Comentarii (1)

  • Devorattor
    Pacat...lipsa de imagine si-a spus cuvantul
    Ceea ce a lipsit Saabului in primul rand, a fost imaginea! Daca i se facea o campanie publicitara agresiva, asa cum se face in prezent la Renault, ford, Opel, Volvo, etc...credeti-ma ca se vindea modelul de baza si cu 30 000 de euro, nu doar 18 000+TVA. In marketingul american, cine isi doreste cu adevarat, poate sa vanda si un kkt daca stie sa-l promoveze! Dar se vede bine treaba ca GM nu si-a dat interesul, iar acum refuza sa-si asume si recunoasca greselile fata de suedezi. rusine GM!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru