Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.