Limita de viteza pe autostrazile germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presiunile pentru impunerea unei limite de viteza pe autostrazile germane se intensifica. Stavros Dimas, comisar european, a cerut germanilor sa constientizeze impactul poluarii auto asupra mediului si sa impuna o restrictie de viteza pentru autobahn.
Propunerea comisarului a fost respinsa de toti producatorii auto din Germania si de cateva persoane publice, sub pretextul ca industria auto se afla in plin proces de transformare, proces declansat tocmai din dorinta de a limita poluarea.
Stavros Dimas afirma ca lipsa unei limite de viteza si a unor prevederi legale care sa reglementeze situatia, duce catre pierderi mari de energie si catre degradarea grava a atmosferei. Cu toate acestea, cancelarului german Angela Merkel nu i se poate reprosa o lipsa de initiativa in domeniul protectiei mediului. Iluminatul public cu un consum scazut, arhitectura compatibila ecologic sunt doar cateva dintre masurile ecologice luate de guvern, guvern care incearca din rasputeri sa evite un conflict cu producatorii auto germani.
Problema limitarii vitezei este oarecum confuza, impunerea unui restrictii de doar 100 de km/h reducand poluarea cu doar 1%. Pe de alta parte, se pare ca, potrivit unui studiu, 62% dintre germani sunt de acord cu impunerea acestei limite de viteza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Avand in vedere ca nici macar nu s-ar reduce semnificativ poluarea, mi s-ar parea absurd sa se impuna limite de viteza din acest motiv!! Iar cine vrea sau se teme de viteze mari, n-are decat sa folosesca banda 1 si sa mearga cu 90 in coloana cu TIR-urile... are chiar mai multe sanse sa traga si un pui de somn in timpul deplasarii de la A la B!!
Oricum de cate ori conduc in Germania imi mai potolesc setea de NFS... :)