Italienii pierd doua saptamani pe an blocati in trafic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Conform unui raport al guvernului italian care analizeaza traficul si efectele acestuia in marile orase ale Peninsulei, fiecare sofer din Italia pierde efectiv circa doua saptamani pe an stand in trafic. Transformat in bani, timpul pierdut de fiecare italian a dus la o calcularea unei medii de 810 de euro pe an la nivelul intregii tari.
Cei mai nefericiti soferi se afla in Roma, suma medie pierduta de fiecare roman din cauza faptului ca sta in trafic ajungand la 1351 de euro pe an. In clasament urmeaza Napoli (905 euro) si Genova (881 de euro). La capitolul locuri de parcare, cel mai prost sta Napoli, acolo unde densitatea de autoturisme este cea mai ridicata din intreaga Italie: 6270 de masini pe kilometrul patrat. Napoli este urmat in acest clasament de Milano (5302 masini/kmp), Torino (5413 masini/kmp). La celalalt pol, cele mai aerisite orase sunt Venezia (cu 352 de masini/kmp), reggio Calabria (595) si Messina (886).
Desi Napoli se afla pe primul loc ca aglomeratie, orasul italian recupereaza la capitolul accidente. Cu doar 3.8 accidente la fiecare 1000 de masini, Napoli se afla pe antepenultimul loc, doar Palermo si Venezia inregistrand mai putine accidente. In schimb, Milano (cu 14.1 accidente/1000 de masini), Firenze (11.4) si Genova ocupa primele locuri la acest capitol.
via | Omniauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (1)