Europa interzice masinile puternice?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chris Davies, membru liberal-democrat in Parlamentul European si unul dintre reprezentantii Angliei in forul european, a propus ca in comunitatea europeana sa se interzica productia masinilor care au viteza maxima mai mare de 160 km/h.
Conform lui Davies, aceasta viteza maxima reprezinta cu 25% mai mult decat de viteza maxima admisa in majoritatea tarilor din Uniunea Europeana. Parlamentarul originar din nord-vestul Angliei a mai sustinut in raportul sau catre Parlamentul European ca din 1994 si pana in 2004 puterea masinilor noi a crescut cu 28%, ceea ce a dus si la cresterea cantitatii de dioxid de carbon emis.
Parlamentul European a afirmat ca va studia propunerea lui Chris Davies. In viziunea parlamentarului englez nu exista niciun argument pentru construirea masinilor care sa atinga mai mult de 160 km/h, avand in vedere legislatia existenta.
Parlamentul European va lua in discutie aceasta propunere in sesiunea din toamna acestui an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Gata hibernarea
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
In primul rand puterea motorului nu este neaparat legata de viteza maxima ci de acceleratie. Majoritatea producatorilor au deja limitatoare de viteza pe masini.
In al doilea rand barbati nu isi iau masini puternice doar pt a merge ca un avion la sol ci pt portia de adrenalina pe care aceste masini ti-o pot da si sa nu uitam si statutul social pe care il aduce. (trebuie sa fim realisti)
Daca masina ar fi doar pt mijloc de transport atunci asta ar putea fi realizata doar cu noua masina indiana de 30 cp si asta va rezulta in mai putine accidente si mai putina poluare si toti ar avea masini identice si ieftine si ar disparea si statutul social. S-ar chema utopie socialista automobilistica. Poate doar in Europa.
Prefer sa mor in accident (intr-o masina veche care merge cu 250km/h) decat sa apuc zilele cand se vor aplica asemenea reglementari. Sau mai bine sa fiu plecat undeva unde nu se aude de UE.