Marca Geely va fi închisă în 2012

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 07.09.2010
Chinezii de la Geely Auto au decis să închidă marca principală a grupului până în 2012 pentru a favoriza noile sale sub-mărci şi să eficientizeze reţeaua de dealeri.

Şefii mărcii Geely au anunţat săptămâna trecută că vor să renunţe la această marcă până în 2012. Corporaţia chineză nu va renunţa de tot la producţia de automobile, renunţarea la marca Geely fiind doar o măsură de marketing pentru a preda ştafeta sub-mărcilor Gleagle, Emgrand şi Shanghai Englon la promovarea în China şi la nivel internaţional unde este cazul. Marca Emgrand este divizia de lux a celor de la Geely, în timp ce Gleagle este marca globală a chinezilor, numele fiind un acronim pentru Global Eagle.

Retragerea de pe piaţă a mărcii Geely va fi completată odată cu mutarea modelelor Freedom Ship, Yuan Jing la marca Gleagle şi mutarea modelelor King Kong şi Golden Eagle la Shanghai Englon. Odată completată această manevră de marketing, chinezii vor fi gata să închidă marca respectivă. Nu este clar dacă numele corporaţiei Geely va fi schimbat sau nu. Modificările operate în cadrul structurii Geely nu afectează în niciun fel compania Volvo, care abia a fost cumpărată de chinezi.

Schimbările legate de marca Geely se referă în special la piaţa din China. Astfel, constructorul chinez de automobile vrea să îşi crească numărul de reprezentanţe şi să sporească profitabilitatea dealerilor existenţi.

Nivelul de calitate a reparaţiilor va fi crescut şi el, în speranţa de fidelizare a clienţilor existenţi. Dealerii neperformanţi vor fi eliminaţi din reţeaua Geely pentru a evita pierderile.

Via | Gasgoo

Comentarii (4)

  • Mai bine ar renunta chinezii la facut masini ca-s praf.Sa-si inchida toate brandurie si sa ramana la facut sosete si fakuri.
    S-au inchis marci precum Hummer si Saturn respectiv Pontiac si Oldsmobile care aveau istorie in spate si Ford mai inchid Mercury la sf anului si astia vor sa intre pe piata europeana cu kkt-urile lor:))))))
    10 12
  • @abecedar
    taci ma nu mai vorbi prosti, Hummer ma bucur ca a dat faliment aia nu e masina e un autovehicul militar anost care ocupa 2 sensuri de mers in UE, cu motor din 1900 toamna, cu un consum si o poluare de tanc bine ca au dat faliment, la fel si Pontiac. Saturn fiind cine ? Opel cu alt logo. Tu nu trebuie sa te ingrijorezi ca stie ea china ce sa fac ar trebui sa te ingrijoreze ce face tara ta
    12 2
  • Problema pe care o vad eu la chinezi este ca nu se pot adapta la cerintele altor piete. Europa sau America nu sunt China, unde productia mare conteaza mai mult decat calitatea (de aici si muuuulte probleme tehnice-ma refer la masini). Chinezul cand isi cumpara o masina nu se gandeste ca europeanul, sa-l tina cel putin 200000 de km, vreo 5,6 sau 7 ani si apoi sa o vanda in Est. Nu, el gandeste ca da 2000 de euro, o tine un an 2 sau vreo 50 000 de km ca mai mult nu rezista, o arunca la gunoi si isi cumpara alta noua. Cu astfel de mentalitate raman profitabili doar in China.
    2 3
  • MADE IN PRC
    Abecedarule,mai vorbim peste 3-5 ani.Tu nu vezi ca astia in materie de masini in 10 ani au ajuns din neolitic la nivelul anilor 90?
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru