Ianculescu: „Piata va stagna daca taxa auto scade"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nicholas Ianculescu, directorul general Renault Nissan Romania, a declarat ca piata auto interna ar putea creste de la 300.000 la 350.000 de unitati daca forma taxei de prima inmatriculare nu se schimba radical.
El a prognozat pentru acest an un nivel de 320.000-330.000 de unitati, cu pana la 10% mai mare decat in 2006, sustinut de nevoia in crestere de mobilitate a populatiei, de avansul veniturilor persoanelor fizice si companiilor, precum si de finantarile acordate de banci, anunta Mediafax.
Ianculescu a estimat ca modificarea taxei auto intr-un sens puternic nefavorabil vanzarilor de masini noi va plafona nivelul pietei sub 300.000 de unitati, intrucat dealerii de vehicule second-hand se vor "misca" foarte repede pentru a aduce masini uzate in Romania.
Comisia Europeana a solicitat Romaniei, in scrisoarea de raspuns la modificarile transmise de autoritatile de la Bucuresti la sfarsitul lunii mai, sa modifice taxa auto pentru a reflecta mai bine deprecierea in timp a valorii masinilor, oferind si o serie de sugestii referitoare la clarificarea si definirea exacta a unor termeni privind taxa auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul de la Maranello a deschis oficial reprezentanța din România, alături de noul său partener, Holand Automotive Group. Cu această ocazie, noul Amalfi a fost expus, în premieră, la noi în țară. (30.10)
-
Potrivit unui studiu realizat de către platforma Autovit.ro, care tocmai a aniversat 25 de ani de activitate, importurile de mașini second-hand au crescut cu 18% în primele 8 luni ale anului 2025. Înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 9.6%. (28.10)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că circulația rutieră a fost închisă pe Transfăgărășan și Transalpina, din cauza condițiilor meteo nefavorabile. (21.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă




Numa bine
Problema este: Dreptul personal de a alege masina pe care ti-o doresti la costul real de piata europeana.
Comunisti pe care i-ati ales la putere au pierdut taxele de granita si au simtit ca li se golesc buzunarele si au inventat aceasta taxa.
Ce mi-ar place mult ar fi ca tarile europene sa puna o taxa similara pe LOGAN.
Ce as mai rade.
La aceeasi bani, poti cumpara un VOLVO de 3-4 ani, rulat afara. IMPECABIL!!! Si fara sa fiu rautacios, Loganul pe care l-am dat(fara parere de rau), pate fi considerat "SARETA" :-)
Asa ca RENAULT sa o lase mai moale...Cel putin in ROMANIA.
Cat despre taxa de prima inmatriculare, pe langa gustul amar pe care l-am avut dupa ce am achitat-o, as dori sa le returnez celor implicati in sustinerea si legiferarea ei ,si altceva... Cat cuprinde!!! In concluzie: ROMANIA INCOTRO? Si mai ales, PANA CAND???
cu bani de logan poti orice marca ai alege la banii astia este neeeet superioara acelui frigider!
Plang putin pt. ca nu le place concurenta masinilor rulate in vest, care in general sunt super bune. Domnilor tovarasi aveti averi uriase si tot nu va ajunge? Aveti dreptate fericirea dupa care alergati cu disperare pe pamant(vile peste vile, masini luxoase si matahaloase, amante nenumarate...)nu o veti atinge prin bani, niciodata.
Sa vi sa spui despre o masina din occident de 2, 3 ,4 ani ca e o rabla inseamna ca ori esti tampit ori prost cu docorat dat in materia infinita numita prostie.Cunosc destule persoane care regreta ca si au achizitionat Logan dar ce folos ca nu mai reusesc sa scape de ele .