Mai multa munca la VW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Muncitorii companiei Volkswagen vor trebui sa efectueze un numar suplimentar de ore saptamanal fara sa fie platiti in plus.
Conducerea Volkswagen a ajuns la un acord cu sindicatul companiei prin care saptamana de lucru este marita fara nici o crestere a salariului.
Initial, Volkswagen intentiona o marire a numarului de ore pana la 35, dar in urma negocierilor s-a ajuns la o marire cu doar 4 ore pe saptamana, numarul total de ore lucratoare ajungand la 33 saptamanal.
Desi nu s-au facut mariri de salariu, companie a dat asigurari muncitorilor in ceea ce priveste siguranta locului de munca pana in 2011.
Trebuie mentionat ca aceasta masura s-a aplicat doar in sase fabrici Volkswagen din Germania si ca ea face parte din strategia companiei de a reduce costurile.
Initial, Volkswagen intentiona o marire a numarului de ore pana la 35, dar in urma negocierilor s-a ajuns la o marire cu doar 4 ore pe saptamana, numarul total de ore lucratoare ajungand la 33 saptamanal.
Desi nu s-au facut mariri de salariu, companie a dat asigurari muncitorilor in ceea ce priveste siguranta locului de munca pana in 2011.
Trebuie mentionat ca aceasta masura s-a aplicat doar in sase fabrici Volkswagen din Germania si ca ea face parte din strategia companiei de a reduce costurile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Gata hibernarea
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)