Koenigsegg vrea sa creasca pretul Saab-urilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicatiei suedeze Dagens Industri, cei de la Koenigsegg doresc sa mute marca Saab direct in segmentul premium si sa ridice pretul de achizitie al acestor modele. Planul Koenigsegg pentru Saab va avea loc in trei etape si se va desfasura pe parcursul a sapte ani, pretul modelelor urmand sa creasca iar productia sa scada. Mai mult decat atat, planul celor de la Koenigsegg implica zero profit operational pana in 2016.
Astfel, in urmatorii doi ani Saab trebuie sa ajunga la profit operational zero, ceea ce inseamna eliminarea pierderilor. Productia anuala va fi de 115.000 de unitati, care vor avea un pret majorat usor. Apoi, intre 2012 si 2015, Saab va comercializa doar 80.000 de masini pe an, realizand tot un profit operational zero. In cea de-a doua faza a proiectului, Saab va lansa si o editie speciala a lui 9-5, intitulata Koenigsegg Edition.
Finalul planului Koenigsegg pentru urmatorii sapte ai celor de la Saab aduce cu sine o productie de 65.000 unitati in 2016, care vor avea un pret cu aproape 50% mai mare decat cele vandute in peropada 2010-2011. In cazul in care planul celor de la Koenigsegg va merge precum anticipeaza cei de la Dagens Industri, constructorul suedez de automobile va reusi sa vanda mai putine automobile pentru mai multi bani, iar productia din 2016 va fi mai redusa cu 27.000 unitati fata de cea din 2008, in timp ce compania va inregistra zero profit operational.
Via | SaabsUnited | Dagensindustri
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Noul model Smart #5 va fi comercializat și cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, alături de versiunile pur electrice deja anunțate, ca răspuns la îngrijorările legate de vânzări pe anumite piețe globale. (23.01)
-
Horse Powertrain, divizia producătoare de motoare termice și hibride a Grupului Renault, a început să producă motoare electrice în Portugalia. Aceste motoare sunt destinate exclusiv propulsoarelor hibride. (23.01)
-
În cadrul Forumului Economic Mondial de la Davos, cancelarul Germaniei, Olaf Scholz, a declarat că Uniunea Europeană pregătește o propunere de subvenții pentru achiziția de mașini electrice, care să fie aplicate în întregul bloc comunitar. (23.01)
-
Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
-
Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
-
Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
-
Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
-
Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Apreciez decizia celor de la Koenigsegg..mi se pare un adevarat exemplu in afaceri...sper sa reuseasca.