Fabricile BMW fac faţă cu greu cererii la nivel mondial: gradul de încărcare e de 110%
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Industria auto se află într-o perioadă extrem de confuză din punctul de vedere al oamenilor care lucrează pentru constructorii de maşini la nivel mondial. Dacă în 2008 vorbeam de o criză care a pus în genunchi mulţi constructori şi care a făcut victime în sistem la nivel de salariaţi din cauza costurilor care au fost scăzute la maximum, anul 2011 vine cu situaţii diametral opuse pentru unii producători.
Astfel, dacă PSA Peugeot-Citroen anunţa acum două zile că va renunţa la 6000 de angajaţi din Europa din cauze economice, BMW anunţă azi că fabricile sale lucrează la capacitate maximă şi că numărul de comenzi la nivel mondial depăşeşte ritmul de producţie existent în acest moment în uzinele bavarezilor.
Infiormaţia vine în urma anunţului conform căruia noua generaţie a lui Seria 3 - prezentată oficial acum o săptămână - a intrat astăzi în producţie.
"Avem un grad de ocupare a benzilor de producţie este unul ridicat în acest moment. BMW. Constructorul bavarez are fabrici în Europa, Africa de Sud, China şi SUA.
Vorbim de un procent semnificativ mai ridicat de 110%. În aceste condiţii, putem absorbi fluctuaţii de 20-30% la capitolul comenzi în reţeaua noastră fără a suferi deloc pierderi", a declarat pentru Reuters Frank-Peter Arndt, directorul de producţievia | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
-
Cu ocazia Concursului de Eleganță Villa d'Este 2024, constructorul german de automobile va prezenta două premiere mondiale. De asemenea, al 20-lea Art Car BMW va fi prezent la eveniment. (16.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
daca PSA a anuntat ca vor renunta la 'cativa' angajati.....
de ce nu fac un targ.......
pe langa ca produc motoare de mica cilindreea impreuna sau putea ajuta reciproc.....bmw sa deschida o linie noua de asamblare si angajati PSA sa treaca la asamblarea nodelelor bmw cel putin pt. o perioada....pana se lamuresc anumite lucruri.....
pana la urma ambi constructori au avea de castigat......
o astfel de actiune ar intari colaborarea si increderea celor 2 grupuri.....
acum nu stiu daca sar putea intapla asa ceva este doar o idee.....
ar fi ceva nou in industria auto.....
Colaborarea dintre cele 2 grupuri, BMW si PSA, este mult mai stransa decat pare, sau mai bine zis decat lasa nemtii sa se inteleaga.