Koenigsegg vrea sa creasca pretul Saab-urilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicatiei suedeze Dagens Industri, cei de la Koenigsegg doresc sa mute marca Saab direct in segmentul premium si sa ridice pretul de achizitie al acestor modele. Planul Koenigsegg pentru Saab va avea loc in trei etape si se va desfasura pe parcursul a sapte ani, pretul modelelor urmand sa creasca iar productia sa scada. Mai mult decat atat, planul celor de la Koenigsegg implica zero profit operational pana in 2016.
Astfel, in urmatorii doi ani Saab trebuie sa ajunga la profit operational zero, ceea ce inseamna eliminarea pierderilor. Productia anuala va fi de 115.000 de unitati, care vor avea un pret majorat usor. Apoi, intre 2012 si 2015, Saab va comercializa doar 80.000 de masini pe an, realizand tot un profit operational zero. In cea de-a doua faza a proiectului, Saab va lansa si o editie speciala a lui 9-5, intitulata Koenigsegg Edition.
Finalul planului Koenigsegg pentru urmatorii sapte ai celor de la Saab aduce cu sine o productie de 65.000 unitati in 2016, care vor avea un pret cu aproape 50% mai mare decat cele vandute in peropada 2010-2011. In cazul in care planul celor de la Koenigsegg va merge precum anticipeaza cei de la Dagens Industri, constructorul suedez de automobile va reusi sa vanda mai putine automobile pentru mai multi bani, iar productia din 2016 va fi mai redusa cu 27.000 unitati fata de cea din 2008, in timp ce compania va inregistra zero profit operational.
Via | SaabsUnited | Dagensindustri
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Apreciez decizia celor de la Koenigsegg..mi se pare un adevarat exemplu in afaceri...sper sa reuseasca.