Goodyear lanseaza o anvelopa revolutionara
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Goodyear, una dintre cele mai mari companii producatoare de anvelope din lume, a anuntat lansarea unui produs revolutionar botezata Eagle F1 Asymmetric, care beneficiaza de tehnologia inovativa “Active Cornergrip”.
Noua tehnologie permite anvelopei sa aiba un contact imbunatatit cu suprafata de rulare pe toata latimea benzii asigurandu-se, astfel, un nivel imbunatatit de aderenta la viraje. Beneficiind de un material compozit specific anvelopelor de curse, Eagle F1 Asymmetric maximizeaza aderenta pe carosabil umed, masina fiind ideala pentru condus, chiar si in conditii de ploaie.
Hans Vrijsen, director de marketing Goodyear pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, a declarat: “Consumatorii doresc ca anvelopele lor sa ofere siguranta, performanta si confort. Vor ca masinile lor sa aiba o stabilitate ca aceea a masinilor de curse. Conducatorii auto au asteptari foarte mari in ceea ce priveste siguranta si performanta, de la care nu vor face compromisuri. Astfel, Goodyear vine in intampinarea consumatorilor cu anvelopa Eagle F1 Asymmetric, implinind si chiar intrecand toate aceste asteptari. Eagle F1 Asymmetric consolideaza pozitia pe care Goodyear o ocupa de peste 100 de ani”, a mai declarat Vrijsen.
Profilul benzii de rulare a anvelopei Eagle F1 Asymmetric variaza pe latimea anvelopei. Pe partea din interior, un profil deschis al benzii de rulare maximizeaza dispersia apei, in timp ce nervura centrala continua, asigura stabilitate sporita in timpul rularii.
Blocurile mari si solide externe asigura aderenta maxima in timpul virajelor. Aceste caracteristici ale benzii de rulare sunt sustinute de materialul compozit specific anvelopelor de curse, care maximizeaza aderenta pe carosabil umed.Performantele noii anvelope Eagle F1 Asymmetric sunt remarcabile si la viraj. In momentul virarii, este exercitata o forta mai mare in zona petei de contact a anvelopei. Tendinta de distribuire a greutatii automobilului se transfera pe partea exterioara a umarului anvelopei. In aceasta situatie aderenta pe exteriorul benzii de rulare este marita, in timp ce aderenta pe interiorul benzii de rulare descreste.
Tehnologia unica, “Active Cornering”, de care beneficiaza anvelopa Eagle F1 Asymmetric, imbunatateste contactul anvelopei cu solul in interiorul petei de contact pentru aderenta mai mare la viraje. Aceasta tehnologie, cu un strat de ranforsare de aramida pe peretele interior al anvelopei, reduce, printr-o distributie mai buna a presiunii in pata de contact, devierile la viraje, asigurand o aderenta imbunatatita.
Potrivit cercetarilor de piata realizate de Goodyear, sofatul in siguranta pe carosabil umed a fost indentificat ca una dintre cele mai mari griji ale consumatorilor. Prin combinatia dintre tehnologia “Active Cornergrip” si materialul compozit specific anvelopelor de curse al benzii de rulare, noua anvelopa Eagle F1 Asymmetric exceleaza la rularea in siguranta pe carosabil umed.
Tehnologia “Active Cornergrip” este un element cheie al performantelor pe carosabil umed.
Canelurile centrale adanci conduc apa astfel incat sa ofere o senzatie de echilibru. Canelurile de evacuare din interiorul anvelopei disperseaza apa acumulata sub anvelopa, in afara petei de contact.Vrijsen concluzioneaza: “Rezultatele vastelor teste Goodyear arata ca performantele anvelopei sunt extraordinare: anvelopa devanseaza de departe produsele competitiei in ambele teste de manevrabilitate - cel pe carosabil umed si cel de franare. Anvelopa raspunde la asteptarile consumatorilor - siguranta cu performante extraordinare la viraje si manevrabilitate excelenta" a completat Vrijsen
Goodyear Eagle F1 Asymmetric este disponibila in 24 de marimi, de la 17 pana la 20 de toli. Aproape toata gama este conceputa cu versiuni de Supra Sarcina, pentru a putea echipa majoritatea automobilelor performante de astazi.
Eagle F1 Asymmetric este succesoarea premiatei Eagle F1 GSD3, care s-a detasat de competitori pe parcursul mai multor ani in testele revistelor si asociatiilor auto din Europa. Eagle F1 a castigat numeroase premii si a fost recomandata de reviste prestigioase cum ar fi Autocar, Stiftung Warentest, Powercar, Evo, ADAC motorwelt, Sport Auto, Auto Bild sau Auto, Motor und Sport.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rimac își dorește să dețină controlul complet asupra mărcii Bugatti, potrivit unor noi informații apărute în presă. În prezent, Rimac deține 55% din Bugatti, în timp ce restul de 45% este în proprietatea Porsche. (17.10)
-
Porsche ar putea avea un CEO nou în curând. Marca germană se află în prezent în negocieri cu Michael Leiters, cel care i-ar putea lua locul lui Oliver Blume. Leiters este fost CEO la McLaren. (17.10)
-
Mercedes-Benz România va avea un CEO nou începând din 1 decembrie. Noul șef al filialei române Mercedes-Benz va fi Kai-Uwe Trillenberg, care este în prezent vicepreședinte de marketing și vânzări Mercedes-Benz Thailanda. (09.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Comentarii (0)