“Masina de vis” este Lamborghini!
- Printeaza
 - Comenteaza
 - 
			Trimite pe: 
			
		 
							Lamborghini Gallardo Spyder a primit premiul "Masina de vis a anului 2006" din partea unui juriu Top Gear.
						
							
																												
																                         
							
	
							
														
								Titlul "Masina de vis a anului 2006" oferit de Top Gear a fost primit de modelul italian Lamborghini Gallardo Spyder. 
Prezentatorii TV, Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond impreuna cu editorialistul Michael Harvey si alti jurnalisti de la revista Top Gear au reprezentat membrii juriului care a ales castigatorul din acest an. Distinctia i-a fost inmanata lui Stephan Winkelmann, presedintele Lamborghini.
Gallardo Spyder, propulsat de un V10 de 520 de cai, a fost lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna lui 2005. La un pret de circa 200.000 de euro, Gallardo Spyder pare a fi intr-adevar o masina de vis pentru multi dintre iubitorii lumii automobilistice.
                      Prezentatorii TV, Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond impreuna cu editorialistul Michael Harvey si alti jurnalisti de la revista Top Gear au reprezentat membrii juriului care a ales castigatorul din acest an. Distinctia i-a fost inmanata lui Stephan Winkelmann, presedintele Lamborghini.
Gallardo Spyder, propulsat de un V10 de 520 de cai, a fost lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna lui 2005. La un pret de circa 200.000 de euro, Gallardo Spyder pare a fi intr-adevar o masina de vis pentru multi dintre iubitorii lumii automobilistice.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
    Ultimele stiri din Premii auto
- 
                        
                        Organizatorii concursului Mașina Anului în Europa au publicat lista cu mașinile finaliste care se luptă pentru premiul suprem în ediția din 2026. Pe lista finaliștilor se numără și Dacia Bigster. (31.10)
 - 
                        
                        Kia PV5 Cargo, noua utilitară electrică a mărcii sud-coreene, a intrat oficial în Cartea Recordurilor Guinness. Modelul utilitar a parcurs 693.38 kilometri cu o singură încărcare în condiții de sarcină utilă maximă. (28.10)
 - 
                        
                        Juriul concursului anual Mașina Anului în Lume (World Car of The Year) a dezvăluit lista oficială cu finaliștii din acest an. Trei modele se bat pentru titlul suprem: BMW X3, Kia EV3 și Hyundai Inster. (18.03)
 
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

 - 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 
			Intrebari & Raspunsuri
			Close
			
		
		
					Inchide notificarea pentru 
					
						 
						 
						 
					
				
			
												



Juriul trebuie sa fie oamenii de rand la asa ceva!
O masina buna in conceptul meu (gusturile nu se discuta, de aceea nu exista un standard stabilit de un for international care e cea mai buna masina) o super masina ar trebui sa se conduca ca si cea mai rafinata masina de oras si sa aiba cea mai fulminanta acceleratie, toate acestea la un consum mic de carburant, poate chiar carburant eco.
Si BY THE WAY, PENTRU TOTI CEI CARE SE DAU MARI CUNOSCATORI DE MASINI SI TEHNICA: Ia mai faceti si voi o facultate TEHNICA si AFLATI ca ORICE, am zis ORICE, masina SUPERSPORT(de strada sau circuit) ARE TRACTIUNEA intotdeauna SPATE, uneori integrala (la unele modele). Asta asa ca sa cunoasteti si voi deoarece e demonstrat prin calcule ca centrul de greutate al masinii e deplasat in spate la accelerarea acesteia si deci rotile din spate au aderenta si cuplul cel mai bun.
POti tu sa fi sustinatorul oricarei firme sau marci, sau oricarei ligi de fotbal sau nu mai stiu ce sport, poti sa crezi ce vrei, daca aduni destui cat sa creada la fel ca si tine, lumea va desemna doar lucrul acela care-ti place tie ca fiind super bun, nu conteaza ca e de tot beep-ul. Uite de exemplu mie nu-mi plac deloc masinile Pagani (Zonda sau care or mai fi)- sper ca le-am scris corect. Sau ce sa mai zic ca la Ferrari F40 ca maner de deschis usa UN CABLU AMARAT. Nici macar aurit sau cromat sau mansonat, ca sa-ti dechizi portiera. Sa nu mai zic de cat de incomod stai in scaune...Si toata asta la nu stiu cate sute de mii de euro.
Deci si in concluzie, Gallardo spider, e asa si asa, de fite in oras, poate mai rapid decat orice BMW al unor frustrati de romani care nu au cunoscut dupa revolutie decat trei masini: BMW, Mercedes si Ferrari, restul pentru ei nu conteaza de limitati ce sunt.
Salutare si s-auzim de bine