Hamann Volcano: tuning de calitate extrema

De Mircea Meșter
Publicat Sambata, 01.11.2008
Inginerii Hamann au reusit sa transforme un monstru, Mercedes McLaren SLR, intr-un monstru la puterea a doua: Hamann Vulcano.

Esential

700 de cai putere scoate motorul V8 de pe Hamann Volcano.

Chiar daca unii cei mai multi dintre noi viseaza sa conduca un supercar de top, cum este Mercedes McLaren SLR, altii au trecut deja peste aceste nelinisti si cauta un nivel superior in care sa isi expuna talentul. Este si cazul tunerilor de la Hamann, care au considerat ca imaginea sportiva dusa la extrem a modelului germano-britanic nu ajunge pentru ca modelul sa placa unei anumite categorii a publcului. Acestea sunt premisele pe baza carora s-a nascut Hammann Volcano, un model care reuseste sa duca SLR in culmea tuningului de calitate.

Inginerii Hamann au atacat in primul rand partea tehnica a lui Mercedes McLaren SLR. Nu au schimbat motorul, insa l-au imbunatatit vizibil pe cel existent: de la 626 de cai si 780 Nm, motorul V8 al lui SLR ajunge, in versiune Volcano, la 700 CP si 830 Nm/3300 rpm. Performantele nu se lasa nici ele asteptate, nou-nascuta versiune a lui SLR ajungand in doar 3.6 secunde de la 0 la 100 km/h. Viteza maxima urca si ea sensibil, ajungand la 348 km/h, in conditiile in care varianta de serie reuseste "doar" 334 km/h.

Schimbarile estetice sunt si ele vizibile. Pentru a struni herghelia din cei opt cilindri, Hamann a adaugat un eleron supradimensionat, un spoiler si un difuzor spate cu rol aerodinamic extrem de important si elemente laterale care fac aerul sa curga lin pe langa formele dinamice ale modelului. Normal, toate aceste elemente sunt fabricate din fibra de carbon.

Apendicele aerodinamice se impletesc fericit cu nuantele simple dar contrastante pe care designerii Hamann le-au ales pentru exteriorul lui Volcano. Jantele Edition Race au 21 de inch in diametru iar pneurile care le incalta au dimensiunile 255/30ZR21 pe fata si 345/25ZR21 pe spate.

La interior, Hamann a ales sa impleteasca fericit eleganta cu sportivitatea. Astfel, elementele care inspira dinamism, precum pedalele din aluminiu si apendicele din fibra de carbon de pe bord se combina perfect cu pielea Alcantara si cu logo-ul Hamann brodat in partile cheie ale habitaclului. Normal, viitorii clienti vor putea sa isi aleaga nuanta de interior dorita dintr-o paleta complexa oferita de compania germana de tuning.

Pretul lui Hamann Volcano nu a fost inca anuntat.

via | Hamann

Comentarii (12)

  • cristy
    betooooooooooooooooooooooooooon
    0 0
  • un cititor plictisit de voi
    slab de tot articolul..... se vede ca e tradus "dupa ureche". Oameni buni... va dati mari jurnalisti? sunteti niste amatori!
    0 0
  • ca sa vezi
    ofticat
    Ce ai ma cu oamenii, esti ofticat de loganul tau. Oamenii ti-au aratat o masina adevarata , nu e vina lor ca tu ti-ai luat logan si acum te oftici. :))
    0 0
  • iar aduceti vorba de logan???vorbiti mah de slr nu de dacii!
    0 0
  • ba cititorule plictisit,
    daca esti asa de destept trimite tu un articol original si, daca e bun, baietii de la Automarket ti-l publica. In rst, despre SLR nimic, nimic? nu ai nici o idee?
    0 0
  • pt plictisitu
    esti praf...
    cat despre acest SLR...este absolut superb!!! Cei de la Hamann s-au intrecut pe sine...bravo lor
    0 0
  • marius
    ah`..
    nu`mi prea place contrastu` dintre culorile de la exterior si cele din interior...cred ca era mai de efect un interior bazat tot pe alb si negru...dar n`am eu bani sa ma pot plange de asta :))..asha ca ramane un vis frumos chiar si cu interior roshu :D
    0 0
  • sincer...o masina asa frumoasa precum SLR-ul nu merita tunata...isi pierde esenta,exact cum ai tuna un ferrari care pur si simplu isi pierde acel ceva ce o face speciala. SLR asta tunat arata chicios in comparatie cu originalul, si in plus daca tot faci o fotografie pedalelor, macar asigurate ca mochetele sunt curate, nu de alta dar daca esti "smecher" precum cei de la hamann....nu prea iti permiti
    0 0
  • the hun
    mestere! ne spui si noua ce intelegi tu prin "apendicele din fibra de carbon de pe bord"? de unde ai scos tu ca in descrierea unui automobil cuvantul apendice este primordial?
    0 0
  • LilShaq
    marfa
    imi place, dar nu inteleg de ce au pastrat centurile de siguranta si nu au pus unele sport, cu prindere in 6 puncte...
    0 0
  • logan
    frate nu exista stire fara commenturi cu referire la Dacia Logan.
    d-asta nu da romania inainte.
    0 0
  • cristy
    masini tunate
    masinile tunate sunt tari dar cand ii vezi pe niste pustati de 18 ,19 ani inti vine sa inebunesti
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru