Limita de viteza pe autostrazile germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presiunile pentru impunerea unei limite de viteza pe autostrazile germane se intensifica. Stavros Dimas, comisar european, a cerut germanilor sa constientizeze impactul poluarii auto asupra mediului si sa impuna o restrictie de viteza pentru autobahn.
Propunerea comisarului a fost respinsa de toti producatorii auto din Germania si de cateva persoane publice, sub pretextul ca industria auto se afla in plin proces de transformare, proces declansat tocmai din dorinta de a limita poluarea.
Stavros Dimas afirma ca lipsa unei limite de viteza si a unor prevederi legale care sa reglementeze situatia, duce catre pierderi mari de energie si catre degradarea grava a atmosferei. Cu toate acestea, cancelarului german Angela Merkel nu i se poate reprosa o lipsa de initiativa in domeniul protectiei mediului. Iluminatul public cu un consum scazut, arhitectura compatibila ecologic sunt doar cateva dintre masurile ecologice luate de guvern, guvern care incearca din rasputeri sa evite un conflict cu producatorii auto germani.
Problema limitarii vitezei este oarecum confuza, impunerea unui restrictii de doar 100 de km/h reducand poluarea cu doar 1%. Pe de alta parte, se pare ca, potrivit unui studiu, 62% dintre germani sunt de acord cu impunerea acestei limite de viteza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale




Avand in vedere ca nici macar nu s-ar reduce semnificativ poluarea, mi s-ar parea absurd sa se impuna limite de viteza din acest motiv!! Iar cine vrea sau se teme de viteze mari, n-are decat sa folosesca banda 1 si sa mearga cu 90 in coloana cu TIR-urile... are chiar mai multe sanse sa traga si un pui de somn in timpul deplasarii de la A la B!!
Oricum de cate ori conduc in Germania imi mai potolesc setea de NFS... :)