Ford dă în judecată Nissan din cauza unei reclame agresive
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În lumea publicităţii competiţia este una acerbă, iar atacul direct asupra rivalilor din acelaşi domeniu aduce un plus de farmec unei reclame sau a unui banner. Uneori aceste companii de publicitate reuşesc să ducă rivalitatea dintre două companii la un nou nivel, uneori fiind nevoie de intevenţia organelor legii pentru a soluţiona conflictul apărut.
De această dată vorbim despre Nissan şi Ford Brazilia. Oficialii Nissan au lansat pe piaţă o reclamă în care doi cântăreţi de muzică rapp costumaţi în ingineri Ford animaţi de câteva modele îmbăracate doar în costume de baie vorbesc despre banii pe care îi fac datorită preţului mare cerut pentru modelul Focus hatchback.
"Tot luxul meu l-am făcut pe banii tăi. Nu te plânge pentru că plăteşti prea mult - banii tăi au fost cheltuiţi cu cap, fii atent la ce fac eu cu ei", sunt versurile piesei celor doi rapperi traduse din portugheză. La finalul reclamei apare şi o scurtă prezentare a lui Tiida, un model mai ieftin cu 1.800 de dolari decât Ford Focus hatchback.
Procesul a fost intentat la departamentul de poliţie din Sao Jose dos Pinhais, oraş în apropierea căruia Nissan şi Renault deţin o uzină.
Mai mult decât atât, reclama a fost retrasă de pe piaţă în urma unei hotărări judecătoreşti obţinută de Ford. Motivul pentru care japonezii au apelat la o campanie de marketing atât de agresivă îl constituie creşterea puternică a pieţei auto din Brazilia.Via | Autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
E cam jenant ca un producator ca Nissan se preteaza la asa ceva ...
scrie foarte clar: Focus 1.6Litri, costa cu 2.900 Reali mai mult decat un Tiida de 1,8L. Diferenta de putere (iarasi scoasa in evidenta de reclama) fiind in favoarea Nisanului cu un + de 10-20CP (functie de combustibil benzina sau biocombustibil) si un + de ~20Nm
nici mie nu imi place Tiida, dar macar am bunul simt sa caut sa vad daca ceea ce e in reclama e pe bune....si culmea...e pe bune
dar asa e romanul, ridica piatra si arunca cu ea sa se vada tartanul din el. La mai mare!