Mazda nu renunta la motorul rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda a emis un comunicat de presa despre viitoarele sale modele. Ca majoritatea constructorilor auto, Mazda va incerca sa dezvolte mai multe automobile non-poluante. Japonezii vor adopta tehnologia pe baza de hidrogen in detrimentul celei hibride.
Mazda a fost primul constructor care a introdus pe piata un motor rotativ, iar acum fanii brand-ului se tem ca japonezii vor renunta la tehnologia inovativa si vor reveni la cea traditionala. Mazda a declarat insa ca va lansa o noua generatie de motoare rotative, pentru modelele sale, pana in 2010. Acestea vor oferi o putere mai mare si un consum mai mic.
Motoarele pe benzina vor fi si ele imbunatatite la inceputul lui 2010 iar masinile de pe piata japoneza vor fi echipate cu un sistem start-stop pentru a reduce emisiile din orele de varf ale traficului. De asemenea, Mazda intentioneaza sa echipeze modelele sale cu transmisii automate si o noua gama de motorizari diesel pentru ca acestea sa fie mai bine receptate pe piata europeana.
Constructorul japonez a anuntat si ca va incerca sa reduca masa vehiculelor sale, declarand ca noua Mazda 2 cantareste cu aproape 100 de kg mai putin decat modelul precedent, o adevarata performanta pentru clasa mica.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Noua generație Mercedes-Benz Clasa E primește o serie de tehnologii avansate din partea Continental. Cele mai multe dintre acestea au fost dezvoltate și cu ajutorul unor specialiști și ingineri din România. (02.05)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
Comentarii (0)