Ianculescu: „Piata va stagna daca taxa auto scade"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nicholas Ianculescu, directorul general Renault Nissan Romania, a declarat ca piata auto interna ar putea creste de la 300.000 la 350.000 de unitati daca forma taxei de prima inmatriculare nu se schimba radical.
El a prognozat pentru acest an un nivel de 320.000-330.000 de unitati, cu pana la 10% mai mare decat in 2006, sustinut de nevoia in crestere de mobilitate a populatiei, de avansul veniturilor persoanelor fizice si companiilor, precum si de finantarile acordate de banci, anunta Mediafax.
Ianculescu a estimat ca modificarea taxei auto intr-un sens puternic nefavorabil vanzarilor de masini noi va plafona nivelul pietei sub 300.000 de unitati, intrucat dealerii de vehicule second-hand se vor "misca" foarte repede pentru a aduce masini uzate in Romania.
Comisia Europeana a solicitat Romaniei, in scrisoarea de raspuns la modificarile transmise de autoritatile de la Bucuresti la sfarsitul lunii mai, sa modifice taxa auto pentru a reflecta mai bine deprecierea in timp a valorii masinilor, oferind si o serie de sugestii referitoare la clarificarea si definirea exacta a unor termeni privind taxa auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celui mai recent raport prezentat de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), producția auto națională a înregistrat o scădere de 2.8% în prima jumătate a anului. (30.07)
-
Ford a produs cu 26% mai multe mașini în prima jumătate a lui 2025 decât în aceeași perioadă de anul trecut. De la începutul anului până la finalul lui iunie, marca americană a produs în țara nostră peste 127.000 de mașini. (28.07)
-
Diana Buzoianu, ministrul mediului, a confirmat când va fi reluat programul Rabla. Noua ediție a programului ar urma să înceapă mai devreme de 1 septembrie. (21.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Numa bine
Problema este: Dreptul personal de a alege masina pe care ti-o doresti la costul real de piata europeana.
Comunisti pe care i-ati ales la putere au pierdut taxele de granita si au simtit ca li se golesc buzunarele si au inventat aceasta taxa.
Ce mi-ar place mult ar fi ca tarile europene sa puna o taxa similara pe LOGAN.
Ce as mai rade.
La aceeasi bani, poti cumpara un VOLVO de 3-4 ani, rulat afara. IMPECABIL!!! Si fara sa fiu rautacios, Loganul pe care l-am dat(fara parere de rau), pate fi considerat "SARETA" :-)
Asa ca RENAULT sa o lase mai moale...Cel putin in ROMANIA.
Cat despre taxa de prima inmatriculare, pe langa gustul amar pe care l-am avut dupa ce am achitat-o, as dori sa le returnez celor implicati in sustinerea si legiferarea ei ,si altceva... Cat cuprinde!!! In concluzie: ROMANIA INCOTRO? Si mai ales, PANA CAND???
cu bani de logan poti orice marca ai alege la banii astia este neeeet superioara acelui frigider!
Plang putin pt. ca nu le place concurenta masinilor rulate in vest, care in general sunt super bune. Domnilor tovarasi aveti averi uriase si tot nu va ajunge? Aveti dreptate fericirea dupa care alergati cu disperare pe pamant(vile peste vile, masini luxoase si matahaloase, amante nenumarate...)nu o veti atinge prin bani, niciodata.
Sa vi sa spui despre o masina din occident de 2, 3 ,4 ani ca e o rabla inseamna ca ori esti tampit ori prost cu docorat dat in materia infinita numita prostie.Cunosc destule persoane care regreta ca si au achizitionat Logan dar ce folos ca nu mai reusesc sa scape de ele .