia mea nu lasa loc de interpretare: tineti cu dintii, cat se mai poate, de masinile pe care le aveti acum, mai noi sau mai vechi, si pretuiti-le ca pe niste icoane sfinte, caci, pe urma, pas cu pas, inevitabil, simtul vostru estetic va fi profund jignit, chiar si in directia marcilor voastre preferate...Ca sa ne conectam la tema principala, declaratia domnului Callum reprezinta, intr-adevar, un gest de curaj "nebun" si de "derapaj" extra-profesional, vrednic de toata lauda, dar, din nefericire, asemenea "razvratiri" contra absurdului omni-oficializat vor deveni tot mai rare...Lumea auto a trait atatea decenii cu doar o mana de modele de teren si nu s-a suparat nimeni din aceasta cauza, dar, daca si Dacia s-a dedat in mod nespecific, artificial, la isteria generala off-road (SUV-uri ca SUV-uri, dar toti producatorii vor sa le conceapa astfel incat acestea sa se sparga musai in flatulente "urbane", ca de! asa suna glasul nazuros si poruncitor al clientelei majoritare, amatoare de figuri musculoase), inseamna neindoielnic ca nu se mai poate conchide decat: dupa 2012 (anul 7520 de la Geneza) potopul...