Ultimele stiri din Feature
-
Pentru cei mai mulți dintre noi, mașina reprezintă, probabil, a doua cea mai importantă achiziție după cea a unei locuințe. În general ne place să ne interesăm de toate aspectele, mai ales când vine vorba de tipul motorului, capacitatea cilindrică, putere și așa mai departe. Dar câți dintre noi știm, de fapt, cum se produce un motor sau testele prin care trece un propulsor înainte de a ajunge sub o capotă? (01.10)
-
După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
-
În cadrul unui eveniment secret, care a avut loc la Centrul R&D Mazda de lângă Frankfurt, am avut ocazia să facem cunoștință, înaintea tuturor, cu noua generație Mazda CX-5. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cu ce vine nou SUV-ul nipon. Ți-am pregătit și un video de prezentare detaliat. (10.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru

















gg
Talentul si vointa sunt degeaba daca nu te ridica nimeni.
Ar trebui sa imi bag maine niste gaz de 200 mii in Dacie si sa o iau la goana prin oras, cu Politia in spate si seara sa ma vad la stiri. Asa poate o sa ma vada cineva.
Pacat...
Sacrificiile adevarate la faci atunci cand esti foarte pasionat si iti iei si painea de la gura pt. a-ti cumpara un jaf acolo sa te intrezi poate, uneori riscandu-si si viata.....
App..Vali Porcisteanu cati ani a concurat fara EVO.......si cati a concurat ca sa stranga bani pt. el....deci.....:|