Iata noul Audi TT!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aseara, cu prilejul unei ceremonii fastuoase desfasurate in fata portii Brandenburg din Berlin, a fost lansata noua generatie a modelului Audi TT. Automarket.ro a fost prima publicatie din Romania care v-a prezentat modelul german.
Prima impresie pe care o ai in momentul in care privesti noul TT este ca ai in fata o masina foarte frumoasa si putin mai lunga decat generatia precedenta. Confirmarea vine chiar de la germani: Coupe-ul este mai lung cu 13.7 centimetri si mai lat cu 7.8 centimetri fata de predecesorul sau. Este pentru prima data cand cunoscuta tehnologie de carosare ASF Space Frame este utilizata prin combinarea a doua metale: aluminiu (utilizat in proportie de 69%) si otel.
Un lucru care frapeaza este volumul portbagajului, care ajunge la 290 de litri (stiu cativa romani care topaie de bucurie acum) si poate fi marit pana la 700 de litri daca spatarele scaunelor posterioare sunt rabatate. Despre interior nu avem prea multe date, dar Audi ne dezvaluie faptul ca la dispozitia clientului vor sta trei tipuri de piele pentru scaune si un volan standard de forma unuia de curse.
Toate acestea, pentru ca senzatiile sa inceapa inca de la primul contact cu masina.Inginerii Audi au imbunatatit, de asemenea, suspensiile, jantele (care au crescut pana de la 16 la 19 inch), umbland si la dotarile tehnice de ultima generatie. Cum putea ca de pe noul TT sa lipseasca eleronul spate care se autoactiveaza in momentul in care masina trece de 120 km/h? La fel, fericitii posesori ai acestui model vor beneficia de faruri adaptive si de un sistem ajutator la parcare. Sistemul de navigatie este imprumutat de la fratii mai mari ai lui TT (A6, A8 si Q7), in timp ce noul sistem audio va fi - spun cei de la Audi - o revolutie pe piata de profil.
Versiunea de baza va beneficia de un propulsor 2.0 TFSI de 200 CP (6.4 secunde intre 0 si 100 km/h si viteza maxima de 240 km/h), in timp ce varianta superioara, pe care va aparea si logo-ul quattro - care atesta existenta unui sistem de tractiune integrala, va fi echipata cu un V6 de 3.2 litri care scoate 250 de cai si reuseste sa ajunga la prima suta de kilometri pe ora in 5.7 secunde.
Viteza de top ajunge in acest caz la 250 km/h. Ambele versiuni vor fi cuplate la o cutie manuala cu sase rapoarte, existand insa si optiunea unei cutii DSG cu acelasi numar de rapoarte.Coupe-ul lansat ieri va fi urmat de dezvoltarea logica a unui roadster, pe care il vom vedea insa abia la inceputul lui 2007. Exista voci care spun ca va exista si un Audi TT RS, acesta dispunand de un motor biturbo de doi litri. Noul TT este construit pe platforma modelului A3 si va fi disponibil pe pietele europene la finalul acestui an. Versiunea roadster va avea premiera anul viitor, ultimele zvonuri aratand ca germanii pregatesc si o versiune break.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Cei de la Carwow au aliniat la start 3 modele exotice cu motoare V12. Află în clipul de mai sus care dintre cele 3 modele este cel mai rapid în linie dreaptă: Aston Martin Vanquish, Ferrari 812 Superfast sau Bentley Continental GT? (21.12)
-
Rimac a lansat o ediție specială pentru modelul de performanță Nevera R. Noua ediție se numește Founder’s Edition și este limitată la numai 10 exemplare. (20.12)
-
Ferrari a confirmat oficial data lansării noului său monopost de Formula 1 pentru sezonul 2026. Noua mașină de concurs va fi pilotată de Charles Leclerc și Lewis Hamilton. (20.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Revoluția electrică




Comentarii (0)