Comentarii (20)

  • n'arata rau, linii moderne dar imagine comuna, desenele sunt mai interesante
    0 0
  • rajcapur
    Cred ca o sa puna probleme serioase Logan-ului,atunci sa vedem cum e cu masina de 5000E.
    0 0
  • Cristian
    Tata
    Tata Nano destinata pietei europene va pleca de la 5000 euro. Acest model mai ieftin de 10000 euro nu are cum sa coste iar la acesti bani gasesti oferte mai bune pe piata .
    0 0
  • Robert
    Tata
    Aceata masina are un ampatament specific clasei medii(2.7 m) ,insa daca va fi vanduta sub numele de Tata nu va avea nici o sansa in Europa mai ales ca pretul va fi peste 10000 euro . O miscare inteligenta pentru Tata ar fi sa vanda aceasta masina sub numele de Rover,marca achizitionata de Tata odata cu Jaguar/Land Rover .
    0 0
  • in meandrele concretului
    robert are o varianta buna de scenariu in tim ce altii se uita la desene animate...........ignoranti increzuti
    0 0
  • poti crede ca o masina de asta va fi achizitioanata de europeni sub numele de Rover stiindu-se ca de fapt este un TATA fabricat (cel mai probabil) in India? Ar fi o jignire clientului fidel de Rover. o masina se vinde si datorita numelui sau. Faptul ca are o anumita dimensiune nu o face de "sange albastru". Mai sigur ar fi Tata - low cost, Rover - clasa medie, Jaguar - zona de lux. In felul asta Tata ca si concern acopera tot spectrul de pret/clienti
    0 0
  • andrei
    tata vs mama
    frumoasa masina, dar
    ei au transformat o italianca(din desen) intr'o japoneza(lexus ori mazda) acu nu ca ar fi rau
    doar ca a devenit mai banala, probabil nu au vrut sa riste prea mult
    daca va avea un pret mai mare de 12000 euro nu va avea nici o sansa
    0 0
  • e jobs
    de la TATA anunt: Cautam manageri , visatori ,si comentatori sportrishti...........salariu in piese de TATA nano si ,,onano''
    ........ignorantii si ignoratorii sa se bage
    ........TATA sa dea cate un prost....pardon,POST,sa ajunga la toti......
    0 0
  • era sa uit
    sa spun cu cine cred io,io,ca seamana masina
    ..........fata de FOCUS corcit cu MAZDA
    ..........spate de MERTZ clasa C cu stopuri modificate sa nu bata la ochi
    ..........pavilion de la usa din spate cu KIA CERATO mai vechi
    ..........au dat rasol italienii ,parerea mea.....
    0 0
  • Andrei.p
    Ba da sa moara ma-sa de fiecare data cand fac italienii ceva vin haterii pe ei.. daca era facuta de nemti ziceati mda e ok.. nu e nimik special da e ok..cum fac italienii ceva sar toti pe ei de parca trebuiau sa bage o gramada de bani in design pentru o masina care costa 10k euro.
    0 0
  • si nemtii
    apeleaza uneori la alti designeri decat aia ,,nemtesti'' ,de exemplu MURAT GUNAK nu e neamt si a desenat masini pentru OPEL si MERCEDES de exemplu ( TIGRA si primul SLK )
    .....nu tre ' sa te oparesti asa ca italienii fac masini frumoase da pentru ei...........iar io,io,n-am zis ca e urata........am zis cam cu ce cred eu ca seamana dar daca gresesc imi cer scuze............pace?
    0 0
  • sunshine64sm
    Al doilea val...
    Pai dupa invazia "galbena" vine apoi indienii...
    0 0
  • tata - rusinea masinilor
    Indineii de la tata merg in urma cu masinile.
    E o rusine pentru land rover si jaguar sa se afle sub conducerea tata.
    hooooooooo tata
    ce naiba???? indienii sa ramana la caii si birjele lor, habar n-au sa faca o masina, iar sa auzi ca "mi-am luat o masina indiana" ma si scarbese gandul.
    Tatat NANO e o jignire adusa masinilor. E o sursa de poluare ieftina, Un jeg de carutz ca masina nu o pot numi.
    0 0
  • internationala
    stai asa...italienii de la Pinnfarina nu baga nici un ban in ceea ce fac, ei SCOT bani. Lucreaza pe specificatiile clientului (daca stie ce vrea - in urma unor studii de piata, etc) altfel pot prezenta ei ideile si beneficiarul le accepta sau nu. Ca la un moment dat seamana cu o struto-camila (cum a vazut bine dogy) asta e alta poveste; iar "vinovatul" care se face de se scoate pe piata e greu de gasit pentru ca pana la urma modelul e un compromis intre designer-inginer-CEO.
    0 0
  • BANII NU AU MIROS
    @RMY....titlul e pentru tine. Nici mie nu imi place ca tata a preluat rover, jaguar. Dar prefer ca numele sa ramana in industrie. Daca indienii au facut bani in chiloti si turban si acum pot sa ii cheltuiasca pe lux n-au decat. Eu as fi suparat pe occidentalul (europeanul in speta) care nu isi misca fundul gras de pe Coasta de Azur si nu investeste in chiar "mostenirea" lui. Sa nu uitam ca si Lambo a fost la un moment dat proprietatea unui consortiu bancar asiatic. Tata nu se va baga in ciorba lui rover si jaguar, sunt constienti ca europeanul de rand este sensibil si "nationalist" si nu va face decat sa pompeze bani in speranta ca ii va recupera. Pentru tata cele doua marci sunt si banci de "date si organe" numai bune de folosit la propria marca, tata.
    0 0
  • tare masina bravo lor mai frumos de cat loganul de 1000 de ori
    0 0
  • ioioool
    mersi pentru os......................GIGI ce pacat ca exista si dastia ca tine care nu se pot abtine
    0 0
  • NUMAR13
    ROVER
    rover e preluat de ceva timp de chinezi ...
    0 0
  • andrei
    Are dreptate GIGI ai nostri nau fost an stare sa scoata ceva frumos au scos panarama aia cu 3 usi
    0 0
  • Robert
    @ NUMAR 13
    Platformele tehnice au fost cumparate(Rover 75,45,etc) nu si numele Rover pe care Ford l-a pastrat fiind foarte apropiat de numele Land Rover . Chinezii produc Rover 75 sub numele de Roewe sau MG(numele MG l-au cumparat) . Cand Ford a vandut Jaguar/Land Rover,indienii de la Tata au cumparat si numele marcilor Rover si Daimler. Compania germana Daimler AG semnase in prealabil un contract cu Ford prin care compania din Stuttgart poate utiliza in viitor numele Daimler .
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru