Limita de viteza pe autostrazile germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presiunile pentru impunerea unei limite de viteza pe autostrazile germane se intensifica. Stavros Dimas, comisar european, a cerut germanilor sa constientizeze impactul poluarii auto asupra mediului si sa impuna o restrictie de viteza pentru autobahn.
Propunerea comisarului a fost respinsa de toti producatorii auto din Germania si de cateva persoane publice, sub pretextul ca industria auto se afla in plin proces de transformare, proces declansat tocmai din dorinta de a limita poluarea.
Stavros Dimas afirma ca lipsa unei limite de viteza si a unor prevederi legale care sa reglementeze situatia, duce catre pierderi mari de energie si catre degradarea grava a atmosferei. Cu toate acestea, cancelarului german Angela Merkel nu i se poate reprosa o lipsa de initiativa in domeniul protectiei mediului. Iluminatul public cu un consum scazut, arhitectura compatibila ecologic sunt doar cateva dintre masurile ecologice luate de guvern, guvern care incearca din rasputeri sa evite un conflict cu producatorii auto germani.
Problema limitarii vitezei este oarecum confuza, impunerea unui restrictii de doar 100 de km/h reducand poluarea cu doar 1%. Pe de alta parte, se pare ca, potrivit unui studiu, 62% dintre germani sunt de acord cu impunerea acestei limite de viteza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Avand in vedere ca nici macar nu s-ar reduce semnificativ poluarea, mi s-ar parea absurd sa se impuna limite de viteza din acest motiv!! Iar cine vrea sau se teme de viteze mari, n-are decat sa folosesca banda 1 si sa mearga cu 90 in coloana cu TIR-urile... are chiar mai multe sanse sa traga si un pui de somn in timpul deplasarii de la A la B!!
Oricum de cate ori conduc in Germania imi mai potolesc setea de NFS... :)