Hyundai se va retrage de pe piata din Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Coreenii de la Hyundai au decis sa se retraga din Japonia din cauza vanzarilor extrem de slabe de pe piata nipona. Toti cei 46 de dealeri Hyundai din Japonia vor fi inchisi si au primit deja notificari in acest sens. Hyundai activeaza pe piata din Japonia de opt ani, dar piata este prea selectiva pentru cei de la Hyundai, care au succes pe toate celelalte pietele pe care au activat cu exceptia celei din Japonia.
La nivel global, Hyundai a inregistrat o crestere de 7.2 procente la nivel global. Doar in Statele Unite ale Americii, cei de la Hyundai au inregistrat o crestere a vanzarilor de 4 procente. Japonia a fost dintotdeauna o piata dificila pentru Hyundai, constructorul coreean reusind sa vanda doar 15.095 de exemplare in cei opt ani in care a activat pe aceasta piata.
Potrivit celor de la Hyundai, producatorii mass-market au "viata grea" pe piata din Japonia. Piata automobilelor de masa din Japonia este relativ mica, iar marca sud-coreeana nu a reusit sa scape de stereotipul care o urmareste pretutindeni, cel care umbreste imaginea oricarui producator de automobile low-cost.
Singurul produs Hyundai care va mai fi disponibil in Japonia sunt vehiculele comerciale dezvoltate de producatorul sud-coreean.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
-
DS Automobiles vrea o gamă simplificată: vor exista doar două niveluri de echipare, Pallas și EtoileConstructorul francez de automobile adoptă o nouă structură de gamă, bazată pe două niveluri de echipare, denumite Pallas și Etoile. (28.03)
-
Ford a publicat mai multe imagini sugestive cu un nou pachet vizual pentru Mustang. Noul pachet va aduce embleme desenate în stil retro pentru a marca cei 60 de ani de la debutul primei generații a celebrului model de performanță. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
Daca la tine functioneaza teoria conspiratiei asta nu inseamna ca ce spui tu e adevarat. Acordul de care vorbesti matale exista dar nu incape termenii aberenti de care amintesti.
Se stie ca guvernul sud-coreean este unul extrem de abil in ceea ce priveste propulsarea produselor sale in exterior. Extrapolez. Stii de cat de aproape este Samsung de Sony si Panasonic la vanzari? Revin. Chestia cu retrasul sunt niste opinii deplasate, Toyota nu are cum sa cedeze in SUA, care este piata lor nr.1! Pe de alta parte Hyundai pur si simplu nu are succes in Japonia. Punct. Nu poti sa fii cel mai bun chiar peste tot. Ceea ce spui tu imi aduce aminte de pactul NATO/Rusia.....va retrageti din Est, ne retragem si noi, nu ca aia smecheri nu s-au mai retras ci din contra au avansat spre Est. Asadar Toyota va continua sa se extinda, la fel si Hyundai.
Japonia este o piata extrem de ostila marcilor straine. In plus exista o lege in Japonia prin care producatorii auto locali sunt stimulati sa-si vanda produsele.
By the way, Toyota a intrat de curand pe piata sud-coreeana si ar putea avea acelasi succes ca si Hyundai in Japonia, insa mersul marcii nipone depinde de mai multe aspecte.
@all Daca Hyundai chiar face masini proaste, atunci va invit sa reflectati asupra unor modele ca Genesis, Sonata, Veracruz si i30. N-or fi cele mai bune, dar cu siguranta nu-s de doi bani. Unii care au mai condus pot confirma.