Germania: SUV-urile fără tracţiune integrală deţin 31% din piaţă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicaţiei germane Auto Straßenverkehr, SUV-urile cu tracţiune pe o singură punte au devenit mai populare decât echivalentul cu tracţiune integrală. Vânzările de SUV-uri fără tracţiune intregrală reprezintă 31% din numărul total de acest SUV-uri vândute în Germania în prima jumătate a lui 2010. Adesea, modelele mai ieftine tind să atragă cumpărătorii să cumpere versiunea fără tracţiune integrală, dar există şi cazuri în care un client doreşte un model mai economic şi este conştient că nu foloseşte niciodată capacităţile sistemului de tracţiune integrală.
Spre exemplu, 82% din clienţii Nissan care au cumpărat un Qashqai în Germania au ales versiunea cu tracţiune faţă. Aproape jumătate din posesorii de BMW X1 au ales versiunea cu tracţiune spate, intitulată sDrive. Un contrast interesant ar fi faptul că 80% din clienţii Dacia care şi-au comandat un Duster în România au ales versiunea full, echipată cu motorul diesel de 110 CP şi tracţiune integrală.
Evident, modelul din Mioveni are un preţ de achiziţie mai scăzut decât Nissan Qashqai, ceea ce ar explica alegerea clienţilor.Unii dintre clienţii de SUV-uri cu tracţiune faţă au ales aceste modele din considerente ecologice. După cum ştiţi, modelele cu tracţiune integrală emit mai multe grame de CO2 decât echivalentul lor cu tracţiune pe o singură punte, iar acest lucru se traduce şi printr-un consum de carburant mai ridicat. Potrivit nemţilor de la Auto Straßenverkehr, diferenţa dintre un SUV fară un sistem de tracţiune integrală şi un SUV cu tracţiune integrală este de un litru la sută, dar preţul de achiziţie diferă, în medie, cu 2.500 de euro în favoarea modelului cu tracţiune pe o singură punte.
Via | Focus.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













THE END!
Totodata nu au vrut sa renunte la o pozitie mai inalta de condus, la oferta de spatiu si probabil sunt incantati ca este un model nou.
Pe de alta parte, pe zapada plec oricand cu mai incredere la drum cu o masina 4x2 cu anvelope de iarna, decat cu 4x4 cu cele de vara...