Mazda nu renunta la motorul rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda a emis un comunicat de presa despre viitoarele sale modele. Ca majoritatea constructorilor auto, Mazda va incerca sa dezvolte mai multe automobile non-poluante. Japonezii vor adopta tehnologia pe baza de hidrogen in detrimentul celei hibride.
Mazda a fost primul constructor care a introdus pe piata un motor rotativ, iar acum fanii brand-ului se tem ca japonezii vor renunta la tehnologia inovativa si vor reveni la cea traditionala. Mazda a declarat insa ca va lansa o noua generatie de motoare rotative, pentru modelele sale, pana in 2010. Acestea vor oferi o putere mai mare si un consum mai mic.
Motoarele pe benzina vor fi si ele imbunatatite la inceputul lui 2010 iar masinile de pe piata japoneza vor fi echipate cu un sistem start-stop pentru a reduce emisiile din orele de varf ale traficului. De asemenea, Mazda intentioneaza sa echipeze modelele sale cu transmisii automate si o noua gama de motorizari diesel pentru ca acestea sa fie mai bine receptate pe piata europeana.
Constructorul japonez a anuntat si ca va incerca sa reduca masa vehiculelor sale, declarand ca noua Mazda 2 cantareste cu aproape 100 de kg mai putin decat modelul precedent, o adevarata performanta pentru clasa mica.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Volkswagen a lansat o actualizare software care aduce printre altele și celebrul joc Pac-Man. Jocul va fi disponibil pentru aproximativ 300.000 de exemplare vândute în Europa. (16.04)
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)