Frane ceramice din carbon
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi lucreaza cu SGL Carbon pentru a putea sa produca discuri de frana din fibra de carbon si componente ceramice destinate modelelor de serie obisnuite.
Franele folosite pe supercarurile sportive cum ar fi Ferrari sau Lamborghini pot aparea in curand pe modele mai putin exotice.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (2)