Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volvo a emis una dintre cele mai mari rechemări până acum din acest an. Aceasta afectează 413.151 de vehicule în Statele Unite și alte 40.673 în Canada, începând cu modelele din anul 2021. (09.05)
-
Jeep a lansat o ediție specială pentru modelul Wrangler numit 1941 Willys Edition, care a debutat în India, având o producție limitată la doar 30 de unități. (08.05)
-
Mercedes-Benz a atins borna de 5 milioane de exemplare Sprinter produse în ultimii 30 de ani. Exemplarul care a atins această bornă este versiunea pur electrică și este destinată firmei de curierat FedEx. (06.05)
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Viitoarele modele Scout vor avea motoare Volkswagen produse în Mexic
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.