Latvala a castigat prima speciala
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Jari-Matti Latvala, pilotul second de la BP Ford, a dominat prima proba speciala din Raliul Suediei. Tanarul finlandez s-a impus in fata lui Mikko Hirvonen, colegul si compatriotul sau.
Cei 15 km ai specialei Stensjon au fost terminati de Latvala in 19 minute si 27 de secunde. Primul pilot al echipei BP Ford, Hirvonen, a venit la 5.6 secunde de lider. Sebastien Loeb a venit pe trei la 11.9 secunde de lider. Dupa ce aseara castigase superspeciala, norvegianul Petter Solberg a ajuns in clasamentul general abia pe 6 la peste 30 de secunde de Latvala. Castigatorul primei speciale pe zapada a declarat: "Am luat startul ideal. Am avut avantajul ca am pornit mai tarziu si stratul afanat de zapada a fost indepartat de cei care au trecut inaintea mea, astfel incat am putut beneficia de cea mai buna aderenta”.
Liderul campionatului mondial, Sebastien Loeb s-a aratat ingrijorat la sfarsitul primei speciale: „Este foarte greu pentru mine. Zapada este foarte moale si pierd aderenta in majoritatea virajelor.
Nu e un traseu constant, in unele locuri e zapada, in altele gheata. Nu-mi place decloc!”.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)