Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.