Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Toyota a lansat oficial o nouă marcă producătoare de mașini de lux. Noua marcă se numește Century și este numele folosit până acum pentru cele mai luxoase modele ale mărcii nipone. (16.10)
-
Kia vrea să mărească producția de mașini electrice la uzina sa din Slovacia. Dacă totul va merge conform planului, producția de modele cu zero emisii va fi de 3 ori mai mare în următorii 2 ani. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Pick-up din viitor
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.