Ex-presedintele Rover: "In 2020 una din trei masini va fi electrica"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Intr-un interviu recent, acordat celor de la Autocar, fostul presedinte Rover, Kevin Morley, a vorbit despre revolutia modelelor electrice si felul in care vede el viitorul acestui segment.
Profesorul Morley a declarat ca un numar considerabil de modele se vor putea lauda cu emisii zero in urmatorii zece ani, insa acest lucru nu inseamna ca performantele lor vor fi unele notabile. Tehnologia are nevoie de imbunatatiri pentru a putea fi vanduta in masa, asa cum isi doresc in prezent constructorii auto.
"In urmatorii 10 ani, un procent important din totalul automobilelor existente in lume va fi reprezentat de modelele electrice. Cand spun asta ma refer la aproape 30-40% din piata", a declarat Morley.
In viziunea fostului boss Rover, pentru a putea fi pe placul clientilor, viitoarele modele electrice vor fi nevoite sa ofere o autonomie de cel putin 300 de kilometri si un timp de incarcare de cel mult 10 minutei. Morley estimeaza insa ca vehiculele electrice isi vor insusi aceste atribute pana cel tarziu in 2012.
In prezent tot mai mult tari europene ofera facilitati de cateva mii de euro pentru fiecare model ecologic, Marea Britanie urmand sa "premieze" cu pana la 5000 de lire pe fiecare sofer care alege o masina electrica incepand cu 2011.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile anunță că noua generație Continental GT, a patra din istoria acestui model, a intrat în producție. Primul exemplar va face parte, ulterior, din colecția Heritage. (17.09)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, nu este de acord cu amânarea țintei de emisii de CO2 pentru 2025 în Uniunea Europeană. Anunțul vine la scurt timp după ce majoritatea producătorilor europeni au cerut ca această țintă să fie amânată cu doi ani. (17.09)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile cere Comisiei Europene să amâne noile ținte de emisii de CO2 stabilite pentru 2025. De anul viitor, toți producătorii vor trebui să producă mașini care să emită maxim 95 de grame de CO2 per kilometru. (16.09)
- Toyota Prius, consum de Cartea Recordurilor: 2.5 l/100 de km într-o aventură de 5.168 km
- Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Tayron. Lansarea europeană, în 10 octombrie
- Acesta este noul Volkswagen Taos facelift: SUV pentru piața din America de Nord
- Renault prezintă noul concept Estafette, o utilitară de oraș dezvoltată împreună cu Volvo
- Noutăți pentru Lynk & Co 01 în Europa: motor hibrid mai puternic și sistem multimedia îmbunătățit
Cu toate astea pana cand protocolul dintre Daimer, Ford, GM, Honda, Renault/Nissan, Toyota, si Hyundai-Kia adresat companiilor petroliere pentru realizarea unei infrastructuri de statii de alimentare cu Hidrogen va prinde viata, masina pur electrica este singura solutie. VladP, daca te doare, tre' sa-i tragi de outze pe petrolisti. Producatorii auto sunt legati de manutze pana una alta si solutiile nu pot fi decat de compromis pana cand se va gasi combustibilul ideal.
30 % benzina -motorina
30 % electric
30 % hibride
HIDROGEN inca in 50 ani cand se va vedea ca electricul e mai poluant decat benzina si motorina
pentru cine mai are simtul umorului , ca lupte se dau mereu aici pe la comentarii
Dar hidrogenul mai are de asteptat, in primul rand pentru simplul fapt ca producerea lui se face cu un consum de energie si, mai important, cu anumite pierderi. Nu mai amintesc aici de instalatii de stocare, alimentare si distributie. Hidrogenul va deveni cu adevarat interesant atunci cand vor fi puse la punct tehnologii ce tin de controlul fuziunii nucleare.