ITALIA: Politicienii atacă declaraţiile lui Marchionne legate de fabricile Fiat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful alianţei Fiat-Chrysler, a declarat duminică seara că Fiat s-ar descurca mai bine dacă ar renunţa la producţia din Italia. Marchionne este la cârma Grupului Fiat din 2004, iar concernul italian este cel mai mare grup industrial din Peninsulă. Potrivit lui Sergio Marchionne, toate cele cinci fabrici Fiat din Italia nu ar putea să atingă acelaşi nivel de productivitate cu o uzină Fiat din Polonia indiferent cât de tare s-ar strădui. Aceste declaraţii i-au enervat la culme pe politicienii italieni, care au sărit să-şi prezinte indignarea.
"Marchionne s-a dovedit a fi mai mult canadian decât italian cu această afirmaţie. Compentariile sale ar fi normale dacă veneau de la un manager de altă origine. Dacă Fiat este un gigant industrial, acest lucru s-a întâmplat deoarece contribuabilii italieni au prevenit de multe ori colapsul producătorului respectiv.", a declarat Gianfranco Fini, liderul unui grup de deputaţi de centru-dreapta care s-a separat de partidul aflat la guvernare.
Afirmaţiile lui Gianfranco Fini s-au legat astfel de emigrarea lui Marchionne în Canada atunci când acesta avea 14 ani.
Liderul celui mai mare concern industrial din Italia este un italian care şi-a petrecut copilăria în ţara natală, ca apoi să îşi continue studiile în Canada. Acest lucru nu a făcut decât să îl transforme pe unul dintre cei mai buni manageri ai industriei auto în ţintă pentru politicienii italieni. Sergio Marchionne este văzut de mulţi ca fiind salvatorul Grupului Fiat prin strategiile sale de renaştere ale concernului.Nu toţi politicienii italieni l-au criticat pe Marchionne pentru declaraţiile sale. Pier Fernando Casini, liderul patridului de opoziţie UdC, a declarat: "Marchionne nu ar trebui să fie demonizat. Chiar dacă Fiat a primit sprijin guvernamental în trecut. El are o sută de motive bune pentru a-şi justifica afirmaţia, cum ar fi cele legate de pierderea competitivităţii sau de faptul că străinii nu investesc în Italia.". Astfel, părerile lui Sergio Marchionne nu sunt văzute cu ochi răi de toţi politicienii italieni, semn că sunt şanse ca acesta să primească sprijin din alte părţi în cazul în care alegerile ar schimba partidul de guvernământ.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche a anunțat că va păstra motorul V8 pentru Cayenne și după 2030. Astfel, SUV-ul de lux va fi oferit în versiuni cu motoare termice, hibride și electrice pentru mai mult timp. (26.07)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a amenințat cu desființarea mai multor mărci din cadrul grupului multinațional, dacă acestea nu sunt profitabile. Printre mărcile cu risc mare de a fi desființate se numără Maserati, Lancia și DS. (26.07)
-
Inițial, acest robotaxi trebuia să fie dezvăluit în august, dar din cauza diferitelor probleme cu care s-a confruntat compania, data dezvăluirii a fost mutată pe 10 octombrie. (24.07)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
-
Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
-
Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Comentarii (2)