Mahindra si Tata sa pregatesc sa ia cu asalt Europa si SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii indieni intentioneaza sa patrunda in forta pe pietele europene si americane pentru a-si putea creste cifra de vanzari si a putea concura cu cei mai mari producatori ai momentului.
Primul constructor care se afla cel mai aproape de un debut oficial pe Batranul Continent este Tata Motors. Ravi Kant, director executiv in cadrul grupului, a declarat ca pentru a putea pasi cu dreptul pe piata europeana, indienii trebuie sa fie selectivi. Kant a lasat sa se inteleaga ca anul acesta vor debuta pe piata din Marea Britanie modelele Indica si Indigo.
Nici crossover-ul Aria nu va fi uitat, modelul dezvaluit la New Delhi fiind potrivit pentru publicul european, ceva mai pretentios decat cel indian. In cele din urma, in 2011, continentalii vor avea ocazia sa simta pe pielea lor efectul Nano, cel mai ieftin model urmand sa fie lansat in versiunea sa europeana.
Oficialul indian a subliniat faptul ca toate modelele ce vor fi vandute in Europa vor fi supuse unor serii de modificari tehnologice pentru a indeplini normele de siguranta si confort, exact ca in cazul Nano, mignonul suferind o multime de transformari pentru debutul din 2011.
Chiar si asa, Tata promite un pret abordabil si o evaluare corecta a modelelor sale.Un alt constructor indian cu idei de expansiune este specialistul in vehicule 4x4 Mahindra, care planuieste minutios o lansare pe piata din Statele Unite. Presedintele indienilor, Pawan Goenka, a declarat ca Mahindra isi doreste sa devina un jucator global pe piata vehiculelor utilitare.
Primul pas in acest sens va fi facut spre sfarsitul acestui an cand Goenka va lansa in SUA o versiune imbunatatita a SUV-ului Scorpio, vanduta de o retea de 300 de dealeri. Daca vanzarile vor fi bune in Statele Unite, Mahindra se va gandi la mutarea productiei in SUA si chiar la un potential debut pe piata europeana, unde se bucura de o prezenta limitata.
Exista chiar si zvonuri care vorbesc despre o versiune perfectionata a modelului Scoprio, cu sasiu monococa, care ar urma sa debuteze mai intai in Marea Britanie. Presedintele Mahindra recunoaste ca nu are intentii de a patrunde pe segmentul turismelor, cel putin nu in viitorul apropiat si nu singur, pentru ca zona este foarte aglomerata.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Chinezii de la BYD vor să producă autobuze și camioane electrice în Ungaria. Pentru asta, compania chineză va investi aproximativ 94 milioane dolari pentru deschiderea unei fabrici noi în țara vecină. (30.06)
-
Lamborghini crede că motoarele termice vor continua să fie oferite peste mulți ani datorită combustibililor sintetici, mai puțin poluanți. Motorul lui Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, poate fi alimentat deja cu un asemenea combustibil. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)