Minicar-ul VW City Expert va costa 9500 de euro

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 20.08.2007
Volkswagen a publicat noi informatii despre City Expert, mini modelul care se va vinde cu doar 9500 de euro.

La inceputul acestei luni va anuntam ca Volkswagen va dezvolta propriul sau minicar, botezat de oficialii germani City Expert. Astazi revenim cu noi informatii despre micul model furnizate de oficialii grupului german.

Noul model, isi va face debutul la Frankfurt si se va remarca prin dimensiunile mici, doar 3.5 metri, cu 35 de cm mai mic decat actualul model Fox. In ciuda dimensiunilor mici, City Expert va oferi loc pentru patru persoane si bagajele lor.

In ceea ce priveste motorizarea micului model, Volkswagen s-a gandit la amplasarea motorului, cel mai probabil de doi sau trei cilindri, in partea posterioara a masinii. Puterea propulsorului, care se anticipeaza a fi unul diesel, va fi transmisa puntii spate.

Oficialii grupului VW au estimat ca modelul va avea un pret de pornire de 9500 de euro si nu de 7000 de euro, cum fusese anticipat initial. Jurnalistii germani au oferit publicului si o imagine prelucrata digital a mini modelului VW.

Comentarii (51)

  • alt logan!!!
    Si vw o dau in bara!!O anunti la 7000 si ajunge in showroom la 9500 euro!!!
    0 0
  • .
    la 9500 keala (ca si symbolul)
    0 0
  • cutie de chibrite
    la pretz de fauveu. Probabil o sa se umple romania de ele.
    0 0
  • oricum se va cumpara ca este vw
    si nu logan ;)
    0 0
  • dar dc mai scot o masina mica? dupa c ca nu au avut succes cu lupo, si au polo de ce ar repeta istoria?
    0 0
  • mini vw
    Decat o cutie de chibrite cu motor si tractiune pe spate, mai bine logan. Poate sa scrie si Mercedes pe ea si sa o vanda cu 5000 de euro de noua ca tot nu as umbla cu aceasta mica mizerie. Sunt curios, oare la stelutele care insotesc deobicei orice oferta va scrie ca nu este recomandata persoanelor claustrofobe?
    0 0
  • Iarna
    O sa fie misto iarna cu tractiune pe spate. Daca n'ai full casco ai puso'
    0 0
  • george
    O sa ajungem sa circulam cu masini cu un singur loc in ritmul asta. La cat de mic ea o sa ne ia vantul cu tot cu el!
    0 0
  • mic dar nemtesc George
    Cei care au zis ca o ia vantul sa stea linistiti. Pgt 107, Citroen C1 si Toyota Aygo sunt cel mai bun exemplu in acest caz. Fiecare deintre masinile astea, desi sunt mult mai mici decat Loganul, au doar cateva zeci de Kg in minus. In concluzie daca raportam greutatea la dimensiuni sunt mult mai legate. Si credeti-ma ca unde intrii in curba cu 130 /h cu oricare dintre piticaniile astea, cu Loganul te dai de 130 de ori peste cap. De asemenea efectul "camion" este resimtit mai tare in Logan decat in oricare dintre ele. Nu contest faptul ca Loganul este o masina fiabila perfect adaptata cerintelor celor care nu au foarte multi bani. Dar o persoana singura sau un cuplu tanar care merg foarte mult prin oras vor prefera mereu o masina mica si economica si nu Logan (asta daca nu au carofi, porc, sau struguri de carat de la tara -:)).Cei care spun ca e naspa cu tractiune spate trebuie sa tina cont ca mai toate BMW-urile au tractiune spate si n-am vazut prea multe prin copaci pe timp de iarna. Acum exista sisteme de control al tractiunii si franarii, astfel incat asta sa nu mai fie o mare problema. Numai bine tuturor.
    0 0
  • Cosmin
    catre Vlad
    Nu mi-o lua in nume de rau Vlad, dar esti un client tipic de logan. Habar n-ai...
    Masina e ok, in alte tari, civilizate, masinile mici se vand intr-o veselie.
    0 0
  • lol
    unii se iau de logan ..
    0 0
  • Niste tembeli..
    Ma enerveaza la culme cand aud ca "Loganul nu stă in curbe" sau "piticaniile astea stau la 130 km/h si Loganul s-ar da de 130 de ori peste cap". POT SA AFIRM CA SUNTETI NISTE COPII si nu depasiti varsta de 12 ani prin cele afirmate(ma refer la Mihai, dar si la altii de pe posturile altor articole).

    In primul rand TREBUIE SPECIFICATA RAZA CURBEI CARE ESTE ABORDATĂ care se exprima in metri si nu e putin lucru diferenta dintre una cu raza de 10 m sau alta cu raza de 100 de m.

    Si sa mai stiti aici, nu doar de la mine: Daca o masina "stă" in curbe si nu se rastoarna , ea sigur va derapa chiar si numai pe sensul opus suficient cat sa nu mai fie sigura. Asa ca tineti-vă de gura si de taste inainte de a mai comenta ceva in legatura cu Loganul, pentru ca fie nu aţi condus deloc unul, fie aţi luat unul de 1,4 fara servo sau ABS pe el.

    N-o fi el Loganul o masina ce sea egaleze Maybachul dar cu siguranta e ceva mai bun decat a fost vechea dacie pana acum.
    Sunteti varza ca nu stiti nimic..
    0 0
  • Ca costa cat loganul ... asta e dar reviziile vor fi la fel de ieftine ca la passat? ( porshe romania stie de ce ..) iar motor in 2-3 cilindri ... doar la raposatu' matiz mai prinde ..
    0 0
  • bai ce culmea
    ma ce conteaza cum e loganu? e vorba de vw hai sa vb de vw..loganu are categoriile lui..discutati acolo..si nu mai fitzi mah asha patrioti ca nu vin aia de la dacia sa va felicite ca ii laudati. nu mai jigniti lumea :)

    e urat! shi aiurea :-??
    0 0
  • Andrei
    Aoleo
    Bai Dan M, cred ca tu esti un tembel peste masura, cum naiba poti sa zici ca loganul e masina buna ? mai buna decat un VW, doamne fereste, nici nu mai citesc comentariile de acum inainte, cand vad cata cretinitate e la unii, loganul masina buna auzi, pfuai ! Mi-as lua orice alta masina straina decat sa-mi iau logan, ma pis pe logan, o masina nemteasca e netsuperioara loganului din orice punct de vedere asa ca Dan M , du-te acasa si lasa-ne !
    1 0
  • robert
    Turnul Babel
    trebuie ceva nou si de la VW, indiferent ca estte masinuta sau monstru, pretul probabil justificat,
    calitativ....ramane de vazut,

    nu am vazut pareri legate de logan, in articole cu supercar-uri, in rest, l-ati bagat in toate categoriile Bravo!!
    0 0
  • ...e pentru alti clienti.
    VW-ul acesta e pentru alti clienti decat cei de Logan. LOganistul vrea o masina ieftina la achizitie si cu mult spatiu+suspensii pentru denivelarile mioritice.

    Masina mica e pentru putinii care constiuentizeaza ca se misca preponderent in oras, au alte gusturi, alt stil de viata si mai multi bani decat clientul de Logan.

    Daca VW-ul e cu tractiune spate, la clima noastra poate deveni o problema deplasarea iarna. De obicei (casele mari care transmit totul pe spate gen Mercedes, BMW de care sunt pline strazile) rezolva problema cu un ESP si pneuri de iarna; in acest caz(cu ESP) cred totusi ca masina va deveni prea scumpa si poate prea aproape de versiunea de baza a lui Polo).

    Oricum, mentalitatea majoritatii clientilor din ROmania nu e in favoarea acestui model. In timp ne vom mai schimba si noi si nu o sa mai vrem Passat pentru persoane care circula 95% in oras ca nu renteaza nici ca timp de deplasare , nici ca buget de nervi si nici ca si costuri.
    0 0
  • testatorul
    culmea
    catre toti angajatii concernului RENAULT - DACIA,
    esiti naibi de pe site ca mam saturat de voi(presupun ca sunt angajati la dacia ca altfel nu ar spune despre LOGAN ca este o masina buna,nu-i asa?)
    0 0
  • Ogeachitu
    pareri
    Cateva opinii:

    1. Vorbim de un vehicul din clasa mica, ideal pentru deplasarile si parcarile din spatiul urban. Evident ca orice comparatie cu Logan este penibila. Pretul similar este doar un criteriu printre altele...e ca si cum ai spune ca decat City Expert mai bine iti iei un sistem audio de apartament Bang&Olufsen...adica o comparatie inconsistenta logic.
    Segmantul tinta pentru aceste masini va fi constituit pe de-o parte din cei care au deja un alt vehicul "de familie", iar pe de alta de firmele care au angajati agenti.

    2. Un motor in 3 cilindrii nu e neaparat subdimensionat. Uitati-va la Toyota Aigo (107 si C1) care are un motor de 68 CP extrem de agil si cu un consum de invidiat.

    3. Tractiunea spate s-ar putea sa fie o oarecare problema pentru ca, evident, intr-o masina de 9500 de euro nu iti permiti sa pui tehnologie costisitoare.

    4. Logan-ul, chiar daca pentru patura saraca e o masina aspirationala in care se proiecteaza setul de valori ideale, chiar nu sta bine in curbe.
    0 0
  • da
    German cars sucks ! O alta timpenie ! Si uritaaaaaaaaaaaaaa !
    0 0
  • lui Dan M
    Am peste 60.000 de km in Logan 1.6 Ambition. Doar ca, spre deosebire de tine, eu am mai condus si alte masini. Din pacate tu nu poti sa te raportezi decat la "vechea dacie" (apropo vezi ca numele de marci se scriu cu majuscula, adica litera mare daca nu intelegi termenul)... dar am uitat ca tu ai fost doar la orele de geometrie. Sigur ca pentru tine Loganul este un progres real.Am spus eu ca e mai proasta decat vechea Dacie?! Chiar i-am recunoscut calitatile. Dar tu esti mult prea frustrat sa intelegi. La restul jignirilor nu ma obosesc sa-ti raspund. Oricum cred ca esti nou pe aici pentru ca pana acum pe forumul asta am luat apararea Loganului cat am putut atunci cand era criticat nejustificat. Daca tu asa intelegi sa raspunzi unei pareri neutre, n-ai decat. Iti doresc sa te bucuri de Loganul tau. Chiar este o masina reusita.
    0 0
  • Conteaza ???
    vw-ul
    Oameni buni, chiar acum o saptamana am umblat prin tara asta (concediu) si am vazut care-i faza. Astia de la Renaul/dacia cand au facut loganul au luat Anuarul statistic si au citit: Bucuresti 2 mil locuitori, Romania 22 milioane. Ei au avut in vedere o productie interna de cca 2-2.5 milioane masini vandute si se vede treaba ca au invatat ceva carte si au stiut ce si pt cine sa produca. Tara asta este plina de drumuri denivelate, hartoape, si gropane prin care trebuie sa treci in drumurile tale - Asadar au facut LOGANUL pentru TARANI. este adevarat ca unii au venit si s-au instalat in Bucuresti, dar nu mai fiti asa de suparati pe logan pt ca este masina lor. Bucurestenii obisnuiti cu asfaltul si cu A1, A2 si DN1 nu inteleg uneori de ce este lume care are de spus de bine despre logan. Fratee, astia care au coborat din 1310 oltcit sau mai cine stie ce taratura cu 4 roti au vazut loganu ca pe ceva super. Hai sa le spunem noi ce-i aia super (desi eu nu am decat un Megane din 2002 cu care pe A1 am mers vreo 40 de km in 170-180 in fata mea era un Astra 2005 si un MODUS care jalonau si-mi faceau si mie loc sa vin lejer fara sa mai franez PT CA ERA CATE UN CACAT DE LOGAN CARE DORMEA PE BANDA 2) este adevarat ca a venit un A4 sau 6 care a facut curat pe banda 2 si eu si aia doi am ridicat palaria si am facut loc din timp (sigur nu avea sub 200 la cum ne-a spus bye bye)
    0 0
  • bradshow
    pentru Dan.
    Tu esti client de Logan 1.6 MPI si te anunt ca e la fel de slab ca 1.4MPI..cand mi-am cumparat pentru o mica perioada un Golf 4 Diesel din 2000 vecinamiu era fericit de Loganul lui pentru care facuse comanda cu vreo 6luni inainte sa apara..si ii zic...vin-o vecine sa te plimb cu o masina care fuge...stii cum facea omu dupa o tura..." ma duc sa dau foc la Logan, tu-i masa de masina, este noua si poti sa o arunci la gunoi!si vreau sa zic ca loganul lui este full option..singurul care se descurca binisor este 1.6 16V...dar de ce m-am luat tocmai de tine...pai tu faci comparatie intre Maybach si Logan?cu Loganul nu poti face comparatie cu Daewo Cielo care te anunt ca e cam de 100 de ori mai bun..singura buba la Daewo sunt suspensiile moi...dar sa zici :N-o fi el Loganul o masina ce sea egaleze Maybachul...pai cum am zis mai sus...Loganul nu poate egala Cielo..si inca o faza tare..lumea e proasta de fapt si tu la fel...AVETI O PLACERE DE A CUMPARA O MASINA NOUA IEFTINA DAR NU V-ATI GANDIT LA: MERG CU LOGAN SI PLATESC INTRETINERE DE BMW?off oameni fara cap...fiindca cam acolo ajung piesele de Renault...deci..cea mai mare teapa care o puteati lua...La revedere si sa va stapaniti sanatosi Loganul ca si asa nu are frane:))
    0 0
  • ?
    De ce ori ce masina apre se compara cu Loganul???
    Asta e sistemul de referinta?
    VW CE va fi o masinuta ok chiar si cu tractiune pe spate si va avea si ESP.
    0 0
  • sistem
    se propune un sistem pe site
    in momentul in care este scris cuvantul logan postul sa fie sters automat. am ajuns la plictiseala maxima cu acest device denumit masina. sincer
    0 0
  • amIDon
    ajungeee
    Nu exista stire pe acest site, la care sa nu se scrie un comment care sa contina cuvantul "Logan". Doar atata puteti?
    0 0
  • da


    German cars sucks ! O alta timpenie ! Si uritaaaaaaaaaaaaaa !
    0 0
  • AU GRESIT TITLUL 9500 DOLARI !!!!!
    DIVERSIUNI ALE CELOR DE LA AUTOMARKET , PLATITI DE RENAULT , SA DISCREDITEZE VW !!!!! INTRADEVAR 9500 DE DOLARI SUNT 7000 EURO !!! NEAMTUL NU MINTE CA SI TAGANUL FRANCEZ !!!!!!!!!
    0 0
  • nu este o greseala
    titlul nu este o greseala...este vorba intr-adevar de 9500 de euro.
    0 0
  • DACIA
    CITITI CELALALTE ARTICOLE EX:"DACIA PIERDE DIN COTA DE PIATA IN...."
    0 0
  • pt EU
    Daca am fi favorizat Renault nu am fi dat o stire de genul "dacia pierde din cota de piata in Romania"...nu crezi? mai gandeste inainte sa acuzi...
    0 0
  • VA ROG MULT TERMINATI CU TOATE COMPARATIILE ASTEA ABSURDE INTRE ORICE MASINA SI LOGAN. IN CURAND O SA COMPARATI MOTOARE SI ATV-URI CU LOGANUL...
    0 0
  • lazarinelvasilica
    pt vlad
    si motoarele si atv-urile o sa bata gunoiu ala de logan.in orice comparatie vrei tu
    0 0
  • masini de oras
    Am avut un peugeot 107 la firma si am mers ceva cu el. Este o masina simpla, zgomotoasa si foarte proasta, mult sub Logan. Plasticul era sub orice critica, scaunele se zgaltiau la relanti, bancheta spate desi nu poate fi numita bancheta, ave trei degete grosime, rezervorul din plastic, seamanacu un bidon din obor, ma incomoda prin bancheta, portbagajul era doar simbolic iar parbrizul spate nu avea rama, avea incuietoarea montata direct pe geam, de-adreptul penal. A fost cea mai proasta masina pe care am vazut-o in viata mea, mai proasta decat prima dacie din 74 pe care am avut-o. Motorul parca era de tractoras de tuns iarba. Mai bine o bataie de joc de genul asta, mai bine Logan, chiar daca e mai mult tractor.
    0 0
  • stelica
    E chestie de marketing
    trebuie sa recunosc ca Renault a avut si are o politica de marketing excelenta de a areusit sa imprime cuvantul "logan" in mintile tuturor romanilor, desi masina e doar o masina obisnuita ca "Albeea, Getz sau Accent, Fiesta, Fabia", toate situandu-se cam pe-acola ca pret si ca dotari sa-i zicem. Sunt foarte tari la capitolul asta si prin marketing ii fac pe romani sa cumpere logan si nu Albeea de exemplu.
    Cred ca se va uita acest cuvant odata ce Dacia va scoate un nou model de masina, la fel cum s-a intamplat cu Solenza. Si la fel e cu aoricare alt produs... ia ganditi-va la 3 marci de ciocolata...cam aceleasi marci se vor gasi la toti....
    Daca apari mult in reclame..asta e "riscul" ca f multi sa-ti cumpere produsul.... si nu-i deloc rau.....by the way ....managerul general de la Renault care e angajat pana la urma are vreo 40 milioane euro anual.... trebuie sa vinzi ceva ca sa ai banii aia...iar daca produsul e bun sau macar ii faci cumva pe oameni sa simta ca au facut o alegere buna...ai de unde sa iti dai un salariu de 40 mil euro si sa platesti si toate chelt, ba sa mai scoti si un profit la urma...
    Si nu e o chestie rea pana la urma....publicitatea conteaza. Cine mai stie ce reprezinta "Torsion", ca pana nu de mult toti erau cu Adidas Torsion pe buze.....asta e..o zi faina la toti......
    0 0
  • Vladone
    concluzie
    Ca sa facem un sumar al tuturor discutiilor despre masini de pe toate forumurile si site-urile romanesti sa spunem asa:

    Loganul e cea mai buna masina cine zice ca nu e asa nu stie ce vorbeste, masinile germane sunt cel putin cele mai bune pe langa logan si cine zice altfel e un fraier, masinile frantuzesti sunt niste gunoaie cine zice ala e si toate celelalte masini sunt ceva mai ok, dar oricum nu se compara cu masinile germane si loganul. Cine zice asta se pricepe la masini, restul sunt niste copii, niste prosti, n-au mai condus alte masini, fraieri, nu stiu nimic si altele de genul? E bun sumarul?
    0 0
  • pai..
    la 10 000 iti iei polo...ce rost are sa iei ceva mai mic...
    0 0
  • Agila
    mai bine astept noua Agila.
    0 0
  • julian
    VW
    o sa ma cracanez de ris cind o sa va duceti la service cu ele si o sa va tina masina parcata pe acelasi loc tipm de o sapt chiar si cu programare inainte cu o saptamina. ma jur ca nu imi mai cumpar vreun produs VW cit oi trai. Porsche Romania conduce cel mai de KKt service. daca nu ar fi mina in mina cu guvernantii si-ar fi pierdut demult piinea de la gura. ce-s prosti sa dea reprezentanta din mina si sa autorizeze la service altele decit pe ale lor? doar nu vrei sa iti pierzi "garantia" care oricum este dusa inca din clipa in care ai semnat contractul. astia sunt ca si bancherii, ti se arata adevarata fatza abia dupa ce ai semnat... inaite sunt numai lapte si miere...
    0 0
  • mai, dar va certati ca orbii! ideea era k : VW scoate un model nou mini. parerea mea e k o sa se cumpere... arata bine si va fii de calitate. masinile mici sunt f cautate in occident si ar fii si la noi doar k in Ro domina Matizul (care sincer mi se pare praf) si toti preferea o masina mai mare deoarece au impresia k toate masinile mini sunt ca el. Eu unul am un Mercedes clasa A si sunt f multumit de el, e spatios, desi pare mic. deci daca circulati mai mult in oras, va recomand o masina din clasa mini, in special nemtesti.
    0 0
  • karmen
    Micut
    Sincer, mini modelul City Expert de la VW e cam micut, dar cei care n-au bani de un german car adevarat o sa-l cumpere, fara sa se mai gandeasca la costurile de dupa. Just imagine cum o sa arate Bucurestiul peste un an in ritmul asta!
    0 0
  • patrice
    vai de mine
    vai de mine, tot timpu acease povestele debil, logan e desastru si orice masina german e super top, si se vinde ca paine cald, atunci dc nu mai exista lupa, poate din causa ca ai fost prea scump si prea mica, dc nu mai exista audi a2 , poate ca ai fost si ea prea scump si prea mica, voi tot ai ramas cu idea de calitata german ireprosabila, citit un pic revistele si vedem ca marcile numerul 1 pentru calitat sunt japoneze nu german ..... cu stigma, un elvetian care locuiest in romania
    0 0
  • Lui Patrice
    Domnule elvetian/In Lausanne/Nu-i un Logan!-:))
    0 0
  • flaviu
    :)
    deci...loganu ii mashina de familie pt ce-i din clasa de jos pana la clasa de mijloc...noua...in garantzie...fara probleme 2-3 ani....omu cu un venit de pana in 15 mil lunar atata ishi doreshte...sigurantza...prefera loganu in fatza unui a4'u din 2000...asta pt ca el nu are 20 de ani ci e casatorit si are copii...si nu-si permite sa rijte sa bage un a4'u in service....iar in ceea ce priveshte tentativa asta de mashina...o sa mearga la fetele care de-abia au luat carnetu...;))
    0 0
  • concurent pentru Fiat Panda, Fiat 500, Chevrolet Spark
    S-au gandit si domnii VW sa faca o masina mica de oras ca, de, e la moda consumul redus si incalzirea globala.
    In clasa ei pretul oricum va fi mare ca doar e VW. O sa dea clasa la calitatea materialelor constructiei etc. Concurenta va fi mare. In Romania totusi o sa aiba un succes moderat si numai pentru ca se numeste VW.

    Pentru cei care considera Matizul o masina praf le spun ca se insala. Este o masina buna de oras si chiar pe distante lungi face fata. Oarecum submotorizata dar fiabila si economica.

    Despre Logan ar trebui sa se faca un topic separat pe site si sa se stranga acolo toate frustrarile pro si contra.
    Eu zic ca am o cunostinta (german) din Germania care si-a luat Logan. Asta pentru ca spre deosebire de bizonii din RRomanica care fac "combinatii" ca apoi sa se dea cu un ML, X5, Cayenne si bizonii astia mai mici care saliveaza si doresc sa aiba si ei macar o serie 3 cu motor de 1.8, in Germania exista oameni care traiesc din salarii, platesc impozite, chirii, asigurari si pentru ei conteaza sa cumpere o masina noua pentru 5 persoane si portbagaj incapator, ieftina si cu garantie, decat una din masinile second hand.

    Si pentru ca vorbiti de masini praf. Consc un patron cu Audi Allroad, cei a stat 2 luni cumulate in service in Romanica pentru diferite schimburi de piese in tei ani (nu a suferit prea mult saracul ca mai avea un A6 4.2, dar s-a enervat cunmplit cu aia de la Porsche).
    Eu in acest timp am avut un Matiz si in afara de revizii care mi-au luat 4 ore intr-o singura zi nu am avut probleme.
    Deci notiunea de "praf" e relativa.
    0 0
  • un om cu masini si probleme cu
    masini
    Domnilor in ultima perioada Renault nu mai este acel producator serios care facea tancuri precum r 21 care merg si azi f bine a pierdut mult.
    Sunt fost posesor de Megane si va spun sincer la asigurarea service sunt josnici , la vechiul Megane 1.9 dci dupa 10 sesizari scrise in garantie probleme electrice 2 baterii schimbate la o saptamana de la iesirea din garantie sa dus alternatorul si a trebuit sa platesc 38 milioane lei( 2004 ) .Momentan am Skoda octavia 2 1.9 tdi elegance 2005 -102.000 km on bord si in afara de rulmentul dreapta care este varza si volanul ros la propriu nici o pb .La firma avem : 2 Logan 1.4 mpi 2005 -64.000 km respectiv 48.000 km isi fac bine treaba dar sunt pline de greierasi probleme electrice care apar si dispar singure directia ambelor masini este varza si cu toate ca am schimbat tot ce tine de directie , dupa ce le faci ungiul la 500 km incep sa traga ba stanga ba dreapta , in afara de cele 2 logan mai sunt si 2 opel astra clasic 1.7 dti tot 2005 -56.000 si resp 53.000 km fara nici o problema directie simpla si robusta motoare simple si ieftine de intretinut asteptam rugina.
    Am avut la firma un renault clio symbol 1.5 dci expresion 2003 vandut la 43.000 km in 2006 - masina a stat pe dreapta o luna din cauza unui releu defect si cu greu a putut fi descoperita cauza ca si loganul directie praf greierasi nu mai zic .
    Tatal meu a avut 407 . 1.6 hdi 2005 la 36.000 km a cazut ambreiajul si 1000 de probleme la calculatoare si fire - vandut acum posesor Audi A6 . 2.0 TDI 2006 73.000 km fara nici o problema masina este ca si noua.
    Toate aceste masini le-am condus am pierdut muuulllt timp cu ele in service si am ajuns la concluzia ca masinile francezilor sunt niste barci pline de greierasi facute pentru pentru asfalt fara denivelari si la care ai nevoie de un electrician auto super profi angajatul tau iar la domeniul service tre sa ai un cont bine pus la punct sa faci fata la preturile lor.
    Masinile germane sunt mult mai intelegatoare cu gropile combustibilul prost si legat de partea electrica si directie sunt net superioare , plus finisajele sunt mult peste reno si pejo.
    Asa ca astept cu nerbdare acest nou wv sa schimb cele 2 loganuri.
    Pentru cine are timp de service bani sa bage in directii suporta zgomotul de plastice in interior si nu are pretentii ca masina lui sa stea bine pe sosea ( eventual marinarii ei sunt obisniuti cu tangajul ) sa isi ia logan e o masina BUNA :))
    0 0
  • mda
    n-are nimic din Aygo, absolut niciun atu in plus, e muuuuult mai urata.
    Cat despre utilizatorul de deasupra mea: daca compari audi a6 cu peugeot 407 esti nebun de legat, cu tot cu 2.0 tdi-ul tau. mai ramane sa compari phaeton sau a8 cu c6 si sa-ti iasa caramizile nemtesti mai bune:)) sunteti culmea oameni buni. ce va trebuie sa intelegeti ca jegurile astea nemtesti sunt niste masini fara nici un fel de personalitate? sa nu vorbim de performante, calitate, finisaje, astea... ca se ascund dragele mele passate si a8uri dupa c6, accord, camry....
    0 0
  • VW
    Masina din imagine trebuie sa ne atraga atentia la poluarea si aglomeratiile din jurul nostru.
    Mai toti producatorii incearca sa faca masini cat mai mici si mai economice ...cei drept nu pt noi romanii ...noua ne plac cele care depasesc 2500cmc..:)
    Sper sa mai construiasca astia in RO niste drumuri deastea de tara sa aveti unde merge cu masinile voastre (barci)
    0 0
  • ionut cap de strut
    bai nea ion de la stana e mai bun aro ul matale decat un a8 pai scuza -ma dar phaeton , a8 , a6 si toate carmizile astea sunt limuzine de lux si nu ai tu ce sa cauti la tara cu ele sa asuculti manele la maxim bai domnu a seiz bizonal.....auzi domne masinile germane caramizi ... fara personalitate , bine ca are loganu sau 1300 a matale personalitate.
    0 0
  • EMANUEL
    E un lucru extraordinar ca mai apar masini, in special mici cu tractiune pe spate, mai ales ca are si motorul in spate, asa cum era vechiul W broscuta, vechiul fiat 500, Dacia 1100! Bravo celor de la W! Eu unul sunt un fan al masinilor cu tractiune spate, Mai ales a acelor cu motorul in spate!
    0 0
  • cat snobism..!?
    o masina trebuie sa te duca si sa te aduca .. si fiecare isi ia masina in functie de nevoi si nu in ultimul rand de posibilitati .. snobii isi iau masini scumpe la care nu-s capabili sa le plateasca service-ul ca de.. e aspirator de femei..:)) fraieri.. :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru