Marca Geely va fi închisă în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Şefii mărcii Geely au anunţat săptămâna trecută că vor să renunţe la această marcă până în 2012. Corporaţia chineză nu va renunţa de tot la producţia de automobile, renunţarea la marca Geely fiind doar o măsură de marketing pentru a preda ştafeta sub-mărcilor Gleagle, Emgrand şi Shanghai Englon la promovarea în China şi la nivel internaţional unde este cazul. Marca Emgrand este divizia de lux a celor de la Geely, în timp ce Gleagle este marca globală a chinezilor, numele fiind un acronim pentru Global Eagle.
Retragerea de pe piaţă a mărcii Geely va fi completată odată cu mutarea modelelor Freedom Ship, Yuan Jing la marca Gleagle şi mutarea modelelor King Kong şi Golden Eagle la Shanghai Englon. Odată completată această manevră de marketing, chinezii vor fi gata să închidă marca respectivă. Nu este clar dacă numele corporaţiei Geely va fi schimbat sau nu. Modificările operate în cadrul structurii Geely nu afectează în niciun fel compania Volvo, care abia a fost cumpărată de chinezi.
Schimbările legate de marca Geely se referă în special la piaţa din China. Astfel, constructorul chinez de automobile vrea să îşi crească numărul de reprezentanţe şi să sporească profitabilitatea dealerilor existenţi.
Nivelul de calitate a reparaţiilor va fi crescut şi el, în speranţa de fidelizare a clienţilor existenţi. Dealerii neperformanţi vor fi eliminaţi din reţeaua Geely pentru a evita pierderile.Via | Gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













S-au inchis marci precum Hummer si Saturn respectiv Pontiac si Oldsmobile care aveau istorie in spate si Ford mai inchid Mercury la sf anului si astia vor sa intre pe piata europeana cu kkt-urile lor:))))))