Germania: SUV-urile fără tracţiune integrală deţin 31% din piaţă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicaţiei germane Auto Straßenverkehr, SUV-urile cu tracţiune pe o singură punte au devenit mai populare decât echivalentul cu tracţiune integrală. Vânzările de SUV-uri fără tracţiune intregrală reprezintă 31% din numărul total de acest SUV-uri vândute în Germania în prima jumătate a lui 2010. Adesea, modelele mai ieftine tind să atragă cumpărătorii să cumpere versiunea fără tracţiune integrală, dar există şi cazuri în care un client doreşte un model mai economic şi este conştient că nu foloseşte niciodată capacităţile sistemului de tracţiune integrală.
Spre exemplu, 82% din clienţii Nissan care au cumpărat un Qashqai în Germania au ales versiunea cu tracţiune faţă. Aproape jumătate din posesorii de BMW X1 au ales versiunea cu tracţiune spate, intitulată sDrive. Un contrast interesant ar fi faptul că 80% din clienţii Dacia care şi-au comandat un Duster în România au ales versiunea full, echipată cu motorul diesel de 110 CP şi tracţiune integrală.
Evident, modelul din Mioveni are un preţ de achiziţie mai scăzut decât Nissan Qashqai, ceea ce ar explica alegerea clienţilor.Unii dintre clienţii de SUV-uri cu tracţiune faţă au ales aceste modele din considerente ecologice. După cum ştiţi, modelele cu tracţiune integrală emit mai multe grame de CO2 decât echivalentul lor cu tracţiune pe o singură punte, iar acest lucru se traduce şi printr-un consum de carburant mai ridicat. Potrivit nemţilor de la Auto Straßenverkehr, diferenţa dintre un SUV fară un sistem de tracţiune integrală şi un SUV cu tracţiune integrală este de un litru la sută, dar preţul de achiziţie diferă, în medie, cu 2.500 de euro în favoarea modelului cu tracţiune pe o singură punte.
Via | Focus.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
THE END!
Totodata nu au vrut sa renunte la o pozitie mai inalta de condus, la oferta de spatiu si probabil sunt incantati ca este un model nou.
Pe de alta parte, pe zapada plec oricand cu mai incredere la drum cu o masina 4x2 cu anvelope de iarna, decat cu 4x4 cu cele de vara...