Exxon Mobil dezvolta masini electrice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Exxon Mobil, cea mai mare companie petroliera din lume, a anuntat ca dezvolta o noua generatie de baterii ecologice destinate vehiculelor hibride si chiar celor 100% electrice.
Exxon foloseste patentul tehnologic existent la bateriile telefoanelor mobile si intentioneaza sa dezvolte eficacitatea acestora pentru a putea fi folosita cu succes pe modelele auto. Compania americana cauta sa foloseasca viitoarea tehnologie pe modele auto hibride, care in opinia lor vor domina piata de profil in urmatoarele decenii.
Principala componenta a muncii desfasurate de Exxon Mobile in acest sector o reprezinta gasirea unei alternative practice, pentru a impiedica supraincalzirea bateriilor pe litiu-ion. Specialistii companiei au creat un asa-zis „separator de plastic” care face ca bateriile pe litiu-ion sa reziste si la temperaturi mai mari de 374 de grade Celsius.
Tehnologia pregatita de Exxon Mobile a fost implementata pe prototipul electric Electrovaya Maya-300 (foto), vehicul care o autonomie de circa 200 de km.
Surse din cadrul companiei petroliere au afoirmat pentru presa americana ca Exxon intentioneaza sa creeze o echipa de oameni de stiinta pentru a dezvolta tehnologia bateriilor si sa construiasca o fabrica de 300 milioane de dolari in Coreea de Sud pentru a produce in masa produsul in cauza.
Via | MotorAuthorityAdauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
Comentarii (0)